Leuk, door de foto geef je er voor mij echt een extra dimensie aan mee. Je moet er denk ik alleen wel mee uitkijken bij welke gedichten je zoiets doet, om de verbeelding dan weer niet erg weg te halen. Maar bij deze vind ik het mooi gedaan!
M|ST schreef op 04-10-2003 @ 09:36: Leuk, door de foto geef je er voor mij echt een extra dimensie aan mee. Je moet er denk ik alleen wel mee uitkijken bij welke gedichten je zoiets doet, om de verbeelding dan weer niet erg weg te halen. Maar bij deze vind ik het mooi gedaan!
dank je! ik heb het inderdaad vaker geprobeerd, maar de afbeeldingen klopten gewoon niet. gelukkig vond ik deze wel kloppen, dus ik kon het eindelijk eens een keer publiceren. hehe.
Ik vind het gedicht op zichzelf niet echt een topper ofzo, maar het feit dat je het op deze manier doet, voegt wel veel toe vind ik. Dus daarom toch nog een positieve reactie van mij
Kben het met Genesis eens, ik vind de presentatievorm ook heel erg leuk! Leuk dat 'perfect' in een andere kleur is geschreven, en een mooie foto trouwens !