Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je kan ook "echte liefde" vinden en daar niet mee trouwen.
|
![]() |
Dat hele cliché geblaat van 'iemand die je begrijpt, die je maatje is, waarmee je altijd samen wilt zijn'-geblaat vind ik echt onzin. Je moet zo nu en dan ook eens lekker ruzie met elkaar kunnen maken. Dat betekend voor mij ook heus wel wat in een relatie/echte liefde. Een beetje tegengas vind ik wel fijn.
![]()
||
Citaat:
Ik weet al zeker dat ik niet ga trouwen later, gewoon omdat het voor mij totaal geen betekenis heeft. Toch weet ik zeker dat ik echte liefde voel voor mijn vriendje. Dat heeft niks met of je er mee wil trouwen te maken, maar met of je er voor altijd mee samen zou willen zijn of niet. En dat is een heel verschil ![]()
|
Verwijderd
|
Wat is liefde überhaupt? Als je het definiëert als het voelen van affectie voor een ander, het accepteren van vrijwel elke misstap van de ander en het gevoel dat je je moet inzetten voor het welzijn van die ander in de meest ruime zin, dan bestaat 'echte' liefde wel. Maar dat is tegelijkertijd een heel nietszeggende constatering.
|
![]() |
|
ik denk dat het alles maar dan ook echt alles voor elkaar overhebben is.. altijd bij elkaar willen zijn, alles delen, alles voor elkaar doen
etc etc het is eigenlijk onbeschrijfbaar je kan gewoon totaal niet zonder diegene maar dan het je ook nog het feit dat je toch nog van iemand kan houden (echte liefde) als deze dood is, maar dat kan ook nog echte liefde zijn volgens mij.. dan kan je niks meer doen samen maar voel je toch nog die speciale genegenheid ofzo voor diegene
||
![]() |
Citaat:
2) Onzin. 3) Liefde is niet gelijk aan romantiek. 4) Na de dood houdt de band op te bestaan. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Echte liefde vanaf het begin, Maar of er ooit een einde aan komt? Miss_Little | 8 | 23-03-2010 01:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Boek met echte liefde TLO | 15 | 04-02-2009 14:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Je aller eerste echte liefde. Soapsie | 3 | 25-10-2004 15:38 | |
Liefde & Relatie |
Vakantieliefde geen echte liefde?? Love_Fulfilled | 58 | 09-08-2004 11:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Geen echte liefde *~SaBoTaGe~* | 2 | 30-07-2004 19:30 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: `Echte liefde` kan niet ontstaan in een reguliere uitgaansgelegenheid... ^AmArU^ | 111 | 26-04-2002 19:29 |