Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2002, 20:27
Verwijderd
jaaah, vertel op.. wat zijn jullie blunders nouw?

Ikke maar meteen ff bij mij..

Nouw.. was alle 2 de keren met mn ex.. we lagen bij in bed nou ja.. sex te hebben, was zelfs de eerste keer geloof ik.. Kwam ineens zn dertienjarige broertje gillend binnenrennen!! 3x achter elkaar! Kschrok me helemaal rot. Toen we klaar waren en ons aankleedden enzow en naar de woonkamer gingen bleken 2 vriendinnen van me ookal een kwartier zitten wachten ofzow.. Was vaaaag..

En dan 2de keer, ook bij hem. We waren nog niet echt sex aant hebben maar lagen zo een beetje te vozen, komt ineens de beste vriend van mn ex binnenlopen. Alsof ut de normaalste zaak van de wereld is, jaah.. kwas mn sjek vergeten, mn ex: oh, die ligt hier *geeft ut aan* die vriend: jah, als jullie klaar zijn komen jullie dan ff naar buiten? mn ex: ja is goed, tot zo, mazzel.. Dus dei vriend loopt weer naar buiten, raam stond open, horen we em buiten tegen alle anderen zeggen, jah.. ze komen dr zow aan ze zijn nog ff aant neuken.. Nouw jah.. ik voelde me nogal stom, maar mn ex scheen het echt doodnormaal te vinden..

En nu jullie
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 20:36
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Ach
dat zijn toch niet echt blunders?
gewoon leuke dingen toch
een blunder is als je op het moment-supreme 'o lieve omaaa' roept
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 20:36
scara
scara is offline
lol

khoop dak hier nooit sexblunders ga moeten neerzetten
Oud 21-04-2002, 20:57
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
scara schreef:
lol

khoop dak hier nooit sexblunders ga moeten neerzetten
Je moet niets. Reageer dan ook niet.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 21:06
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Ach
dat zijn toch niet echt blunders?
gewoon leuke dingen toch
een blunder is als je op het moment-supreme 'o lieve omaaa' roept
Ja, das waar.. maar kwist het goede woord er dan niet echt voor.. Het is zeg maar wel dat je je op dat moment echt ontzettend lullig voelt doordat je sex aan het hebben bent zeg maar.. Kbedoel dan ook meer blunders die met sex te maken hebben ofzow????

nouwjah.. snap mezelf ook niet helemaal meer
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 21:10
Rosie
Rosie is offline
Hum.... Hum..... In eens moeten niezen hahaha en daarna een kwatier niet meer bij komen van het lachen haha. Vonden we allebij niet erg dus dat is niet zo erg maar wel grappig.
Hum.. verder eigenlijk niks.
Hahahaha * denkt terug...*
We zijn trouwens daarna gewoon verder gegaan..
Lekker goor detail maarja.
doeg.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 21:13
Verwijderd
hihi.. oja.. kheb me ook nog een keer gigantisch verslikt jah.. 2x achter elkaar ook nog.. en ook wel es gwoon giga hoestbui gekregen.. maar das echt zo lachwekkend, en dan daarna idd gwoon weer verder..
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 21:22
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
hihi.. oja.. kheb me ook nog een keer gigantisch verslikt jah.. 2x achter elkaar ook nog.. en ook wel es gwoon giga hoestbui gekregen.. maar das echt zo lachwekkend, en dan daarna idd gwoon weer verder..
waarin dan?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 21:41
gurllie
gurllie is offline
Citaat:
Rosie schreef:
Hum.... Hum..... In eens moeten niezen hahaha en daarna een kwatier niet meer bij komen van het lachen haha. Vonden we allebij niet erg dus dat is niet zo erg maar wel grappig.
Hum.. verder eigenlijk niks.
Hahahaha * denkt terug...*
We zijn trouwens daarna gewoon verder gegaan..
Lekker goor detail maarja.
doeg.
hahah deh hebbik ik ook us meejgemaakt...
we lage wel lang dubbel durna...
Oud 21-04-2002, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
hihi.. oja.. kheb me ook nog een keer gigantisch verslikt jah..
egt ZWAAR kut.. (hak gisteravond ook )
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 21:49
Verwijderd
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:

waarin dan?
hahaha.. gwoon in mn eigen speeksel ja..
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 23:51
Stevill
Stevill is offline
bij een verkeerde naam roepen met een vol overtuigd gezicht voel je je ook wel kloten hoor.
Oud 22-04-2002, 02:28
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Ik vond het behoorlijk lachwekkend dat de moeder van mijn vriend net belde toen ik hem aan het pijpen was......ik was net lekker bezig voel ik ineens wat trillen
Oud 22-04-2002, 04:07
tortelduif
tortelduif is offline
sexblunder : oftewel , shit heb ik dat !!! momenten

* tijdens t neuken was ik zo geil , toen mijn vriendin (ex) mij wat vroeg ik een roggel lied vallen in dr bek ...

* tijdens het voorspel , doe ik blijkbaar wat lachwekkends waardoor mijn vriendin zich samen trekt en me een knieetje in mijn ballen geeft

* we waren op vakantie ik en mijn vriendin en vrienden enne we hadden geneukt enne volgende ochtend word er op de deur geklopt ik stap uit bed doe de deur open zat de condoom nog steeds aan mijn lul ...

* de condooms bij mij en mijn vriendin zijn al 10 x gescheurd ofzo ...

* stond ik met een meid buiten probeer ik dr op te winden zegt ze ff plassen zij in de bosjes pissen komt ze terug ga ik dr verder proberen opte winden ... ik over dr muts vrijven .. zeg ik zo je bent best nat zegt ze ja ik ben net wezen pissen ....

* ben ik bezi met mijn ex vriendin klopt mijn zus heel de tijd op de deur ... wij er niet op reageren blijkt de pa van mijn ex der op dr mobiel gebeld te hebben .... heb die heel de tijd meegeluisterd ....

* ik wou mijn ex onder spuiten met slagroom ... maar ze was moe en geen zin dus ik de lsagroom naast het bed gezet en ook gaan slapen volgende ochtend maakt ze me zoenend wakker en zegt ze dat ze zin heb ...z ij mij opgeilen ik dr onder spuiten met slagroom .. en wilk eraan gaan liggen blijkt die zuur te zijn ... dus ik zeg van ga maar douchen ofzo dat ga ik niet vreten zij boos ...

* had ik het net gedaan met mij vriendin .. sta ik naast het bed een beetje voor de grap te zwaaien met mijn leuter krijgt ze zon een klodder op dr kop

* ontmaagd ik mijn vriendin zit mijn pa in de kamer ernaast .. en het verliep al niet zo flekkeloos want t deed nogal pijn

* mijn zwager heeft ons al meerdere keren op de gang tekeer horen gaan ....

* hebben we geneukt ruimt mn ma de condooms op ...

* ben ik aan t neuken in de openbare plees laat er een wijf naast ons in een andere plee een ruft van hier tot timboektoe ... is niet echt bevorderend voor de opwinding ...

* op school op de plees zijn we klaar lopen we weg betrapt de hele school weet t binnen 1 dag ...

* zoen ik met iemand ( ondeR bepaalde omstandigheden) blijkt later dat ze een vriend heb die ik goed ken ...

* hebben we net geneukt komt mijn zus binnen stormen liggen we daar halft naakt ...

* ben ik mijn vriendin aan t neuken ... sta ik op t punt om klaar te komen .. gillend als een speenvarkentje lig ik daar hoor ik mijn pa lopen in de gang ...

* enne dit waren de gene die ik me kan herrinneren er zijn er zeker weten veel en veeel meer maar ja die heb ik hier al eens opgeschreven en ik onthou niet alles dus ... mocht ik er op komen laat ik t nog wel horen ...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 16:44
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
tja...

condoom een keer kwijtgeraakt in mij Moest een uur gaan zoeken, van "waar is ie nou?" Kwamen we er dus uiteindelijk achter dat ie ergens in mij zat.

vaak betrapt

van bed af vallen

waren in een loods, toen gingen we even naar buiten roken , maar zonder kleren, gaat in de loods aan de overkant het licht aan recht op ons

zaten een keer in een parkje en toen zat ik zeg maar op mijn vriend op een bankje. horen we ineene een auto ( in het bos maarja...belgië he ) schijnen er 2 koplampen in ons gezicht, was het politie

en verder gewoon kleine dingen.

ow ja en een keer een enge man die ons betrapte in de duinen en hij stond volgens mij al een tijdje te kijken. , maar in een reflex draaide blote ik me dus naar hem toe en hij lachen en ik snel weggerend
Oud 22-04-2002, 16:59
ZHAzha
ZHAzha is offline
wij2...

vriendje: DRINKEN?
ikke: WAT?
vriendje: DRINKEN?
ikke: ik verstond wat anders!
vriendje: wat dan?
ikke: krikken
vriendje: ook goed
ikke: kom dan
vriendje: ok

*lopen naar boven*

de hele kamer zat vol met vrienden enzowwww

maarja tis niet een blunder maar wel funny
Oud 22-04-2002, 17:42
rabecca
rabecca is offline
haha zaterdag avond nog

we waren uitgeweest en ik sliep bij hem het was ongeveer half 5 toen we in bed lagen.
Wij lekker bezig weet je wel hij lag boven op.
zie ik ineens de deur open gaan maar me vriend bleef gewoon doorgaan zeg maar ik hem proberen weg te duwen naja hij reageerde niet na een minuut zegt zijn pa: slapen jullie al??¿¿
Hij snel van me af en zei: "eh... nee hoor"
Daarna lagen we helemaal gevouwen.
De volgende ochten wilde ik wat te drinken voor hem pakken beneden maar ik durfde niet

en we zijn een keer door mijn bed gezakt.

Met een ex een keer, naja we lagen niet echt te sexen meer het hand werk
maar het was op mijn verjaardag die ik die avond vierede alleen voor vrienden komt mijn beste vriend binnen : "willen jullie chips??"
wij: NEE!!
2 minuten later :"willen jullie cola"
echt heel irri.

en ook dat het condoom in mij vast bleef zitten hihih dat was echt heel lachwekkend.
of dan is het donker en dan ben je bezig geef ik `m ineens een kopstoot hij verging van de pijn ik ook hahah daar ging de sfeer maar was wel lachwekkend
Oud 22-04-2002, 20:05
Verwijderd
Citaat:
tortelduif schreef:

* we waren op vakantie ik en mijn vriendin en vrienden enne we hadden geneukt enne volgende ochtend word er op de deur geklopt ik stap uit bed doe de deur open zat de condoom nog steeds aan mijn lul ...

* stond ik met een meid buiten probeer ik dr op te winden zegt ze ff plassen zij in de bosjes pissen komt ze terug ga ik dr verder proberen opte winden ... ik over dr muts vrijven .. zeg ik zo je bent best nat zegt ze ja ik ben net wezen pissen ....

* ben ik bezi met mijn ex vriendin klopt mijn zus heel de tijd op de deur ... wij er niet op reageren blijkt de pa van mijn ex der op dr mobiel gebeld te hebben .... heb die heel de tijd meegeluisterd ....

* ik wou mijn ex onder spuiten met slagroom ... maar ze was moe en geen zin dus ik de lsagroom naast het bed gezet en ook gaan slapen volgende ochtend maakt ze me zoenend wakker en zegt ze dat ze zin heb ...z ij mij opgeilen ik dr onder spuiten met slagroom .. en wilk eraan gaan liggen blijkt die zuur te zijn ... dus ik zeg van ga maar douchen ofzo dat ga ik niet vreten zij boos ...

* had ik het net gedaan met mij vriendin .. sta ik naast het bed een beetje voor de grap te zwaaien met mijn leuter krijgt ze zon een klodder op dr kop

ikke heb lol hier
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 20:06
Verwijderd
kheb dr ook nog een van un vriendin..

dr moeder tegen dr.. jaah eeh, ik had eeh, iets gevonden dat van jouw is geloof ik eehhh..

hadden de katten ut condoom te pakken gekregen en dr mee lopen spelen door ut hele huis

Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 20:16
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Geen seks maar wel heftig zoenen, kwam spontaan op dus allebei nog geen tijd om kauwgom eeeh weg te werken. Ik lag bovenop en na een tijdje viel mijn kauwgom in haar haar...... Oplossing moest worden gevonden in de schaar.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 22:05
soulless
soulless is offline
Leipe lui die het in een huis met ouders doen...
Oud 22-04-2002, 23:22
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
soulless schreef:
waar moet het anders? Moet je wachten tot die ene week per jaar dat je samen op vakantie bent, ofzow....

want wat anders over blijft is in de buitenlucht, of openbare w.c. o.i.d., wat de kans om betrapt te worden nogal groot maakt!
Oud 23-04-2002, 00:45
tortelduif
tortelduif is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

ikke heb lol hier
t is dat jij erom kan lachen want dat kon ik op die momenten niet echt , maar ja ..... zonder humor geen leven..... toch??

trouwens ik heb er nog 1 voor je !!!

* een vriend zei dat t leuk zou zijn als ik voor de grap tijdens de sex zijn naam zou uitkreunen ... nou geloof me doe dat niet als je vriendin niet tegen een geintje ken want dan gaat t echt fout ... tenzij je van sm houd

Laatst gewijzigd op 23-04-2002 om 00:48.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 16:33
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
*~*DOOR*~* schreef:
tja...

condoom een keer kwijtgeraakt in mij Moest een uur gaan zoeken, van "waar is ie nou?" Kwamen we er dus uiteindelijk achter dat ie ergens in mij zat.

Hebben we ook een keer gehad.. wij echt zo van.. waar is dat ding in godsnaam.. uhm.. het zal toch niet.. jawel..
Oud 23-04-2002, 19:13
noukkk
noukkk is offline
euh naauuuuwww we waren superlekker bezig en we stonden beide opt het punt van klaarkomen... gild hij opeens IK HEB KRAMP IN MN TEEN wel een uur in een deuk gelegen maajaaa
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 21:53
soulless
soulless is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:

waar moet het anders? Moet je wachten tot die ene week per jaar dat je samen op vakantie bent, ofzow....

want wat anders over blijft is in de buitenlucht, of openbare w.c. o.i.d., wat de kans om betrapt te worden nogal groot maakt!
Je ZOU kunnen wachten tot er eens even geen ouders in hetzelfde huis aanwezig zijn... Of, als je toevallig toch 18+ bent.... Gaat alsjeblieft op jezelf wonen... Ik bedoel, kom op...
Oud 24-04-2002, 16:22
Verwijderd
Citaat:
tortelduif schreef:

* tijdens t neuken was ik zo geil , toen mijn vriendin (ex) mij wat vroeg ik een roggel lied vallen in dr bek ...

* tijdens het voorspel , doe ik blijkbaar wat lachwekkends waardoor mijn vriendin zich samen trekt en me een knieetje in mijn ballen geeft

* de condooms bij mij en mijn vriendin zijn al 10 x gescheurd ofzo ...

* ontmaagd ik mijn vriendin zit mijn pa in de kamer ernaast .. en het verliep al niet zo flekkeloos want t deed nogal pijn

* mijn zwager heeft ons al meerdere keren op de gang tekeer horen gaan ....

* hebben we geneukt ruimt mn ma de condooms op ...

* ben ik aan t neuken in de openbare plees laat er een wijf naast ons in een andere plee een ruft van hier tot timboektoe ... is niet echt bevorderend voor de opwinding ...

* op school op de plees zijn we klaar lopen we weg betrapt de hele school weet t binnen 1 dag ...

* zoen ik met iemand ( ondeR bepaalde omstandigheden) blijkt later dat ze een vriend heb die ik goed ken ...

* hebben we net geneukt komt mijn zus binnen stormen liggen we daar halft naakt ...

* ben ik mijn vriendin aan t neuken ... sta ik op t punt om klaar te komen .. gillend als een speenvarkentje lig ik daar hoor ik mijn pa lopen in de gang ...

* enne dit waren de gene die ik me kan herrinneren er zijn er zeker weten veel en veeel meer maar ja die heb ik hier al eens opgeschreven en ik onthou niet alles dus ... mocht ik er op komen laat ik t nog wel horen ...
Hmmzz. nog nie zo lang aangemeld.. sorry maar ik geloof er geen ZAK van!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 16:26
Choke
Choke is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:

Je moet niets. Reageer dan ook niet.
Aardig..
Oud 24-04-2002, 16:52
Verwijderd
Citaat:
soulless schreef:

Je ZOU kunnen wachten tot er eens even geen ouders in hetzelfde huis aanwezig zijn... Of, als je toevallig toch 18+ bent.... Gaat alsjeblieft op jezelf wonen... Ik bedoel, kom op...
nouw jah.. slaat dat nou weer op.. kdoe ut ook gwoon wanneer mn ouders thuis zijn hoor, anders dan zouk ut een keer per maand kunnen doen ofzow, of nog niej eens.. en je gaat toch niet op jezelf wonen zodat je geen sex meer hebt in een huis met ouders.. kost geld hoor... Ik bedoel, kom op...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 16:56
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
noukkk schreef:
euh naauuuuwww we waren superlekker bezig en we stonden beide opt het punt van klaarkomen... gild hij opeens IK HEB KRAMP IN MN TEEN wel een uur in een deuk gelegen maajaaa
Zoiets hebben mijn vriend en ik inderdaad ook eens gehad. Hij heeft af en toe wel eens krampen in zijn rechter been, beswel irritant op zich. Toen we een keer aan het neuken waren begon ie opeens nogal moeilijk te kijken, alsof ie vette pijn had. Had ie dus ook hehehh Bleek ie ontzettende kramp in zijn been te hebben hihihi, hele opwinding uiteraard weg. Het duurde ook vet lang voor het weer over was... achja, wel grappig
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 18:15
Verwijderd
Een keeeeeeeeei brute kopstoot gegeven
Ik zat/lag zo wat tegen de muur met mijn rug naar hem toe
kwam hij naar mij toe
en ik ging kei hard naar 8eren..
BAAAAAAAAAAAAM

Auw

Hij tilde mij ook een keer op en toen liet ie mij opeens kei hard vallen Dat vond ie grappig ofzo zei die

Ook een keer toen het bed doorkrakte..
Er ging zo'n plank doormidden
Ieks

Laatst gewijzigd op 24-04-2002 om 18:24.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 19:16
tortelduif
tortelduif is offline
Citaat:
girlmetwijdebroeken schreef:

Hmmzz. nog nie zo lang aangemeld.. sorry maar ik geloof er geen ZAK van!
ik ben al ruim een jaar aangemeld hier onder meerdere namen ...

zoals :

de_befkoning
londerner
tortelduif
snackel

alleen ben ik bij de meeste mijn wachtwoord kwijt of verbannen van het forum !!!

enne alles is waar !!!

ik lieg niet over sex !!!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 10:09
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
tortelduif schreef:

ik ben al ruim een jaar aangemeld hier onder meerdere namen ...

zoals :

de_befkoning
londerner
tortelduif
snackel

alleen ben ik bij de meeste mijn wachtwoord kwijt of verbannen van het forum !!!

enne alles is waar !!!

ik lieg niet over sex !!!
verbannen...zal wel rede hebben... waarschijnlijk is het vanwege die onzin van je
Oud 25-04-2002, 10:10
M@TRIX
M@TRIX is offline
mijn blunder:
t bed da te erg kraakt hebbe van elende maar het matras op de grond gegooid... heb niet zo veel ervaring dus NOG nie zo veel blunders
Oud 25-04-2002, 11:25
Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
noukkk schreef:
Aaaah, shiit, dat heb ik ook wel eens. In m'n voet eigenlijk.
Doet echt onwijs zeer en zorgt voor hylarische lachbuien bij m'n vriendin
Oud 25-04-2002, 12:07
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
soulless schreef:
Mijn ouders zijn áltijd thuis, dus er is niet zoveel keuze.
Oud 25-04-2002, 14:24
eztah
eztah is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:

Mijn ouders zijn áltijd thuis, dus er is niet zoveel keuze.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 14:26
eztah
eztah is offline
Blunders, valt wel mee geloof ik..

O mm, ik zat een keer bovenop, ik maakte plotseling een foute beweging, die voor hem erg pijnlijk was, en hij zijn piemel schoot eruit
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 21:28
Verwijderd
Mwah, ik niet echt, maar hij wel Hij kwam een beeeetje te vroeg klaar... net toen het condoom erom ging of zo...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 10:52
Missy_shy
Missy_shy is offline
Citaat:
noukkk schreef:
dat heeft mijn vriend bijna iedere keer... is niet leuk...moet je wee pauze van 20 min inlassen meestal is de zin dan al weg
Oud 26-04-2002, 11:17
Sciza
Sciza is offline
Hmm, natuurlijk dat m'n broertje doodleuk binnenkomt wandelen... De eerste keer schreeuwde hij:'Ik wil ook meedoen!' (Hij was toen 3 en dacht dat we aan het stoeien waren...)
Nu is hij 4 en komt hij niet meer zomaar binnenstormen

Natuurlijk schiet er wel eens onwijze kramp in mijn of zijn voet, pfff... dan moeten we echt stoppen..

Een keer was ik onwijs opgewonden en waren zo een beetje aan de gang. Ik voelde dat ik klaar ging komen en begon, onbewust, zacht te schreeuwen. Hmm, niet zacht genoeg. Toen we naast elkaar lagen, kwam mijn vader binnen:'Had je een nachtmerrie?'
*proest*

Ook een keer onder de douche, hij kwam klaar en zakte door z'n benen, viel gewoon om en keek heel suf. Ik lach in een deuk

Een keer op het strand, in de duinen, midden in de nacht. We waren wat aan het klooien, ineens begint hij te kreunen en schreeuwt:'Whaaa, ik moet plassen!' Pff, begint die idioot ook meteen te plassen. (Hij had toen een ontsteking, bleek later, dus kon er niets aan doen.)

Een keer op een camping, lagen we in de tent. Werden we de dag later wakker, hoorden we van de buren ( ) dat er schaduwen in de tent te zien waren geweest, duidelijk te onderscheiden... Pffff...

Een keer op een camping op de wc. We gingen 's ochtends vroeg, tent was al afgebroken en we waren echt hondsdol (geen idee waardoor, waarom etc) we waren bezig en klaar. Wilden we eruit, bleek dat er rijen voor die wc's stonden.. Hmm, we moesten weg en dus moesten we er wel uit. Zijn we hand in hand naar buiten gelopen, je had ze moeten zien

In keer in een hotel, lagen we in bed, hij was erg langzaam en rustig (heerlijk dus) bezig, heel zachtjes allemaal, komt er een schoonmaakster binnen. Die ons eerst ook helemaal niet ziet. Dus hij snel naast me liggen, kijkt dat vrouwtje naar het bed, wordt ze helemaal rood en loopt snel de kamer uit.

Dat zijn er wel genoeg he
Oud 27-04-2002, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Sciza schreef:

Ook een keer onder de douche, hij kwam klaar en zakte door z'n benen, viel gewoon om en keek heel suf. Ik lach in een deuk

hahahahaha, ik zie ut helemaal voor me, lol!!! is ook moeilijk, op je benen blijven staan als je klaarkomt.. hihihihihi
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 12:49
EviL69
EviL69 is offline
Was op een zondag middag dat een goede maat van me thuis was met zijn ouders, vet saai dus. En hij is moeilijk geil en wil zich zelf gaan aftrekken boven op zijn kamer. Dus hij zegt tegen zijn ouders dat hij huiswerk gaat maken op zijn kamer. Hij gaat naar boven toe, gaat naar zijn kamer en gaat op zijn bed liggen. doet langzaam zijn broek open en sluit bevredigend zijn ogen en beging te sjorren.
Na een kwartiertje is hij klaar ofzo staat er een dampend kopje thee naast zijn bed!!

nog een.

Dit is absoluut geen blunder van mij maar van mijn ex!
Ik was er achter gekomen dat mijn vriendin vreemd was gegaan. Zij had het niet aan mij verteld en ik zinde op WRAAK. Dus ik heb een wraak plan bedacht!
Het was op een vrijdag middag na school dat ik met voorbedachte rade mijn vriendin mee naar mij slaapkamer bracht.... ik vroeg haar om over de venster bank bij het raam naar buiten te hangen zodat ik haar doggy style kon nemen. dus zo gezegd zo gedaan. Ik zeg tegen haar terwijl we bezig zijn dat ik nog ff een verassing voor haar wil pakken en dat ze niet achterom mag kijken.... ik had met mijn vriend afgesproken dat hij een ladder voor het raam moest zetten van dat bepaalde raam voordat wij thuis kwamen van school en daarna bij mijn slaapkamer deur moest gaan wachten. dus mijn vriend loopt mijn kamer binnen en mijn vriendin keek nog steeds niet achterom dus hij neemt mijn vriendin doggy style, en zij maar denken dat ik dat doe. in de tussen tijd ben ik om het huis heen gelopen en op de ladder geklommen.... toen mijn vriendin klaar kwam en haar ogen open deed stond ik met beide handen voor het raam te zwaaien!!! VOELDE ZIJ ZICH FF GENAAID!! WIE HET LAATST LACHT, LACHT HET BEST!!! BOONTJE KOMT OM ZIJN LOONTJE!!!

laterz! :
Oud 28-04-2002, 14:39
lonelyboy
lonelyboy is offline
Was me gisteren aan het afrukken voor de computer - voor enkele leuke fotootjes die ik via Kazaa heb opgehaald - komt vlak nadat ik klaarkwam mijn moeder binnen. Ik kon net niet op tijd mijn broek weer optrekken, en ze had heel goed door wat er gebeurd was...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 18:53
Zarya
Zarya is offline
Citaat:
LoveGirl schreef:

Ook een keer toen het bed doorkrakte..
Er ging zo'n plank doormidden
Ieks
Dan baaaal je!

Was met bij mijn ex thuis, waren bezig met het voorspel komt opeens zijn 12 jarige broertje binnen wandelen!'Mag ik je koptelefoon lenen? IK KIJK NIET!!IK KIJK NIET!'

10 minuten later klopt mams op de deur, wij snel aankleden, hij stond nog in t-shirt. Moeder komt binnen doet net olsof er nx aan de hand is en stelt zich aan mij voor.( ik had zijn ouders nog niet eens ontmoed..)Daar ging me eerste indruk...
Oud 28-04-2002, 19:33
capishe
capishe is offline
ix door het bed gezakt, en een keer was heel genant was in de auto, maar die was op slot en op alarm gegaan, dus wij bezig, ging het alarm af... ik ging bijna dood van schaamte en ellende, was gelukkig wel in het bos
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 20:28
kirsten
kirsten is offline
Heb dit gehoord van een barman:

Koppel zit gezellig op het terras, na een tijdje gaan ze samen naar het toilet. Komt de kok naar boven, zegt ie: "Zeg ik hoor rare geluiden in het toilet..." De barman gaat naar beneden en hoort inderdaad ook rare geluiden, hij gaat naar het damestoilet, waar een oude vrouw geduldig op haar beurt staat te wachten... Na een tijdje komt het koppel opnieuw naar boven, zegt de barman: "en, was het lekker" en de gezichtjes werden zo rood als tomaatjes...
Oud 28-04-2002, 21:30
Verwijderd
Citaat:
EviL69 schreef:

Ik was er achter gekomen dat mijn vriendin vreemd was gegaan. Zij had het niet aan mij verteld en ik zinde op WRAAK. Dus ik heb een wraak plan bedacht!
Het was op een vrijdag middag na school dat ik met voorbedachte rade mijn vriendin mee naar mij slaapkamer bracht.... ik vroeg haar om over de venster bank bij het raam naar buiten te hangen zodat ik haar doggy style kon nemen. dus zo gezegd zo gedaan. Ik zeg tegen haar terwijl we bezig zijn dat ik nog ff een verassing voor haar wil pakken en dat ze niet achterom mag kijken.... ik had met mijn vriend afgesproken dat hij een ladder voor het raam moest zetten van dat bepaalde raam voordat wij thuis kwamen van school en daarna bij mijn slaapkamer deur moest gaan wachten. dus mijn vriend loopt mijn kamer binnen en mijn vriendin keek nog steeds niet achterom dus hij neemt mijn vriendin doggy style, en zij maar denken dat ik dat doe. in de tussen tijd ben ik om het huis heen gelopen en op de ladder geklommen.... toen mijn vriendin klaar kwam en haar ogen open deed stond ik met beide handen voor het raam te zwaaien!!! VOELDE ZIJ ZICH FF GENAAID!! WIE HET LAATST LACHT, LACHT HET BEST!!! BOONTJE KOMT OM ZIJN LOONTJE!!!

laterz! :
ziek, sorry.. maar dit vinnik een vorm van verkrachting
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 22:15
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
ziek, sorry.. maar dit vinnik een vorm van verkrachting
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 02:11
tortelduif
tortelduif is offline
Citaat:
EviL69 schreef:

laterz! :
ik zou dr ook terug willen pakken dan en deze vink wel heeeel grappig en goed !!!

what comes around , goes around !!!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten