Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou met hem praten zou ik best wel willen, maar hij wil absoluut niks meer met me te maken hebben. Hij haat me, deelde hij me immers mee. Het enige wat hij in zijn e-mailtjes schreef die hij me hierover stuurde was dat ik moet opdonderen en geen contact meer met hem moet zoeken. Nooit meer. Ohja, en hij vind dat ik niks meer om hem en om de 11 maanden die we samen waren geef.
![]() Ik denk dat ik de laptop maar naar een vriend van hem breng en die kan hem weer aan mijn ex geven. Maar boy oh boy! Wat zijn mannen soms vervelend ![]()
||
Citaat:
ik vind het maar vaag hij zoekt contact met jou maar dan stuurt hij zo'n mailtje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik heb in eenzelfde situatie gezeten met mijn ex. We konden al niet meer praten zonder dat het na 5 minuten op ruzie uitliep, maar het werd pas erg toen hij hoorde dat een andere jongen mij leuk vond, en ik hem ook. Hij heeft toen geprobeerd om tussen ons te stoken. Ik ben daar toen zo boos om geworden, dat ik alle contact met hem definitief verbroken heb. En daar heb ik nog steeds geen spijt van ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
relatie wantrouwen desperatelylove | 2 | 18-05-2016 22:21 | |
Liefde & Relatie |
over maar ook weer niet... Izietje | 6 | 28-09-2007 09:15 | |
Liefde & Relatie |