Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2003, 21:40
Sterrenkijkster
Sterrenkijkster is offline
De winter komt er weer aan... Op zich best wel een gezellig seizoen. Dikke wollen truien, warme sjaals, gekke mutsen, ...
Thuiskomen als de kachel brandt, noem maar op.

Maar... waar ga je nu naar toe met je vriendje/vriendinnetje als je erg veel zin hebt?
Bij elkaar thuis is moeilijk als de ouders thuis zijn.

suggesties?
Oud 28-09-2003, 21:41
Chimera
Chimera is offline
Eigen huis, teehee
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 21:45
AngelLena
AngelLena is offline
naar de slaapkamer, net als in de zomer. Ik zie geen probleem?
Oud 28-09-2003, 21:47
metalgirl
metalgirl is offline
Goh... Waarom lijkt niemand hier te durven seksen als er mensen in huis zijn? Gewoon bed in, deken erover, uitgetrokken kleren onder de dekens, en net doen alsof jullie het koud hebben als er iemand binnenkomt.

Liggend achterlangs is hiervoor een ideaal standje.
Oud 28-09-2003, 21:49
Sterrenkijkster
Euhm misschien heb ik wel heel abnormale ouders... maar ze zitten er echt niet op te wachten dat ik met mn vriend thuiskom en hem meeneem naar mn kamer... neen bij ons is dat not done
Oud 28-09-2003, 21:49
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 28-09-2003 @ 22:47:
Goh... Waarom lijkt niemand hier te durven seksen als er mensen in huis zijn? Gewoon bed in, deken erover, uitgetrokken kleren onder de dekens, en net doen alsof jullie het koud hebben als er iemand binnenkomt.

Liggend achterlangs is hiervoor een ideaal standje.
Kan... maar lekker boeiend als ze het weten... je bent een gezonde jongedame die ook sexuele behoeftes heeft... Als ouders daar iets op tegen hebben, hadden ze geen kinderen moeten nemen... Als je het tegenhoud als ouder als dochter/zoonlief nog maar 13 ofzow is, oke, maar vanaf 15/16 is dat toch niet meer dan normaal dacht ik zo...
Oud 28-09-2003, 21:51
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Sterrenkijkster schreef op 28-09-2003 @ 22:49:
Euhm misschien heb ik wel heel abnormale ouders... maar ze zitten er echt niet op te wachten dat ik met mn vriend thuiskom en hem meeneem naar mn kamer... neen bij ons is dat not done
Zwaar christelijk? Dan is het idd not done vaak voor het huwelijk als het aan de ouders ligt... Maar zo niet, zie boven...
Oud 28-09-2003, 21:53
Sterrenkijkster
bwo niet perse van christelijk zijn hoor. Maar gewoon als mn vriend al eens komt als mn ouders er niet zijn, dan zegt mn ma altijd dat ik niet naar boven mag en komt ze zo soms echt onverwacht thuis...
Oud 28-09-2003, 21:54
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 28-09-2003 @ 22:49:
Kan... maar lekker boeiend als ze het weten... je bent een gezonde jongedame die ook sexuele behoeftes heeft... Als ouders daar iets op tegen hebben, hadden ze geen kinderen moeten nemen... Als je het tegenhoud als ouder als dochter/zoonlief nog maar 13 ofzow is, oke, maar vanaf 15/16 is dat toch niet meer dan normaal dacht ik zo...
Mijn ouders zijn ook niet achterlijk, die weten heus wel dat we dan naakt liggen. Maar ik vind het zeker boeiend als het zo overduidelijk is, dan zou ik me echt betrapt voelen. En tuurlijk schaam ik me er niet voor ofzo, maar ze hoeven de op en neer wippende blote billen van mijn vriend niet te zien. Dank je beleefd.
Oud 28-09-2003, 21:55
Verwijderd
Ik heb een slaapkamer met slot op de deur >:]
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 21:55
Sterrenkijkster
en ik een pa met een bijl
Oud 28-09-2003, 21:56
Verwijderd
Ah ja, die heb ik ook. Hij brengt het gelukkig nooit in de praktijk
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 21:57
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-09-2003 @ 22:55:
*meldt zich aan om het slot benut te laten worden*
Oud 28-09-2003, 21:59
Sterrenkijkster
Je kan natuurlijk altijd in zwembadhokjes en van die toestanden.
Maar voor de eerste keer met mn vriend wil ik toch wel tijd, rust en een bed.

hoe onorigineel ook
Oud 28-09-2003, 22:02
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 28-09-2003 @ 22:54:
Mijn ouders zijn ook niet achterlijk, die weten heus wel dat we dan naakt liggen. Maar ik vind het zeker boeiend als het zo overduidelijk is, dan zou ik me echt betrapt voelen. En tuurlijk schaam ik me er niet voor ofzo, maar ze hoeven de op en neer wippende blote billen van mijn vriend niet te zien. Dank je beleefd.
Als ze weten dat je daaraan doet, komen ze lijkt mij echt niet zomaar binnenlopen zonder te kloppen als vriend en jij boven zijn....

Maar sterrenkijkertje... Als jij gewoon sexueel actief wilt zijn, moet je dat gewoon lekker doen. En als jou ouders daarop tegen zijn, dan kan je ze gewoon op een normale toon voorleggen dat jij een vriend hebt waar je van houdt, dat jullie graag verder willen gaan dan beetje zoenen (of dat al gedaan hebben) en dat jij een gezonde meid bent van 17 met jou eigen sexuele behoeftes en dat dat niet meer dan normaal is. Je bent geen klein kind meer, je bent een stuk volwassener dan toen je 6 was, en er bent er aan toe. Zij kunnen er niets tegen doen, als jij het niet thuis doet, dan vind je wel een andere plek, en als zij daar niet mee kunnen leven, zullen ze toch erg veel pech hebben, want zoals gezegd: ze kunnen je toch niet tegenhouden en daar hebben ze ook geen enkele reden voor...

In mijn ogen kan je dat gewoon zeggen, maar als je daar ook niet over kan praten met je ouders, tja... dan zijn mischien de wat rigoreuzere maatregelen van toepassing... Maar eerst deze maar eens proberen...
Oud 28-09-2003, 22:02
Verwijderd
Wacht tot jouw of zijn ouders een keer weg zijn? Het huis moet toch een keertje leeg zijn...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 22:06
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 28-09-2003 @ 23:02:
Als ze weten dat je daaraan doet, komen ze lijkt mij echt niet zomaar binnenlopen zonder te kloppen als vriend en jij boven zijn....
Inderdaad niet zonder te kloppen. Maar wel met kloppen. En hoe snel krijg jij je kleren aan? Meestal wachten ze niet tot dat ik JA roep ofzo. En besides, door ze een tijd op de gang te laten wachten wordt het wéér zo overduidelijk dat je aan het seksen was. En dat vind ik vervelend.
Oud 28-09-2003, 22:07
alibabwe
alibabwe is offline
huur een of ander nasty motelkamer waar t neonlicht naar binnen schijnt

oke ff zereneus

doe zoals hierboven, en als je bang bent dat t lawaai maakt, zet de muziek lekker hard.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 22:09
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 28-09-2003 @ 23:06:
Inderdaad niet zonder te kloppen. Maar wel met kloppen. En hoe snel krijg jij je kleren aan? Meestal wachten ze niet tot dat ik JA roep ofzo. En besides, door ze een tijd op de gang te laten wachten wordt het wéér zo overduidelijk dat je aan het seksen was. En dat vind ik vervelend.
Haha! Je kan natuurlijk als je ouders het weten ook een teken afspreken die aan de deur hangt als je niet gestoord wilt worden of lekker luidruchtig zijn...Dan komen ze echt niet binnen hoor...
Oud 28-09-2003, 22:11
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 28-09-2003 @ 23:09:
Haha! Je kan natuurlijk als je ouders het weten ook een teken afspreken die aan de deur hangt als je niet gestoord wilt worden of lekker luidruchtig zijn...Dan komen ze echt niet binnen hoor...
Ghehe. Zou ook weer komisch zijn als zij dat zelfde teken ook zouden gebruiken. Of ook heel luidruchtig gaan doen...
Oud 28-09-2003, 22:16
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 28-09-2003 @ 23:11:
Ghehe. Zou ook weer komisch zijn als zij dat zelfde teken ook zouden gebruiken. Of ook heel luidruchtig gaan doen...
Haha! Lachen toch! Liever dat dan helemaal niets als jij per ongeluk binnen komt lopen om even iets te vragen (bv waar ze de schaar gelaten hebben )
Oud 28-09-2003, 22:48
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 28-09-2003 @ 22:47:
Goh... Waarom lijkt niemand hier te durven seksen als er mensen in huis zijn?
En dat weet je na 2 reacties, die bovendien bovenstaande nieteens ondersteunen? Hell, ik heb zelfs een paar keer seks gehad terwijl er mensen in de kamer ernaas sliepen, en een keer terwijl er een vriend in het bed naast ons 'sliep' (in ieder geval, dat dachten we). Doe dus ajb niet alsof jij de enige bent die niet preuts is.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 22:49
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 28-09-2003 @ 22:57:
*meldt zich aan om het slot benut te laten worden*
Je wilt in haar slot rondpoken? Viespeuk.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 22:50
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
alibabwe schreef op 28-09-2003 @ 23:07:
huur een of ander nasty motelkamer waar t neonlicht naar binnen schijnt
Je bedoelt het als geintje, maar gewoon een leuke 2 persoons hotelkamer is helemaal niet zo duur, en als je wat meer uitpakt kun je zelfs een 'romantische' suite met ligbad enzo nemen. Erg zwaar relaxed.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 28-09-2003 @ 23:49:
Je wilt in haar slot rondpoken? Viespeuk.
Offtopic: Oh dankjewel, nou heb ik een verschrikkelijk beeld van Roelof die mijn deur staat te neuken in m'n hoofd
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 22:55
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-09-2003 @ 23:52:
Offtopic: Oh dankjewel, nou heb ik een verschrikkelijk beeld van Roelof die mijn deur staat te neuken in m'n hoofd
Dank je, ik nu ook
Oud 28-09-2003, 22:56
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sorry, maar hij vroeg er om
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 22:57
Verwijderd
Gewoon op de tafel in de woonkamer, dan komt het wel goed
Trouwens zal pa dat bijltje alleen tegen jou vriendje gebruiken en niet tegen jou, dus jij bent hoe dan ook veilig
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 23:05
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Doe mij eens niet zo laten lachen! Nu heb ik buikpijn!
Oud 29-09-2003, 01:19
Thunder Child
Thunder Child is offline
sinds ik op de kamer boven de garage 'woon' kan ik alles doen wat ik wil
ik kan zo hard schreeuwen dat iedereen het zou moeten horen, maar ze horen het toch niet
en ze komen er al helemaal niet want ze hebben er niets te zoeken
Oud 29-09-2003, 01:46
Verwijderd
Zit jou kamer wel aan het huis vast dan? (ik bedoel lijkt me lastig swinters enzo... als dat niet zo zou zijn)

En jah... ik en mn vriend blijven laat op te film kijken... (ik bedoel zn ouders gaan niet midden in de nacht opstaan om te checken) en njah.. je ouders kunnen toch niet echt ALTIJD thuis zijn dus een kans krijg je nog wel
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 08:06
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Chimera schreef op 28-09-2003 @ 23:48:
En dat weet je na 2 reacties, die bovendien bovenstaande nieteens ondersteunen? Hell, ik heb zelfs een paar keer seks gehad terwijl er mensen in de kamer ernaas sliepen, en een keer terwijl er een vriend in het bed naast ons 'sliep' (in ieder geval, dat dachten we). Doe dus ajb niet alsof jij de enige bent die niet preuts is.
Ik doelde meer op het feit dat er laatst ook al zo'n topic was. Sorry
Oud 29-09-2003, 08:07
Punkygirl
Punkygirl is offline
Naar mn kmaer.. boeiend of ze thuis zijn.. of natuurlijk zijn kamer..
Oud 29-09-2003, 08:19
Verwijderd
Ik maak een beetje uit je post op dat je het van de zomer altijd buiten hebt gedaan? (of is het voor jullie de eerste keer?)

Nou ja, ik zou er toch met je ouders over praten. Het is misschien lastig, maar ik denk, dat als jij ook gewoon eerlijk bent ze er uiteindelijk niet zo moeilijk over zullen doen. Je bent tenslotte 17 en dat lijkt mij een mooie leeftijd.

Bij hem thuis is ook geen optie?

En bovendien denk ik dat je ouders veel liever hebben dat het thuis gebeurd dan ergens snel koud buiten in de bosjes.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 28-09-2003 @ 22:55:
Ik wou dat ik dat had...
Mijn moeder gaat echt flippen als ze bijv. merkt dat 's avonds het licht uit is en ik (als ze me roept) zeg dat ik niet gestoord wil worden. Gaat ze keihard gillen: "Ja waaróm dan niet? Wat ben je daar aan het doen??! Ik wil dat hij nu naar huis gaat!! Kom die kamer uit, ik wil je zien!"

Echt, ik zou het niet geloven als ik het zelf niet mee had gemaakt..
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 09:19
Mr. Tumnus
Mr. Tumnus is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 29-09-2003 @ 10:05:
Ik wou dat ik dat had...
Mijn moeder gaat echt flippen als ze bijv. merkt dat 's avonds het licht uit is en ik (als ze me roept) zeg dat ik niet gestoord wil worden. Gaat ze keihard gillen: "Ja waaróm dan niet? Wat ben je daar aan het doen??! Ik wil dat hij nu naar huis gaat!! Kom die kamer uit, ik wil je zien!"

Dat heb ik ook eens meegemaakt. Mijn moeder stond echter zo te gillen omdat ze erachter was gekomen dat ik de sleutels van mijn fiets al 3 maanden kwijt was. M'n broer had me verlinkt. Neukfout.
Oud 29-09-2003, 09:28
alibabwe
alibabwe is offline
we hebben hier nog een logeerkamer over, die mag je wel benutten voor de daad.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 10:03
Meskûh!!!
Meskûh!!! is offline
mijn ouders hebben het wel geleerd om niet mn kamer in te komen als ik met mn vriend boven ben: ze waren al een paar keer binnen gekomen terwijl wij bezig waren dus iedere keer voelde we ons betrapt dus ik vroeg ma kun je niet gewoon kloppen en vragen of we niet bezig zijn ofzo..ja is goed zei ze...maar de volgende keer stapte ze dus toch weer binnen en toen had ik scheit aan en ben gewoon lekker doorgegaan met mn vriend en toen voelde zij dr eigen staan en stond echt te kijken zo van stoppen jullie niet...
maar ik denk dat als je tegen je moeder zegt dat je aan sexjes wil beginnen dat je moeder veel liever heeft dat je het lekker thuis doet in een bed dan buiten in de bosjes want zij weet ook dat als je het wilt doe je het toch wel..so go for it girl!
Oud 29-09-2003, 10:31
Verwijderd
Citaat:
En daar ben je dan 19 voor geworden

Gelukkig komen mijn ouders nooit binnen zonder te kloppen. Ze laten ons meestal met rust. Seks als m'n ouders thuis zijn is niet heel prettig omdat mijn kamer tegenover de keuken ligt. Het is nogal storend als ze iedere keer langslopen.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 10:45
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Het is op zich een beetje vreemd dat je niet mag van je ouders. Zij doen het tenslotte ook wel eens een keer als jij thuis bent. Verbied ze dan om zelf ook sex te hebben ofzo

Maar ach op een gegeven moment heb je een dusdanige leeftijd dat t wel es zo mag zijn dat je uit huis gaat. En met een eigen kamer heb je natuurlijk veel meer mogelijkheden.
Oud 29-09-2003, 10:57
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Ik wou dat ik dat had...

Het is natuurlijk al heel erg lang geleden, maar ik was al wel TWINTIG, en mooi dat het niet mocht hoor. Dat gaf geen pas, ik hoor het die ouwe nog zeggen.

Dus wij samen heel doodgemoedereerd jassen aan, klaar om naar zijn kamer te gaan. Nou, daar kwam dus helemaal niets van in, ik bleef maar netjes thuis, en hij ging naar maar mooi naar zijn kamer. Wat dachten we wel zeg! Even speciaal om middernacht nog naar leiden om nog even sex te hebben zeker, niks daarvan jongedame. Ik moest maar eens leren dat sommige dingen gewoon niet fatsoenlijk waren tegenover je ouders....

Ja, de jaren vijftig herleefden voor mijn ogen hoor!

Tja, dat was dus ook wel zo'n beetje de laatste keer dat we "gezellig" samen naar mijn huis gingen. En zij maar klagen dat ik altijd maar weg ging en nooit meer thuis was en dat ze die jongen nooit eens zagen. Tsss.

Het gekke was, later mocht het wel, ze moesten eerst een beetje aan het idee wennen denk ik. Maar als we het in mijn bed drie keer gedaan hebben is het veel hoor.
Oud 29-09-2003, 13:29
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 29-09-2003 @ 11:57:
Het is natuurlijk al heel erg lang geleden, maar ik was al wel TWINTIG, en mooi dat het niet mocht hoor. Dat gaf geen pas, ik hoor het die ouwe nog zeggen.

Dus wij samen heel doodgemoedereerd jassen aan, klaar om naar zijn kamer te gaan. Nou, daar kwam dus helemaal niets van in, ik bleef maar netjes thuis, en hij ging naar maar mooi naar zijn kamer. Wat dachten we wel zeg! Even speciaal om middernacht nog naar leiden om nog even sex te hebben zeker, niks daarvan jongedame. Ik moest maar eens leren dat sommige dingen gewoon niet fatsoenlijk waren tegenover je ouders....

Ja, de jaren vijftig herleefden voor mijn ogen hoor!

Tja, dat was dus ook wel zo'n beetje de laatste keer dat we "gezellig" samen naar mijn huis gingen. En zij maar klagen dat ik altijd maar weg ging en nooit meer thuis was en dat ze die jongen nooit eens zagen. Tsss.

Het gekke was, later mocht het wel, ze moesten eerst een beetje aan het idee wennen denk ik. Maar als we het in mijn bed drie keer gedaan hebben is het veel hoor.

Je zegt wel wat het probleem van de ouders is. Volgens mij moetn zij daar inderdaad nog aan wennen
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 14:03
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Chimera schreef op 28-09-2003 @ 23:56:
Sorry, maar hij vroeg er om
Ik vroeg niet om een voorspelbare matige grap, sorry.
Oud 29-09-2003, 14:08
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 29-09-2003 @ 15:03:
Ik vroeg niet om een voorspelbare matige grap, sorry.
Jouw reply, waar hij de grap mee maakte was een stuk matiger en voorspelbaarder, sorry.

Bovendien maakte de reactie van Morgan hem pas echt compleet, hij gaf meer een geniale voorzet.
Oud 29-09-2003, 14:45
Verwijderd
Is gewoon lekker toch naar je kamer gaan geen optie...? Ik bedoel, het mag dan wel niet, maar hoe willen ze je tegenhouden? (Of doen ze echt nog aan straf geven enzo? Dat zou wel héél kinderachtig zijn...)

En anders, nouja, als het je om een bijzondere eerste keer gaat dan is dat de huur van een hotelkamer voor 1 nacht toch wel waard... (zeggen dat je bij een vriendin blijft slapen, ouders van die vriendin erover inlichten zodat die óók meewerken, ik hoop voor je dat je een vriendin met zulke ouders hebt)

En na die bijzondere speciale eerste keer is een bedje toch niet per se nodig, dus dan kan 't bijvoorbeeld toch in een kleedhokje, of gewoon buiten en met je kleertjes nog áán (rok aan doen, dat is dan wat praktischer dan een broek die helemaal uit moet voordat je überhaupt toegang kunt verlenen)
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 19:23
Sterrenkijkster
straf geven misschien niet letterlijk,
maar zeker zo ondirect.
Afkeurende blikken, het onderwerp vooral niet aansnijden, vermijden dat hij ooit nog in mijn kamer raakt, vermijden dat ik in zijn kamer kan, ...

eigen kamers zijn eigenlijk echt geen optie,
tenzij ouders weg zijn. Maar aangezien we tijdens de week school hebben, en dus alleen het weekend hebben, is dat weer al moeilijker. Mama werkt de zaterdag, maar papa werkt maar 1 zaterdag op de 5...
Oud 29-09-2003, 20:05
Verwijderd
Damn, je bent 17, je ouders moeten niet zeuren, en anders stuur je ze maar bij mij langs voor de thee, dan hebben jullie rust
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 20:14
Sterrenkijkster
Hehe, zal ik doen

Oud 29-09-2003, 23:15
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Sterrenkijkster schreef op 29-09-2003 @ 20:23:
straf geven misschien niet letterlijk,
maar zeker zo ondirect.
Afkeurende blikken, het onderwerp vooral niet aansnijden, vermijden dat hij ooit nog in mijn kamer raakt, vermijden dat ik in zijn kamer kan, ...

eigen kamers zijn eigenlijk echt geen optie,
tenzij ouders weg zijn. Maar aangezien we tijdens de week school hebben, en dus alleen het weekend hebben, is dat weer al moeilijker. Mama werkt de zaterdag, maar papa werkt maar 1 zaterdag op de 5...
en hoe wouden ze vermijden dat jullie naar 1 van jullie kamers gaan? Simpel: ze kunnen voor de deur gaan staan en je tegenhouden, dat zou ik erg zwak vinden. Ze kunnen het ook gewoon zeggen: dan steek jij je middelvinger op (bwvs dan he, letterlijk is niet zo'n goed plan) en gaat lekker toch.

En ik ben zeer benieuwd hoe zij willen gaan vermijden dat jij in ZIJN kamer kan. Daar zullen ze toch echt niet elke minuut van de dag bij staan.

Dat zij het onderwerp vermijden vin dik niet zo'n punt. Begin je er toch lekker zelf over? Ze kunnen er echt niet omheen. Als ze dat gewild hadden moesten ze geen kinderen nemen, het is voor hen tijd om weer met beide benen op de grond te gaan staan.
En ik vind dat je dat ook gewoon tegen ze zou moeten zeggen.

Dat kan heel tactisch. Jou vriend bij jou thuis, jullie lopen naar boven, jou ouders beginnen te miepen, jij: sorry hoor, maar je hebt een gezonde dochter van 17 die prima op zichzelf kan passen en weet waar ze aan begint en ook zo haar behoeftes heeft en graag ook wat privacy wil met haar vriend. Als jullie dat niet willen zien, kijken jullie maar een andere kant op want je houd me toch niet tegen. Als we het hier niet doen, doen we het toch wel ergens anders. Wat hebben jullie liever?

Als dat nog niet werkt... Dan zou ik zsm gaan verhuizen. Damn.. zeikstralen.
Oud 30-09-2003, 09:53
stace
stace is offline
man je bent toch oud genoeg man ik zou mijn ouders dan wel wat anders zegge
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten