Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Bekijk resultaten poll: Wie wordt de tweede rijder in 2004 bij Jaguar naast Webber
Jos Verstappen 17 53.13%
Justin Wilson 3 9.38%
Alexander Wurz 3 9.38%
Nick Heidfeld 3 9.38%
Heinz-Harold Frentzen 3 9.38%
Iemand anders, namelijk... 3 9.38%
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2003, 14:58
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Oke, ik las van de week dat er zes opties waren voor een tweede man naast Mark Webber bij Jaguar. Een van de zes namen is Jos Verstappen. Natuurlijk hopen we allen op hem, maar het zou ook gewoon Wilson kunnen blijven, die nu tweede man is bij Jaguar, of de huidige testrijder Alexander Wurz. Ook beide Saubermannen van dit jaar werden genoemd, maar Frentzen zou stoppen, maar Heidfeld lijkt een serieuze optie als Massa naar Sauber gaat.
Wordt dus spannend, wie zou Jaguar aantrekken voor volgend jaar in de Formule 1?
Oud 15-10-2003, 15:02
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik hoop op Jos Verstappen maar heb op "iemand anders" gestemd want ik denk dat ze een jong talent erin gaan zetten.
Vraag me niet waarom maar ik heb zo'n voorgevoel..(ik zal het wel mis hebben denk ik)
Oud 15-10-2003, 15:19
Verwijderd
Ik hoop op Jos maar ik denk Frentzen want die heeft wel meer ervaring.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 15:23
Ketjing
Ketjing is offline
Wurz Heidfeld of Wilson, Frentzen kan naar Jordon (tis btw Heinz- Harald), Verstappen heeft te weinig laten zien, Villeneuve gaat naar de Carts voor een jaar.
Oud 15-10-2003, 15:26
PV
PV is offline
ik ga voor Jos
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 19:07
Vandal
Vandal is offline
Jos of Wurz
Oud 15-10-2003, 21:34
Thomas
Thomas is offline
Heinz-Harold Frentzen.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 21:48
Mitros
Mitros is offline
De wens is de vader van de gedachte: ik ga voor Jos
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 23:42
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik denk dat Jos verreweg de beste papieren heeft om bij Jaguar in te stappen. Ik denk dat Jaguar zelf meerdere kandidaten tippen om de sponsoren van Jos onder druk te zetten. In het Verstappen kamp heeft men bevestigt dat Jaguar een tekening van de auto van 2004 heeft gegeven met daarop alle sponsoren van Jos. Daarbij werd een bod gedaan. De managers van Jos zijn nu dus aan zet... Wanneer Jos voldoende sponsorgeld heeft om aan de eisen van Jaguar te voldoen zit HIJ dus in die groene bak volgend jaar.

Zoals Mitros al aangaf: "De wens is de vader van de gedachte" .

Jaguar hoopt voor begin december hun driver line-up bekend te kunnen maken. We moeten dus nog even geduld hebben, maar als het uiteindelijk Jos wordt is het t wachten waard geweest.
Oud 16-10-2003, 00:02
Methuselah
Methuselah is offline
Wilson blijft volgens mij gewoon.

H-H is te duur, Jos te oud en te slecht (), Heidfeld denk ik niet (eerder Sauber gewoon nog).
Wurz zou misschien wel de vervanger kunnen worden van Wilson. Dat zij van plaatsje wisselen.
Oud 16-10-2003, 15:02
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 15-10-2003 @ 16:23:
Frentzen kan naar Jordon (tis btw Heinz- Harald)
Oeps
Dacht dat Frentzen een of andere Duitse wedstrijd ging rijden of zo... geen Formule 1 dus... weet al niet meer hoe die heette...
Oud 16-10-2003, 19:19
WolterB
WolterB is offline
onze jos

goede sponsoren, financieel aantrekkelijk
Oud 29-10-2003, 12:59
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
ff uppen...

Jongens, inmiddels nog wat nieuws gehoord over "transfers" in het Formule 1 circuit???
Oud 29-10-2003, 16:38
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 29-10-2003 @ 13:59:
ff uppen...

Jongens, inmiddels nog wat nieuws gehoord over "transfers" in het Formule 1 circuit???
Massa is officieel bevestigd als 2e rijder bij Sauber (heeft voor 2 jaar getekend).

Het gerucht gaat dat Jordan weleens een ALL-American team kan gaan worden. Dit team zou dan Mercedes motoren gebruiken en oa RedBull als grote sponsor hebben. Daarnaast zou Villeneuve 1e rijder gaan worden bij dit team. T zijn allemaal nog redelijk vage geruchten...

Bruni gaat volgens Stoddart eind november een contract tekenen bij Minardi... Jos en Minardi lijken nu echt zeker verleden tijd.

Frentzen heeft openlijk aangegeven wel wat te zien in een IndyCars-zitje, het team van Cheever heeft interesse getoond... Formule 1 lijkt HH dus uit zijn hoofd te hebben gezet.

Voor zover interessant: Zonta blijft testrijder bij Toyota.
Oud 29-10-2003, 16:58
zlatani9
zlatani9 is offline
Joske Stapvoets natuurlijk!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten