![]() |
|
Scheur je los van je computer, je GTI, je spiegelende lepels en lees eens een boek!
![]() Sorry, ik kon er niets aan doen ![]() Anyway, ik heb een tijdje geleden het boek "Het tijdperk van de Levende computers/machines" door Ray Kurzweil gelezen... Iedereen die in geïntresseerd is in de onderwerpen op dit forum (computergerelateerd dan) zou dit boek eens moeten lezen! Het boek (geen verhaal, maar meer een voorspellend boek) begint bij de grote boem en eindigd in ongeveer 2099. Een érg interessant boek! Zeker aan te raden! ![]() Meer informatie Laatst gewijzigd op 17-09-2003 om 00:18. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het is zeker een interessante boek, maar ik ben niet zo positief als de auteur, omdat de grootste obstakels die kunstmatige intelligentie nog moeten overwinnen, haast niet overwonnen kunnen worden, namelijk echte denken zoals mensen is voor de komende 30 jaar zeker nog een droom.
Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar ik kan je De nieuwe geest van de keizer aanraden, dat gaat een boek die ingaat op de grenzen van K.I. Het kan gewoon zeker waar zijn dat computers alleen rekenen en niet echt kunnen denken, maar daar moeten we nog effe op wachten en zien wat de waarheid is. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|