Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2003, 21:47
Verwijderd
Ben dus op zoek naar de engelse versie van foxmail.
Op mijn pc is de installatie gewoon mooi gelukt en nu wil ik het ook op mijn laptop (vanwege ontzettende ruzie met alles wat outlook heet ).
Via: http://fox.foxmail.com.cn/english.htm heb ik dat toen gedaan. Nu weer, en hij begint te downloaden (wat lekker veel tijd kost met mn modem), zegt halverwege (de laatste helft van mijn downloadbalk vult ie dan razendsnel) dat het downloaden voltooid is. Als ik dan de setup wil openen zegt ie dat er dingen ontbreken en dat ik moet proberen aan een andere versie te komen.

Ligt dit nu aan mijn laptop, heeft er iemand een andere mogelijkheid waar ik aan foxmail kan komen? (Ik zou... de chinese kunnen downloaden, maar dat gaat nogal ingewikkeld worden en eventueel heb ik ook de een franse gevonden, maar dat werkt ook niet handig. Op de engelse zoeken, brengt me telkens naar die pagina).

Merci alvast (want ik moet dringend es mail binnenhalen ).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2003, 22:15
Verwijderd
Ik ga het nu proberen. Als het gelukt is, zal ik het laten weten (over een half uur ofzo.. *sigh* modems )
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 22:27
Verwijderd
zelfde verhaal.....

begin toch te vrezen dat t aan mn laptop ligt... crap
(en ik krijg vreemde foutmeldingen die mijn laptop doen afsluiten... het wordt vervelend het dinge is net helemaal geïnstalleerd en verschoond en opgekuist door een prof. iemand heeft me ook nog geld gekost... )
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 22:46
Fade of Light
Fade of Light is offline
webmail gberuiken dan ipv duffe programma's
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 00:34
Verwijderd
ik heb msblast en ik probeer t nu uit te vogelen, misschien ligt t daaraan. (vandaag gebeurd, heb net mn laptop 2 seconden online... ze hebben erop liggen loeren... ipv mn pc aan te vallen die toch al rot is...)
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 03:05
Enlightenment
Enlightenment is offline
is't nog gelukt?
Oud 04-10-2003, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 04-10-2003 @ 04:05:
is't nog gelukt?
foxmail nog niet geprobeerd. Msblast is wel weg en zo te zien zonder schade aan te richten. Alles geupdate en dubbelgecheckt.

Ik ben er nu over aan het denken of ik niet beter voor eudora kan gaan. Mag ik anders hier vragen wat men mij aanraad om te gebruiken (NIET wat met outlook te maken heeft!!! Daar wil ik net vanaf) dat gebruiksvriendelijk is en ook goed werkt. Over foxmail ben ik op mijn pc erg tevreden, maar misschien zijn er betere programma's?
Wat wel een prob was met foxmail: sommige mails van hotmail of mails met een opmaak kon hij niet laten zien, dan moest ik op reply klikken wilde ik de txt kunnen lezen in mijn reply mail.

Dus, ideeën?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 16:21
WijfMan
WijfMan is offline
Citaat:
Mutant schreef op 04-10-2003 @ 16:31:
foxmail nog niet geprobeerd. Msblast is wel weg en zo te zien zonder schade aan te richten. Alles geupdate en dubbelgecheckt.

Ik ben er nu over aan het denken of ik niet beter voor eudora kan gaan. Mag ik anders hier vragen wat men mij aanraad om te gebruiken (NIET wat met outlook te maken heeft!!! Daar wil ik net vanaf) dat gebruiksvriendelijk is en ook goed werkt. Over foxmail ben ik op mijn pc erg tevreden, maar misschien zijn er betere programma's?
Wat wel een prob was met foxmail: sommige mails van hotmail of mails met een opmaak kon hij niet laten zien, dan moest ik op reply klikken wilde ik de txt kunnen lezen in mijn reply mail.

Dus, ideeën?
Dat over het niet kunnen lezen van mails met opmaak:
Heb je al eens geswitched tussen plain text en html?
Bij mij zit dat dus rechts in de balk die boven het bericht zit..
Of
Als je dubbelklikt zit er zelfs een grote knop met de tekst "HTML". Als je daar op klikt krijg je dus de pagina te zien

Als het niet is weet ik het ook niet.
Oud 04-10-2003, 17:20
Enlightenment
Enlightenment is offline
Probeer Thunderbird eens, Open Source mailclient in Mozilla Firebird-style.

Download:
http://ftp.mozilla.org/pub/thunderbi...bird-win32.zip

Website:
http://www.mozilla.org/projects/thunderbird/
Reageren

Regels voor berichten