![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Maar dan slik je 'm toch terwijl je naar de telefoon loopt of vlak voor je opneemt? Dat lijkt mij nou niet zo lang duren... nogal stom om 'm dan niet te nemen eigenlijk.
In elk geval inderdaad geen erg doortastende dokter, al heeft een kweekje er niets mee te maken (waarom zou je weefsel van haar gaan kweken als je wilt weten waar het bloed vandaan komt? Ik zie de logica niet). Gewoon teruggaan naar de dokter en zeggen dat-ie beter zijn best moet doen. Maargoed, het lijkt mij óf een doorbraakbloeding, óf het gevolg van de te ruwe sex. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je hoeft je geen zorgen te maken als het snel ophoudt. Dat het een dagje bloed, oke, 2 dagen, ook oke, maar daarna zou ik toch teruggaan naar de huisarts want dan zit er iets niet goed.
||
Citaat:
Maar omdat jij het in verband brengt met eventuele gebeurtenissen tijdens de seks, zou ik toch aanraden om contact op te nemen met de Rutgersstichting, de medewerkers weten alles op het gebied van seks en doen er heel normaal over. Zij kunnen je zeker beter helpen dan je huisarts. De Rutgersstichting zit in iedere grote plaats en kan gebeld worden voor een afspraak, je kunt er ook even langsgaan. (www.rutgershuis.nl). Succes.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Bloed bij slijm (hoesten) en bruine slijm bij hoesten Suqeunse | 2 | 29-11-2012 07:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Bloed na vingeren Mimuna | 7 | 15-11-2011 17:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Bloed na stoelgang Mimuna | 10 | 08-09-2011 09:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
Geef jij bloed? PV | 134 | 25-01-2005 14:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Bloed, op de muur klootzak2001 | 2 | 05-05-2003 10:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Leven van bloed en melk! Gleipnur | 17 | 14-02-2002 18:47 |