Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2003, 00:58
Puta
Puta is offline
weet eigenlijk iemand wat de grootste uitgaangelegenheid in nederland is ik heb eens gehoord time-out? of misschien de hollywood ofzo iemand die het weet?
Oud 14-09-2003, 02:50
Qimm
Qimm is offline
Discobar 65
Oud 14-09-2003, 20:33
INViCTuS
INViCTuS is offline
De time-out in Gemert is idd wel 1 van de grootste.
Hier niet zo gek ver vandaan hebben we in Markelo Dieka wat ook behoorlijk groot is.

Dieka
Oud 14-09-2003, 20:55
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
Put@ schreef op 14-09-2003 @ 01:58:
weet eigenlijk iemand wat de grootste uitgaangelegenheid in nederland is ik heb eens gehoord time-out? of misschien de hollywood ofzo iemand die het weet?
Hollywood in Rotterdam?
Die is niet echt zo heel groot hoor
Oud 14-09-2003, 21:04
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
INViCTuS schreef op 14-09-2003 @ 20:33:
De time-out in Gemert is idd wel 1 van de grootste.
Hier niet zo gek ver vandaan hebben we in Markelo Dieka wat ook behoorlijk groot is.

Dieka
Oh ja, Dieka. Mja is wel aardig. Ik vind de inhoud noggal.. tja boers (ik heb er namelijk zowaar iemand op klompen rond zien wandelen!)
Opzich wel leuke discotheek
Oud 14-09-2003, 21:23
INViCTuS
INViCTuS is offline
Voor mij is het al wel wer een aantal maanden geleden dat ik er geweest ben maar je zou het wel boers kunnen noemen al is het maar net waar je daar bent aangezien er veel zalen zijn.

En omdat het ook zo groot is komen er best veel verschillende mensen uit diverse steden / dorpen.

Wat ik wel een leuke tent vind al is het wel 3 kwartier tot een uur rijden maar ok Index in Schútdorf.
Oud 15-09-2003, 15:26
ShadowX
ShadowX is offline
lowlands
Oud 15-09-2003, 15:28
rsieswerda
rsieswerda is offline
kdenk ook time-out
maar wat denken we van de peppermill, daar kunnen toch ook aardig wat mensjes in.....
Oud 15-09-2003, 16:08
Demiurge
Demiurge is offline
Citaat:
Qimm schreef op 14-09-2003 @ 22:04:
Oh ja, Dieka. Mja is wel aardig. Ik vind de inhoud noggal.. tja boers (ik heb er namelijk zowaar iemand op klompen rond zien wandelen!)
Opzich wel leuke discotheek
Dat krijg je in de achterhoek, ik kan er ook niks aan doen
Zucht,...

Maar ook 'normale' mensen komen daar hoor, zoals ik
Oud 15-09-2003, 16:11
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
INViCTuS schreef op 14-09-2003 @ 21:23:
Wat ik wel een leuke tent vind al is het wel 3 kwartier tot een uur rijden maar ok Index in Schútdorf.
Hmm daar moet ik ook ooit nog es heen Ik ga nu altijd (nou ja, als ik uitga dus) naar Zak in Uelsen
Oud 15-09-2003, 17:50
kolkiewolkie
kolkiewolkie is offline
Citaat:
INViCTuS schreef op 14-09-2003 @ 22:23:

understatement

áls dieka het grootste is qua omvang dan zou me dat sterk verbazen eigenlijk... anyways de echte drukte zoals het daar een paar jaar geleden was is wel over... en das eigenlijk best wel jammer, tis nl. wel grappig voor de afwisseling.
Oud 17-09-2003, 15:19
coecie
coecie is offline
amsterdam arena is nogal groot

en die ene bioscoop in rotterdam, die is ook erg groot

in utrecht hebben ze een theater met wel 3 zalen!

waarom wil je weten wat de grootste uitgaansgelegenheid is? leuker om te weten is wat de leukste uitgaansgelegenheid is
Oud 20-09-2003, 21:55
Verwijderd
Citaat:
RazendeRoeland schreef op 15-09-2003 @ 17:08:
Dat krijg je in de achterhoek, ik kan er ook niks aan doen
Zucht,...

Maar ook 'normale' mensen komen daar hoor, zoals ik
Dieka=achterhoek, weet niet waar jij uit de klei bent getrokken maar volgens mij heb je wat gemist op school
Oud 21-09-2003, 09:39
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik d8 dat ALcazar de grootste discotheek was .. maar goed wat vindt je de grootste? Qua oppervlakte vloer, qua inhoud? Qua aantal mensen wat erin kan?
Oud 21-09-2003, 15:00
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik dacht time out...
alcazar lijkt me toch wel kleiner hoor...
Oud 21-09-2003, 20:52
Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
De grootste? Ach...niet echt van belang lijkt me, kleinere intiemere discotheken zijn vaak veel leuker dan die grote massale dingen. Misschien ben ik bevooroordeeld maar ik ga veel liever naar een dicotheek in een stad (bijv Escape in Amsterdam) dan naar zo'n megacomplex ergens in 'de provincie'
Oud 27-09-2003, 10:51
Y@NOU
Y@NOU is offline
ik ga ook vaak naar zak

dieka is wel groot jah
Oud 03-10-2003, 23:49
Verwijderd
Citaat:
maartenlof schreef op 21-09-2003 @ 21:52:
De grootste? Ach...niet echt van belang lijkt me, kleinere intiemere discotheken zijn vaak veel leuker dan die grote massale dingen. Misschien ben ik bevooroordeeld maar ik ga veel liever naar een dicotheek in een stad (bijv Escape in Amsterdam) dan naar zo'n megacomplex ergens in 'de provincie'
ff tussen neus en lippen door... volgens mij heb ik ooit een post van jou gelezen waarin stond dat je wel eens naar eindelijk ging
Oud 04-10-2003, 10:34
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
coecie schreef op 17-09-2003 @ 16:19:
in utrecht hebben ze een theater met wel 3 zalen!
Zowel Rembrandt als Chatherijne hebben 3 zalen, maar je bent zeker nog nooit in Enschede (CineStar) geweest he?
Oud 04-10-2003, 11:44
Verwijderd
Sommige van die lompe boerendisco's zijn wel groot, maar Dieka etc. zijn natuurlijk enorm triest, tenzij je het leuk vindt om tussen de boeren met klompen Grolsch-pis te drinken.
Oud 04-10-2003, 17:02
Basia
Basia is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-10-2003 @ 12:44:
Sommige van die lompe boerendisco's zijn wel groot, maar Dieka etc. zijn natuurlijk enorm triest, tenzij je het leuk vindt om tussen de boeren met klompen Grolsch-pis te drinken.
achja, triest..
iedereen z'n eigen feestje toch ?
Oud 05-10-2003, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Wees blij dat die er zijn anders zouden ze naar jouw heilige plek komen en had je er pal tussen gestaan. Ieder z'n meug maar ga niet over een ander lopen zeiken omdat hij/zij een andere levensstijl heeft. Zie sig.
Oud 07-10-2003, 23:00
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Je kunt overdrijven Wouter.
Oud 08-10-2003, 06:08
Another Way
Another Way is offline
al die top40 discos zijn kut, doe mij maar clubs (asta, het paard, XL etc)
Oud 14-10-2003, 17:07
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-10-2003 @ 11:34:
Zowel Rembrandt als Chatherijne hebben 3 zalen, maar je bent zeker nog nooit in Enschede (CineStar) geweest he?
Die lasershow is
Oud 17-10-2003, 16:06
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Studentje schreef op 14-10-2003 @ 18:07:
Die lasershow is
Mwoa. Ik heb een tijd in Wenen gezeten, en daar was zo'n megabioscoop (CinePlexx) waar ze ook een lasershow hadden. Maar teneerste waren die lasers veel krachtiger, en bovendien was de show exact gesynchorniseerd met een heel cool trance nummer. Echt kippevel.
Advertentie

Regels voor berichten