![]() |
||
Citaat:
korfbal staat in de top 10 van de meest blessuregevoelige sporten. vooral vinger blessures zijn veel voorkomende kwetsuren. ik heb al mijn vingers (meerdere malen) in de kreukels gehad, en ik ga daar echt niet iedere keer voor naar de dokter. meestal tape ik het in tijdens het sporten, en is het met een weekje weer over... ik heb alleen nieuwschierig wat het kan zijn...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik heb verder ook wel het idee dat het heel iets minder wordt... maar toch ![]()
||
Citaat:
zo van: ik korfbal (3x per week). korfbal staat in de top 10 van de meest blessuregevoelige sporten. vooral vinger blessures zijn veel voorkomende kwetsuren. ik heb al mijn vingers (meerdere malen) in de kreukels gehad, en ik ga daar echt niet iedere keer voor naar de dokter. meestal tape ik het in tijdens het sporten, en is het met een weekje weer over... ik heb alleen nieuwschierig wat het kan zijn...
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Het kan ook gekneusd zijn zonder dat het erg blauw of dik wordt... in je hand zitten allemaal kleine en kwetsbare gewrichtjes dus het kan best gekneusd zijn.
Je verteld niet precies waar je pijn hebt, maar het kan misschien zijn dat het gewricht van je middelvinger (je knokkel dus) een beetjen uit de kom is geschoten door die klap en daardoor is het kapseltje om je knokkel een beetje beschadigd en dat wil nog wel eens flink pijn doen zonder dat je het echt ziet (ik spreek uit ervaring...) Nouja in ieder geval zou ik het maar gewoon veel rust geven voorlopig en als de pijn echt niet minder wordt toch maar naar de huisarts gaan
||
Citaat:
de pijn zit trouwens voornamelijk in de knokkel op het midden van mijn vinger, en de knokkel daaronder, waar je vinger mee aan je hand vast zit zeg maar...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kneuzingen, verstuikingen, verrekkingen doen nou eenmaal verdomde pijn... Helaas zegt een dokter vaak ook alleen maar 'ja, das vervelend, even rust houden'. Tuurlijk, als het te lang aan houdt moet je naar de dokter of als het teveel pijn doet. Maar ik denk dat de topicsstartster dat ook wel snapt. (En al helemaal als ze het heel vaak heeft, met bepaalde sporten gebeurd dat nou eenmaal vaak.) En 't is niet specifiek om deze topic, bijna iedereen die een topic opent hier op het forum zou je tegen kunnen zeggen: 'rot op, ga naar een dokter', maar ik denk niet dat mensen daar voor hier posten. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik heb wel eens een meisje gezien die haar vinger ui de kom had, dus die stond zowat haars op haar hand ![]() zag er toch best leip uit... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het gaat nu veel beter... het doet iig niet meer constant pijn ![]() vanavond met trainen tape ik mijn vinger nog in voor trainen, en donderdag probeer ik het zonder tape... aan de hand daarvan bekijk ik of ik het nodig om er even naar te laten kijken... ![]() mensen bedankt allemaal voor jullie reacties... ![]()
Laatst gewijzigd op 30-09-2003 om 12:37. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Hamster heeft rare plek op zijn borst Verwijderd | 2 | 28-02-2016 18:45 | |
Seksualiteit |
pijnlijk vingeren tips ? k.loveee | 4 | 28-10-2014 21:42 | |
Seksualiteit |