Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2003, 16:48
Philemon
Philemon is offline
Ik heb soms ineens een gevoel dat ik heel druk word. Dan word ik heel vrolijk,blij en superactief. Ik kan dan ook niet meer stil blijven zitten en ga supervervelend doen. Nou vroeg ik mij af of hier meer mensen last van hebben, want het is dus best wel irritant. Dan zit ik bijvoorbeeld in de kantine en dan word ik gewoon opeens heel erg druk, ga ik kinderachtige opmerkingen maken en ga ik me ook heel kinderachtige gedragen.

Please help
Oud 02-10-2003, 16:53
duifeltje
duifeltje is offline
heb ik ook wel eens last van, probeer je gewoon een beetje in te houden.
Ik denk eigenlijk dat iedereen dit weleens heeft dus maak je er niet druk () om
Oud 02-10-2003, 17:08
Verwijderd
Hoi, dit heb ik een hele tijd, dagen achter elkaar gehad.
nu niet meer.
Ik denk dat het in mijn geval veel te maken had met mijn situatie thuis. Ik had geen uitlaatklep. Mijn vader lag op sterven en thuis ging ook niet alles goed (mijn ouders zijn gescheiden). Elke dag dacht ik: vandaag kan het gebeurd zijn. Elk telefoontje kon zijn dat ie dood was.
Er waren echt momenten dat ik gewoon moe van mezelf werd!

En ach, nu heb ik gewoon drukke buien heel erg af en toe en dan geniet ik dat ik zo vrolijk ben en ach, barst iedereen, beter dan depri zijn.

Ik weet niet of er bij jou misschien wat achter kan zitten, maar ik denk ook wel dat iedereen dit af en toe wel heeft, dus maak je geen zorgen.
KUS
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 18:04
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
zoiets heet : spontane aanvallen.

nee maar wat duifeltje al zegt, ik denk dat iedereen daar wel eens last van heeft. zo ineens zo'n hyperaanval. maar zo erg is het toch niet?
Oud 03-10-2003, 11:06
Philemon
Philemon is offline
Citaat:
Dark Tish schreef op 02-10-2003 @ 19:04:
zoiets heet : spontane aanvallen.

nee maar wat duifeltje al zegt, ik denk dat iedereen daar wel eens last van heeft. zo ineens zo'n hyperaanval. maar zo erg is het toch niet?
Neej op zich is het niet zow erg, maar als je vrienden je ineens vaag aan gaan kijken, en je jezelf voor lul gaat zetten..dan wordt het minder.
Want ik probeer me altijd in te houden, maar dat lukt gewoon nooit, waardoor ik dus door de kantine ofzow heen begin te springen..maar jaw..

Zoals al uit jullie reacties blijkt, hebben er wel meer mensen last van..(gelukkig maar )..maar hebben jullie ook dat je bijvoorbeeld het ene moment heel vrolijk bent, en dus ook heel druk. En dan het andere moment ben ik ineens heel depri...
En dit gaan gewoon achter elkaar aan..errug vaag..
Oud 03-10-2003, 12:05
kleine wicca
kleine wicca is offline
Nee man, das juist leuk als je dat hebt, ik heb er ook regelmatig "last" van. Brengt beetje leven in de brouwerij,....en zeker als je op school zit.
Oud 03-10-2003, 13:56
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik heb dat ook wel vaker..
Ik denk niet dat er iets erg aan is.. Ik denk dat het gewoon een soort uitlaatklep is.
Wat je als laatste beschrijft herken ik heel erg. Eerst heel druk, dan heel depri.
Ik denk dat het ermee te maken heeft dat er dan gevoels naar buiten komen die je onderdrukt hebt. Waarom dat dan eerst de positieve, en daarna pas de negatieve zijn weet ik niet...
Reageren

Regels voor berichten