Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Medicijnen, alleen dan met meer labwerk en minder patiëntgericht. Veel uitgeloote studenten kiezen vaak voor Biomedische Wetenschappen omdat ze daarmee ook nog de geneeskunde in kunnen. Ik snap ook niet waarom je in Leuven wil gaan studeren, aangezien 'r in Nederland geen numerus fixus is voor B.W. Kan 'r in komen dat je Leuven leuker vindt, maar voor de studie hoef je 't niet te doen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Econometrie & Operationele Research heeft voorlopig mijn voorkeur. Maar ik weet het nog niet zeker, want ik heb me laten vertellen dat er veel wiskunde in het eerste jaar (en misschien ook wel de jaren erna) zit. Als het deze studie wordt, dan aan de Erasmus of de VU. Ik wil ze eerst allebei gezien hebben. 1 nov. ga ik naar de open dag bij de Erasmus en bij de VU ben ik al geweest
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
geneeskunde is mijn eerste keus in Rdam, das lekker makkelijk.
Wordt ik uitgeloot dan wordt het of biomedische wetenschappen, biologie of cognitieve kunstmatige intelligentie in Utrecht. Eerste keus weet ik wel al heel zeker mijn tweede keus wisselt om de week, en dat terwijl ik me voor 1 december ingeschreven moet hebben (bij voorkeur)... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Onderzoek naar studiekeuze advies LSVB_2014 | 0 | 24-03-2014 13:59 | |
Studeren |
Hoe ontwikkel je studiekeuze-skills? Tom Dekker | 7 | 17-01-2013 12:10 | |
Studeren |
Hoe maak je BEWUST de juiste studiekeuze? Cas Kramers | 1 | 08-03-2012 07:08 | |
Studeren |
Twijfels bij studiekeuze? Tips en tools voor scholieren door studenten Maart88 | 0 | 17-01-2012 12:16 | |
Studeren |
scholieren.com/studiekeuze - feedback gevraagd Simon | 36 | 15-09-2011 14:57 | |
Studeren |
Studiekeuze: Twijfels, twijfels, twijfels... mrme | 5 | 01-07-2008 20:45 |