Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2003, 10:01
miekmuis
miekmuis is offline
Mijn ex word om alles wat ik doe, dat niet in zijn voordeel is boos. Ik heb inmiddels het contact met hem verbroken om over een maandje weer contact te zoeken. Dat hadden we samen afgesproken.
Nu heeft hij mijn weblog gelezen waarin staat dat ik iemand anders leuk vind. Hij stuurde een smsje dat hij me haat en nooit meer contact met me wil.
Wat moet ik daar nou mee?

Ik heb zijn oude laptop nog, dus die zal ik m in ieder geval terug moeten geven, maar hoe?

Moet ik trouwens, nogsteeds rekening houden met hem, in de vorm van, het contact met die ander minderen? Of is dat onredelijk van hem om te verwachten?

Laatst gewijzigd op 06-10-2003 om 15:56.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2003, 10:06
Gwinnie
Gwinnie is offline
uit is uit.

jij mag doen wat je wil. jij mag precies hetzelfde doen als je had gedaan als je hem nooit had gekend.

iemand anders leuk vinden is jouw goed recht. logisch dattie dat niet leuk vind, maar zo gaat dat toch als het uit is?

en over die laptop, stuur gewoon een smsje van: ik heb je laptop nog, hoe regelen we dat?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 10:10
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 06-10-2003 @ 11:01:
Mijn ex word om alles wat ik doe, dat niet in zijn voordeel is boos. Moet ik trouwens, nogsteeds rekening houden met hem, in de vorm van, het contact met die ander minderen? Of is dat onredelijk van hem om te verwachten?
hangt er vanaf hoe je relatie nu met je ex is. zijn jullie vrienden of vrienden geweest?
hij is jaloers maar ik denk niet dat je voor hem contact met iemand anders moet minderen. dat is toch niet echt gezond lijkt me. hij is niet voor niets je ex. ga eens met hem praten en vraag aan hem waarom hij zo is. dan kun je gelijk die laptop teruggeven
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 10:15
Unexplained
Unexplained is offline
Ach, driftkikkers kun je maar beter kwijt dan rijk zijn.

Die laptop: doe het in een grote doos met piepschuim, paar postzegels erop en met de Rode Postduiven (TPG) versturen.
Oud 06-10-2003, 12:16
Chimera
Chimera is offline
Nee joh, ongefrankeerd
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 13:36
miekmuis
miekmuis is offline
Nou met hem praten zou ik best wel willen, maar hij wil absoluut niks meer met me te maken hebben. Hij haat me, deelde hij me immers mee. Het enige wat hij in zijn e-mailtjes schreef die hij me hierover stuurde was dat ik moet opdonderen en geen contact meer met hem moet zoeken. Nooit meer. Ohja, en hij vind dat ik niks meer om hem en om de 11 maanden die we samen waren geef.

Ik denk dat ik de laptop maar naar een vriend van hem breng en die kan hem weer aan mijn ex geven. Maar boy oh boy! Wat zijn mannen soms vervelend
Oud 06-10-2003, 13:41
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
he irritant is dat weet wat je bedoelt deed mijn ex ook (en zelf al een andere vriendin hebben kun je nagaan)
uit is uit dus tjah hij zal zich eroverheen moeten zetten...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 14:33
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 06-10-2003 @ 14:36:
Nou met hem praten zou ik best wel willen, maar hij wil absoluut niks meer met me te maken hebben. Hij haat me, deelde hij me immers mee. Het enige wat hij in zijn e-mailtjes schreef die hij me hierover stuurde was dat ik moet opdonderen en geen contact meer met hem moet zoeken. Nooit meer. Ohja, en hij vind dat ik niks meer om hem en om de 11 maanden die we samen waren geef.

Ik denk dat ik de laptop maar naar een vriend van hem breng en die kan hem weer aan mijn ex geven. Maar boy oh boy! Wat zijn mannen soms vervelend

ik vind het maar vaag
hij zoekt contact met jou
maar dan stuurt hij zo'n mailtje

Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 14:41
Verwijderd
Je hoeft niet eens alle feiten te kennen om te kunnen zeggen dat je zo iemand gewoon compleet links moet laten liggen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 15:15
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
pyres74 schreef op 06-10-2003 @ 15:33:
ik vind het maar vaag
hij zoekt contact met jou
maar dan stuurt hij zo'n mailtje

Hij zicht geen contact met me. Hij wou alleen mijn weblog lezen. En daar stonden dingen in die hem nogal kwaad maakten. Maarja, die dingen stonden in mijn dagboek en gingen hem eigenlijk niks aan. Njah maar toen ie t gelezen had stuurde hij me een smsje dat ie me haat.
Oud 06-10-2003, 15:24
Sade
Sade is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 06-10-2003 @ 11:01:
Moet ik trouwens, nogsteeds rekening houden met hem, in de vorm van, het contact met die ander minderen? Of is dat onredelijk van hem om te verwachten?
Niet naar je ex luisteren

Ik heb in eenzelfde situatie gezeten met mijn ex. We konden al niet meer praten zonder dat het na 5 minuten op ruzie uitliep, maar het werd pas erg toen hij hoorde dat een andere jongen mij leuk vond, en ik hem ook. Hij heeft toen geprobeerd om tussen ons te stoken. Ik ben daar toen zo boos om geworden, dat ik alle contact met hem definitief verbroken heb. En daar heb ik nog steeds geen spijt van
Reageren

Regels voor berichten