![]() |
|
![]() |
is een vervolg hierop
Ze heeft een aantal dingen gezegd die ik echt te ver vond gaan en waardoor we even ruzie gehad hebben. Ik vond dat ze of aardig moest zijn, of we elkaar gewoon een tijd niet zien. Nou, aangezien er van dat aardig zijn van haar kant en dus op het laatst ook van mijn kant niet veel meer kwam, besloot ik maar een tijd uit haar buurt te blijven. Gelukkig zagen we elkaar de laatste tijd toch al bijna niet meer op school, maar nu zag ik haar maandag in de verte aan komen lopen, en aangezien ik tochal van plan was zelf ook aan te lopen, liep ik snel een andere kant op. Ze kwam achter me aangerend en geroepen.. ![]() Gister had ik zoiets van...neej op deze manier werkt het ook niet, dus besloot ik het erop te wagen en haar gewoon eens te bellen, om gewoon gezellig ff kort te kletsen...het was een leuk gesprekje en we hebben beide ff gezellig gekletst...ze zei dat ze binnenkort een keertje langskwam... Hopelijk komt de vriendschap tenminste dan toch nog goed....al ben ik bang dat ze me weer pijn zal gaan doen ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geen vervolging Geert Wilders om cartoons T_ID | 57 | 20-08-2009 16:36 | |
Familie tasjesdief wil snel vervolging ijscoman | 266 | 06-01-2007 00:55 | |
Hirsi Ali komt met een vervolg op Submission THC1 | 500 | 02-12-2004 21:17 | |
Films, TV & Radio |
Op welke Film wil jij nou een VERVOLG hebben? Dutchian | 58 | 28-07-2002 13:12 | |
Films, TV & Radio |
Vervolg: wel of niet goed? JediJoel | 20 | 04-06-2002 13:13 | |
JLH:Imam El-Mounmi niet vervolgen Isa | 32 | 04-01-2002 15:47 |