Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2003, 21:04
Gatara
Gatara is offline
Vond dit wel een opmerkelijke test
http://www.intermediair.nl/Salarisko...riskompas.html

Even kijken hoeveel ik waard ben:

--------
Er zijn te weinig salarisgegevens gevonden.
Minder dan 5 van de 19336 personen die de loopbaangegevens hebben ingevuld voldoen aan hetzelfde functieprofiel als jij. Dit betekent dat er helaas geen salarisresultaten kunnen worden getoond.

Er zijn 2 personen in het Salariskompas die dezelfde functie uitoefenen en de opgegeven leeftijd en leidinggevende rol hebben. De gegevens van deze groep zie je hieronder.

Wil je toch een idee krijgen van het salaris dat je kan verdienen, dan raden wij je aan een of meer vergelijkingskenmerken te veranderen.
-------

GVD GVD GVD

Dan maar eens even die leidinggevende functie zetten op "geen voorkeur".
Het maakt me ook niet zoveel uit, maar ben nu voorzitter van een groep en dat bevalt me prima. Dus, vandaar.

....

bah, nog steeds:
Er zijn te weinig salarisgegevens gevonden.
Minder dan 5 van de 19336 personen die de loopbaangegevens hebben ingevuld voldoen aan hetzelfde functieprofiel als jij. Dit betekent dat er helaas geen salarisresultaten kunnen worden getoond.

Goed. not for profit uitschakelen dan:

Krijg ik dit:

€ 24.504 Basis jaarsalaris (exclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering) (toelichting)
€ 26.809 Totaal Vast Inkomen (inclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering) (toelichting)
€ 26.809 Total Cash Inkomen (inclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering en variabel inkomen) (toelichting)
Oud 01-10-2003, 21:09
-Daniël-
-Daniël- is offline
ff leeftijd verhoogd anders deed ie niet

Code:
Resultaten intermediair Salariskompas 2002    

€ 35.625  Basis jaarsalaris (exclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering) (toelichting)  
 € 42.172  Totaal Vast Inkomen (inclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering) (toelichting)  
 € 43.347  Total Cash Inkomen (inclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering en variabel inkomen) (toelichting)  
 21  personen in het Salariskompas hebben dezelfde kenmerken  

Kenmerken waarmee salaris vergeleken is  
 Kenmerk Gewenste vergelijking 

Leeftijd 25-29 jaar  
 Leidinggevende rol Ja  
 Aandachtsgebied Management Algemeen: gericht op meerdere vakgebieden  
 Opleidingsniveau HBO  
 Bedrijfstak Zakelijke Dienstverlening/ICT
Als ik mijn master zou doen:
Code:
Resultaten intermediair Salariskompas 2002    

€ 41.358  Basis jaarsalaris (exclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering) (toelichting)  
 € 46.766  Totaal Vast Inkomen (inclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering) (toelichting)  
 € 48.416  Total Cash Inkomen (inclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering en variabel inkomen) (toelichting)  
 15  personen in het Salariskompas hebben dezelfde kenmerken
Toch wel de moeite denk ik
Oud 01-10-2003, 21:11
Gatara
Gatara is offline
oo maar als je je leeftijd verhoogt, betekent dat meer werk en/of studie-ervaring Meestal dan. Da's oneerlijk
En sowieso kom je dan in een hogere schaal terecht, in het algemeen.

Zo zit ik in een hogere leeftijdscategorie op 33.588 Euro basis per jaar.
Oud 01-10-2003, 21:12
-Daniël-
-Daniël- is offline
ach, ben voorlopig toch nog wel ff studeren....
Oud 01-10-2003, 21:29
Verwijderd
€ 38.400 Basis jaarsalaris (exclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering) (toelichting)
€ 42.768 Totaal Vast Inkomen (inclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering) (toelichting)
€ 44.028 Total Cash Inkomen (inclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering en variabel inkomen) (toelichting)
19336 personen in het Salariskompas hebben dezelfde kenmerken

Kenmerken waarmee salaris vergeleken is
Kenmerk Gewenste vergelijking

Leeftijd Geen voorkeur
Leidinggevende rol Geen voorkeur
Aandachtsgebied Geen voorkeur
Opleidingsniveau Geen voorkeur
Bedrijfstak Geen voorkeur

goede test zeg
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 21:31
-Daniël-
-Daniël- is offline
Lol
Oud 02-10-2003, 00:48
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
******** schreef op 01-10-2003 @ 22:29:

goede test zeg
Daarom staat ie ook in de Kantine, anders had ik m bij werk&geld gezet

(en misschien is t toch wel een goede uitslag want je enorme flexibiliteit wordt beloond met een vet salaris )
Oud 02-10-2003, 12:51
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Oud 02-10-2003, 17:41
checko
checko is offline
Citaat:
Gatara schreef op 01-10-2003 @ 22:11:
oo maar als je je leeftijd verhoogt, betekent dat meer werk en/of studie-ervaring Meestal dan. Da's oneerlijk
En sowieso kom je dan in een hogere schaal terecht, in het algemeen.

Zo zit ik in een hogere leeftijdscategorie op 33.588 Euro basis per jaar.
Maar voor hem is dat wel relevant....het is ongeveer de leeftijd dat hij is afgestudeerd.....
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 17:45
Qamra
Qamra is offline
€ 22.800 Basis jaarsalaris (exclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering) (toelichting)

€ 24.998 Totaal Vast Inkomen (inclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering) (toelichting)

€ 24.998 Total Cash Inkomen (inclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering en variabel inkomen) (toelichting)

62 personen in het Salariskompas hebben dezelfde kenmerken

Hmm..
Oud 02-10-2003, 17:51
Tandpasta
Tandpasta is offline
€ 40.758 Basis jaarsalaris (exclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering) (toelichting)

€ 44.368 Totaal Vast Inkomen (inclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering) (toelichting)

€ 45.001 Total Cash Inkomen (inclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering en variabel inkomen)

Best lekker, toch.
Oud 02-10-2003, 18:10
Verwijderd
€ 54.974

en dan nog wat cijfers en blabla

Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 20:06
zwoesj
zwoesj is offline
€ 22.775 Basis jaarsalaris (exclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering) (toelichting)
€ 24.948 Totaal Vast Inkomen (inclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering) (toelichting)
€ 24.948 Total Cash Inkomen (inclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering en variabel inkomen) (toelichting)
37 personen in het Salariskompas hebben dezelfde kenmerken

Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 20:15
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
€ 24.204 Basis jaarsalaris (exclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering) (toelichting)
€ 27.216 Totaal Vast Inkomen (inclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering) (toelichting)
€ 28.216 Total Cash Inkomen (inclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering en variabel inkomen) (toelichting)
10 personen in het Salariskompas hebben dezelfde kenmerken
Oud 03-10-2003, 17:22
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
€ 27.768 Basis jaarsalaris (exclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering) (toelichting)
€ 30.002 Totaal Vast Inkomen (inclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering) (toelichting)
€ 30.002 Total Cash Inkomen (inclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering en variabel inkomen) (toelichting)
20 personen in het Salariskompas hebben dezelfde kenmerken

Maar dat betekent nog we dat ik zo'n 5 jaar nog aan de studie ben. Het bovenstaande is berekend op mijn planning wat ik nog 5 jaar ga studeren.
Oud 03-10-2003, 17:31
thunder110
thunder110 is offline
€ 54.974 (gemiddeld bruto jaarsalaris).

Met een basis jaarsalaris van € 40.200

Maar dan zou ik op de privesector moeten opereren. En dat ben ik eigenlijk niet van plan.

-edit- Hee, ik werk voor Intermediair.

Laatst gewijzigd op 03-10-2003 om 17:33.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 18:22
Verwijderd
Wat een gigantisch gelul...de advocatuur staat er niet eens bij. Wat denken ze bij Intermediair dat een goede advocaat in het ondernemingsrecht verdient? Met een salaris van € 100 per uur bij de kleinere kantoren oplopend tot € 600+ euro per uur bij kantoren als DBBW of Nauta, gaat dat de schaal van Intermediair eigenlijk wel te boven.

Bovendien: what te fuck? Ik werk niet in 'legal', ik zit in de juristerij. Stelletje kloterige managers.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten