Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2003, 21:57
Fun4ever
Fun4ever is offline

Ik zal maar uitleg geven
Heb eigenlijk nooit foto's gemaakt... (en dat zal wel te zien zijn ) maar deze zijn slecht een vooronderzoekje voor een affiche wat ik moet ontwerpen voor tekenen.
IK wilde een jongen uitbeelden, schreeuwend, gefrustreerd, ergens in het duister, in een bos...

(Het affiche is voor een toneelstuk, wat gaat over een groep jongens die stranden op een eiland, waar ze helemaal alleen zijn en geen contact meer hebben met de buitenwereld, de groep jongens splitst op: de ene groep ziet geen kans meer op een terugkeer naar huis, de andere doet er juist zoveel mogelijk aan contact te zoeken met de buitenwereld. Er ontstaat natuurlijk een strijd...)

Zoals ik al zei, vooronderzoekje, maar ben toch benieuwd wat jullie er van vinden
Oud 25-09-2003, 22:00
p-chez
p-chez is offline
Er is ook een film die daar over gaat. Jongetjes op 'n eiland, splitsing, ruzie, e.d.

Weet alleen niet meer hoe die heet...
Oud 25-09-2003, 22:02
Valentijn
Valentijn is offline
Uhmmz eerste foto is niet goed.....Lijkt eerder een lachende homoseksueel in een darkroom

Foto twee komt in de richting, leuk gespeeld met het licht en uitdrukking op t gezicht toont wat meer frustratie....

Maybe van onder af belichten...of in een echt bos foto maken in de ochtendmist, terwijl t schemert van een afstandje ofzo....

Succes!!

Kus E.

Ps: Wanneer gaan wij eens samen schreeuwen in Eindhoven? Of gewoon praten natuurlijk haha! doeggg!
Oud 25-09-2003, 22:04
Fun4ever
Fun4ever is offline
Citaat:
Valentijn schreef op 25-09-2003 @ 23:02:
Uhmmz eerste foto is niet goed.....Lijkt eerder een lachende homoseksueel in een darkroom

Foto twee komt in de richting, leuk gespeeld met het licht en uitdrukking op t gezicht toont wat meer frustratie....

Maybe van onder af belichten...of in een echt bos foto maken in de ochtendmist, terwijl t schemert van een afstandje ofzo....

Misschien zitten er ook wel homo's tussen
Nee, thnx for the comment, je hebt gelijk, maar van onderaf belicht zijn ze al

Citaat:
Valentijn schreef op 25-09-2003 @ 23:02:
Ps: Wanneer gaan wij eens samen schreeuwen in Eindhoven? Of gewoon praten natuurlijk haha! doeggg!
Durf je dat aan dan?
Oud 26-09-2003, 07:03
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
p-chez schreef op 25-09-2003 @ 23:00:
Er is ook een film die daar over gaat. Jongetjes op 'n eiland, splitsing, ruzie, e.d.

lord of the fly/flies (ik weet niet meer precies ) ik heb met acteren een keer dit stuk gedaan (is tevens ook een toneelstuk en een boek, oorspronkelijk een boek geloof ik).

ik vind niet dat deze jongen schreeuwend en gefrustreerd overkomt. hij lijkt eerder te lachen.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 10:57
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
opzich wel koel, alleen de belichting is heel slecht maar neem de foto's anders 's nachts in een echt bos?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 11:19
Vee
Vee is offline
Citaat:

For God's sake... LORD OF THE FLIES IS EEN BOEK...!!!!!
Hoe komt het toch dat niemand meer weet dat veel films ook ooit boeken zijn geweest, en de helft van alle top 10 hitjes gecovered is...
Oud 26-09-2003, 12:00
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
Vee schreef op 26-09-2003 @ 12:19:
For God's sake... LORD OF THE FLIES IS EEN BOEK...!!!!!
Hoe komt het toch dat niemand meer weet dat veel films ook ooit boeken zijn geweest, en de helft van alle top 10 hitjes gecovered is...
ik hoorde laatst ook zoiets dat lord of the rings ook niet origineel is ofzo?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 09:33
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
Queen Klazina Wok schreef op 26-09-2003 @ 13:00:
ik hoorde laatst ook zoiets dat lord of the rings ook niet origineel is ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten