![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar sterrenkijkertje... Als jij gewoon sexueel actief wilt zijn, moet je dat gewoon lekker doen. En als jou ouders daarop tegen zijn, dan kan je ze gewoon op een normale toon voorleggen dat jij een vriend hebt waar je van houdt, dat jullie graag verder willen gaan dan beetje zoenen (of dat al gedaan hebben) en dat jij een gezonde meid bent van 17 met jou eigen sexuele behoeftes en dat dat niet meer dan normaal is. Je bent geen klein kind meer, je bent een stuk volwassener dan toen je 6 was, en er bent er aan toe. Zij kunnen er niets tegen doen, als jij het niet thuis doet, dan vind je wel een andere plek, en als zij daar niet mee kunnen leven, zullen ze toch erg veel pech hebben, want zoals gezegd: ze kunnen je toch niet tegenhouden en daar hebben ze ook geen enkele reden voor... In mijn ogen kan je dat gewoon zeggen, maar als je daar ook niet over kan praten met je ouders, tja... dan zijn mischien de wat rigoreuzere maatregelen van toepassing... Maar eerst deze maar eens proberen...
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Zit jou kamer wel aan het huis vast dan? (ik bedoel lijkt me lastig swinters enzo... als dat niet zo zou zijn)
En jah... ik en mn vriend blijven laat op te film kijken... (ik bedoel zn ouders gaan niet midden in de nacht opstaan om te checken) en njah.. je ouders kunnen toch niet echt ALTIJD thuis zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik maak een beetje uit je post op dat je het van de zomer altijd buiten hebt gedaan? (of is het voor jullie de eerste keer?)
Nou ja, ik zou er toch met je ouders over praten. Het is misschien lastig, maar ik denk, dat als jij ook gewoon eerlijk bent ze er uiteindelijk niet zo moeilijk over zullen doen. Je bent tenslotte 17 en dat lijkt mij een mooie leeftijd. Bij hem thuis is ook geen optie? En bovendien denk ik dat je ouders veel liever hebben dat het thuis gebeurd dan ergens snel koud buiten in de bosjes. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn moeder gaat echt flippen als ze bijv. merkt dat 's avonds het licht uit is en ik (als ze me roept) zeg dat ik niet gestoord wil worden. Gaat ze keihard gillen: "Ja waaróm dan niet? Wat ben je daar aan het doen??! Ik wil dat hij nu naar huis gaat!! Kom die kamer uit, ik wil je zien!" Echt, ik zou het niet geloven als ik het zelf niet mee had gemaakt.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
mijn ouders hebben het wel geleerd om niet mn kamer in te komen als ik met mn vriend boven ben: ze waren al een paar keer binnen gekomen terwijl wij bezig waren dus iedere keer voelde we ons betrapt dus ik vroeg ma kun je niet gewoon kloppen en vragen of we niet bezig zijn ofzo..ja is goed zei ze...maar de volgende keer stapte ze dus toch weer binnen en toen had ik scheit aan en ben gewoon lekker doorgegaan met mn vriend en toen voelde zij dr eigen staan en stond echt te kijken zo van stoppen jullie niet...
maar ik denk dat als je tegen je moeder zegt dat je aan sexjes wil beginnen dat je moeder veel liever heeft dat je het lekker thuis doet in een bed dan buiten in de bosjes want zij weet ook dat als je het wilt doe je het toch wel..so go for it girl!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gelukkig komen mijn ouders nooit binnen zonder te kloppen. Ze laten ons meestal met rust. Seks als m'n ouders thuis zijn is niet heel prettig omdat mijn kamer tegenover de keuken ligt. Het is nogal storend als ze iedere keer langslopen. |
![]() |
|
Het is op zich een beetje vreemd dat je niet mag van je ouders. Zij doen het tenslotte ook wel eens een keer als jij thuis bent. Verbied ze dan om zelf ook sex te hebben ofzo
![]() Maar ach op een gegeven moment heb je een dusdanige leeftijd dat t wel es zo mag zijn dat je uit huis gaat. En met een eigen kamer heb je natuurlijk veel meer mogelijkheden.
||
![]() |
Citaat:
Dus wij samen heel doodgemoedereerd jassen aan, klaar om naar zijn kamer te gaan. Nou, daar kwam dus helemaal niets van in, ik bleef maar netjes thuis, en hij ging naar maar mooi naar zijn kamer. Wat dachten we wel zeg! Even speciaal om middernacht nog naar leiden om nog even sex te hebben zeker, niks daarvan jongedame. Ik moest maar eens leren dat sommige dingen gewoon niet fatsoenlijk waren tegenover je ouders.... Ja, de jaren vijftig herleefden voor mijn ogen hoor! Tja, dat was dus ook wel zo'n beetje de laatste keer dat we "gezellig" samen naar mijn huis gingen. En zij maar klagen dat ik altijd maar weg ging en nooit meer thuis was en dat ze die jongen nooit eens zagen. Tsss. Het gekke was, later mocht het wel, ze moesten eerst een beetje aan het idee wennen denk ik. Maar als we het in mijn bed drie keer gedaan hebben is het veel hoor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je zegt wel wat het probleem van de ouders is. Volgens mij moetn zij daar inderdaad nog aan wennen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bovendien maakte de reactie van Morgan hem pas echt compleet, hij gaf meer een geniale voorzet.
|
Verwijderd
|
Is gewoon lekker toch naar je kamer gaan geen optie...? Ik bedoel, het mag dan wel niet, maar hoe willen ze je tegenhouden? (Of doen ze echt nog aan straf geven enzo? Dat zou wel héél kinderachtig zijn...)
En anders, nouja, als het je om een bijzondere eerste keer gaat dan is dat de huur van een hotelkamer voor 1 nacht toch wel waard... (zeggen dat je bij een vriendin blijft slapen, ouders van die vriendin erover inlichten zodat die óók meewerken, ik hoop voor je dat je een vriendin met zulke ouders hebt) En na die bijzondere speciale eerste keer is een bedje toch niet per se nodig, dus dan kan 't bijvoorbeeld toch in een kleedhokje, of gewoon buiten en met je kleertjes nog áán (rok aan doen, dat is dan wat praktischer dan een broek die helemaal uit moet voordat je überhaupt toegang kunt verlenen) |
![]() |
|
straf geven misschien niet letterlijk,
maar zeker zo ondirect. Afkeurende blikken, het onderwerp vooral niet aansnijden, vermijden dat hij ooit nog in mijn kamer raakt, vermijden dat ik in zijn kamer kan, ... eigen kamers zijn eigenlijk echt geen optie, tenzij ouders weg zijn. Maar aangezien we tijdens de week school hebben, en dus alleen het weekend hebben, is dat weer al moeilijker. Mama werkt de zaterdag, maar papa werkt maar 1 zaterdag op de 5...
||
Citaat:
En ik ben zeer benieuwd hoe zij willen gaan vermijden dat jij in ZIJN kamer kan. Daar zullen ze toch echt niet elke minuut van de dag bij staan. Dat zij het onderwerp vermijden vin dik niet zo'n punt. Begin je er toch lekker zelf over? Ze kunnen er echt niet omheen. Als ze dat gewild hadden moesten ze geen kinderen nemen, het is voor hen tijd om weer met beide benen op de grond te gaan staan. En ik vind dat je dat ook gewoon tegen ze zou moeten zeggen. Dat kan heel tactisch. Jou vriend bij jou thuis, jullie lopen naar boven, jou ouders beginnen te miepen, jij: sorry hoor, maar je hebt een gezonde dochter van 17 die prima op zichzelf kan passen en weet waar ze aan begint en ook zo haar behoeftes heeft en graag ook wat privacy wil met haar vriend. Als jullie dat niet willen zien, kijken jullie maar een andere kant op want je houd me toch niet tegen. Als we het hier niet doen, doen we het toch wel ergens anders. Wat hebben jullie liever? Als dat nog niet werkt... Dan zou ik zsm gaan verhuizen. Damn.. zeikstralen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
ANTILLECTUAL newsletter November 2009: WINTER BREAK antillectual | 0 | 18-11-2009 18:58 | |
Verhalen & Gedichten |
De Winter Kryser | 1 | 29-06-2008 19:05 | |
Lifestyle |
Herfst-Winter 2004 Apomes | 98 | 30-08-2004 19:53 | |
Lifestyle |
Fashion Winter 2003/2004 Fornarina | 93 | 20-02-2003 20:26 | |
Muziek |
Help jezelf en anderen de winter door... Verwijderd | 22 | 04-11-2002 15:50 |