Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
1. Ja ik was toen ook al op de hoogte van het phenomène metal ![]() 2. Nee nooit, en ik wil het nog wel zien want leuke muziek is het wel. Maar ze verneuken praktisch alles, daar kan je niet onderuit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook wel mooi, in Rotterdam zei Maynard nog iets in de trant van: "..thank you for listening to us...we realise you are here to see the Deftones.." ..En het kan aan mij liggen, maar volgens mij wist hij dondersgoed dat een gigantisch deel van de aanwezigen speciaal voor APC kwam, de sarcast ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ik eb ze in belgie en Ahoy gezien en deftones is gewoon een middelmatige liveband geworden met bandleden die te ver heen zijn, dusdanig onder de invloed zijn dat het een direct gevolg heeft voor hun prestaties.
APC was wel goed ja, maar te kort. Maar goed: sidenote: ordinary love wordt voor 80 procent gezongen door Jonah. ![]()
|
Verwijderd
|
het geluid van de deftones in dusseldorf was bij de eerste paar nummers echt kut.
toen chino een nieuwe microfoon kreeg werd het ook een stuk beter. ze hebben bijna anderhalf uur gespeeld, vooral de laatste paar nummers waren erg goed, de 1e helft zaten ze er merkbaar nog niet echt in, het 2e deel was veel energiek. jammer dat het weer van die standaart nummers waren. apc: goed geluid, vooral het eind was geweldig, billy, james en twiggy (of wat z'n echte naam ook is), speelde master of puppets, en gingen zo lang door dat op een gegeven moment de lichten maar aan werden gedaan. rev. smile: wat saaaai. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|