![]() |
|
Vond dit wel een opmerkelijke test
![]() http://www.intermediair.nl/Salarisko...riskompas.html Even kijken hoeveel ik waard ben: -------- Er zijn te weinig salarisgegevens gevonden. Minder dan 5 van de 19336 personen die de loopbaangegevens hebben ingevuld voldoen aan hetzelfde functieprofiel als jij. Dit betekent dat er helaas geen salarisresultaten kunnen worden getoond. Er zijn 2 personen in het Salariskompas die dezelfde functie uitoefenen en de opgegeven leeftijd en leidinggevende rol hebben. De gegevens van deze groep zie je hieronder. Wil je toch een idee krijgen van het salaris dat je kan verdienen, dan raden wij je aan een of meer vergelijkingskenmerken te veranderen. ------- GVD GVD GVD ![]() Dan maar eens even die leidinggevende functie zetten op "geen voorkeur". ![]() Het maakt me ook niet zoveel uit, maar ben nu voorzitter van een groep en dat bevalt me prima. Dus, vandaar. .... bah, nog steeds: Er zijn te weinig salarisgegevens gevonden. Minder dan 5 van de 19336 personen die de loopbaangegevens hebben ingevuld voldoen aan hetzelfde functieprofiel als jij. Dit betekent dat er helaas geen salarisresultaten kunnen worden getoond. Goed. not for profit uitschakelen dan: Krijg ik dit: € 24.504 Basis jaarsalaris (exclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering) (toelichting) € 26.809 Totaal Vast Inkomen (inclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering) (toelichting) € 26.809 Total Cash Inkomen (inclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering en variabel inkomen) (toelichting)
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
€ 22.800 Basis jaarsalaris (exclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering) (toelichting)
€ 24.998 Totaal Vast Inkomen (inclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering) (toelichting) € 24.998 Total Cash Inkomen (inclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering en variabel inkomen) (toelichting) 62 personen in het Salariskompas hebben dezelfde kenmerken Hmm..
|
€ 40.758 Basis jaarsalaris (exclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering) (toelichting)
€ 44.368 Totaal Vast Inkomen (inclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering) (toelichting) € 45.001 Total Cash Inkomen (inclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering en variabel inkomen) Best lekker, toch. ![]()
|
![]() |
€ 22.775 Basis jaarsalaris (exclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering) (toelichting)
€ 24.948 Totaal Vast Inkomen (inclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering) (toelichting) € 24.948 Total Cash Inkomen (inclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering en variabel inkomen) (toelichting) 37 personen in het Salariskompas hebben dezelfde kenmerken ![]() |
![]() |
|
€ 24.204 Basis jaarsalaris (exclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering) (toelichting)
€ 27.216 Totaal Vast Inkomen (inclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering) (toelichting) € 28.216 Total Cash Inkomen (inclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering en variabel inkomen) (toelichting) 10 personen in het Salariskompas hebben dezelfde kenmerken
|
€ 27.768 Basis jaarsalaris (exclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering) (toelichting)
€ 30.002 Totaal Vast Inkomen (inclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering) (toelichting) € 30.002 Total Cash Inkomen (inclusief vakantiegeld, 13e maand/14e periode en eindejaarsuitkering en variabel inkomen) (toelichting) 20 personen in het Salariskompas hebben dezelfde kenmerken Maar dat betekent nog we dat ik zo'n 5 jaar nog aan de studie ben. Het bovenstaande is berekend op mijn planning wat ik nog 5 jaar ga studeren.
|
€ 54.974 (gemiddeld bruto jaarsalaris).
Met een basis jaarsalaris van € 40.200 Maar dan zou ik op de privesector moeten opereren. En dat ben ik eigenlijk niet van plan. -edit- Hee, ik werk voor Intermediair.
Laatst gewijzigd op 03-10-2003 om 17:33. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat een gigantisch gelul...de advocatuur staat er niet eens bij. Wat denken ze bij Intermediair dat een goede advocaat in het ondernemingsrecht verdient? Met een salaris van € 100 per uur bij de kleinere kantoren oplopend tot € 600+ euro per uur bij kantoren als DBBW of Nauta, gaat dat de schaal van Intermediair eigenlijk wel te boven.
Bovendien: what te fuck? Ik werk niet in 'legal', ik zit in de juristerij. Stelletje kloterige managers. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|