Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als hij de eerste stap zet is het natuurlijk leuk..
Maar ik houd er ook heel erg van om gewoon zelf de eerste stap te zetten.. Vind de reacties van jongens altijd zo leuk.. zo verbaasd. Mijn ex vond het juist leuk dat het van mij kwam, wist ie gelijk dat ie een meisje die wel wat durft/met lef had.. en daar hield ie wel van.. Als het andersom gebeurd krijgen jongens juist weer een verlegen beel van me.. maar goed daar gaat t niet om maar... ...Heb met beide dus geen probleem ![]() *Kus* |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het allebei ok. Als ik zeker weet dat hij mij leuk vind wil ik nog wel eens initiatief tonen, en tijdens het uitgaan begin ik zo ook wel tegen mensen te praten; maar als ik iemand echt leuk vind, durf ik niet
![]() Overigens is het bij mij vrijwel nooit een kwestie van initiatief nemen, het gebeurt altijd spontaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Misschien durven d emannen ook niet vanwege de "leuke reacties" van de vrouwen???
Bij mn huidige vriendin (ook de enige) heb ik haar opgebeld en meegevraagdna 2 dagen. Hopend dat ze het leuk zou vinden... achteraf bleek dat zij en ik beiden de hele week aan elkaar gedacht hebben (zolang zat er tussen de 1e keer dat we elkaar zagen en ik haar voor de 2e keer zag) ik heb er geen spijt van om initiatief te nemen en raad het aan... aan BEIDE geslachten
||
Citaat:
|
Mm normaal is het meestal bij mij zo geweest dat ik veel begon te flirten maar hij het initatief neemt qua zoenen.
Alleen bij mn huidige vriendje heb ik het initatief genomen.. wat ik heeeeel eng vond ![]() ![]()
|
uhm het is bij mij de hele tijd door allebei gekomen eigenlijk tenminste voor we echt wat hadden (dis nu alweer uit na 2 maanden ofzo. alweer) Maar ik blijf er toch bij dat de mannen/jongens maar moeten komen want ik zou echt nooooooit durven ben ik veel te bang voor
![]()
|
Haha eigenlijk neem ik nooit 't initiatief, hooguit beetje kijken, beetje lachen enz.
Maar laat ik nou vorige week m'n grootste angst hebben overwonnen haha IK heb die leuke jongen opgebeld en gevraagd of hij iets met me ging drinken!!! *trots* ![]()
|
![]() |
nou uhmz... ik heb hiervoor bij mijn vriendje altijd het initiatief genomen.. omdat hij het zelf nooit deed.. kon wel eens met een arm om hem heenlopen en dan sloeg hij geen arm om mij heen.. of ik zei dat ik van hem hield en dan zei ie het niet terug... dat vond ik best wel vaag eignelijk.... tis toch eigenlijk wel vreemd dat hij dan helemaal geen arm om je heen slaat???!
het is ehct niet zo dat jongens de hele tijd het initiatief moeten nemen, maar als de jongen dat oowk af en toe doet.. ik vind eigenlijk wel dat dat er oowk bij hoort... greetz
|
![]() |
Ach, zorg voor je eigen geluk
![]() Ik heb het nog nooit hoeven doen maar nu het uit is met mijn vriend ga ik dat wel doen. Waarschijnlijk krijg ik anders toch spijt dat ik het niet heb geprobeerd... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Woordenboekspel Dingaantouwtje | 17 | 27-07-2010 00:45 | |
Liefde & Relatie |
Initiatief in een relatie Verwijderd | 30 | 14-07-2005 18:27 | |
Seksualiteit |
Aantal keer gemiddeld seks Shitonya | 53 | 09-05-2005 14:21 | |
Liefde & Relatie |
wie neemt bij jullie het initiatief??? Verwijderd | 39 | 29-05-2004 19:54 | |
Seksualiteit |
Wie neemt het initiatief? marlies | 20 | 13-08-2003 00:09 | |
Seksualiteit |
wie neemt het initiatief in bed? jongens..... Ruby_temp | 8 | 16-09-2002 17:37 |