Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2003, 15:13
JUH
JUH is offline
Nou wil ik al tijden zo'n ding, en hou ook geregeld de Wacom site in de gaten voor mss een mooie aanbieding, maar de A4 dingen blijven te duur imo.

Nu komt de aldi morgen met deze aanbieding:
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_40/OFF03.HTM

Nou klinkt voor die prijs wel leuk allemaal, maar ik zie ff niks over drukgevoeligheid e.d.

Dus mijn vraag is eigk kan iemand meer info over dit ding vinden, een recensie of meer specificaties.. of mss heeft iemand zo'n ding (wie weet)

op de medion-site kon ik weinig vinden, en zonder type nummer e.d. heb ik op Google ook niet veel succes...
Oud 30-09-2003, 15:49
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/...essages/667720

Aan het einde van het topic staat wel wat over die tablet...beetje wisselende reacties. Ben zelf eigenlijk ook wel geinteresseerd, zoek al een tijdje zo'n ding ..
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 17:46
Tuinkabouter !!
Tuinkabouter !! is offline
Mijn baas heeft ook zo'n ding, en ik vind het in 1 woord waardeloos. Het kan imho niet tippen aan de gewone oude vertrouwde muis. Je moet veel grotere slagen maken, bij een normale muis kun je de muis opbeuren en ergens anders weer neerzetten en verdergaan met de beweging, bij een tekentablet wordt er aan plaatsbepaling gedaan. Op het moment dat je de pen opbeurt en ergens anders neerzet verspringt ook de cursor.

Het is persoonlijk, maar ik kan veel sneller en beter werken met de gewone muis.

-WJ
Oud 01-10-2003, 12:02
Orion
Orion is offline
Ik heb precies zo'n ding.. bij m'n laptop gekregen

't is niet echt heel veel soeps, maar wel leuk icb tekenprogramma's. Hij is drukgevoelig (of eigenlijk is de pen die je gebruikt drukgevoelig)

en het is ook wel fijn als je RSI problemen hebt... je beweegt heel anders als met een muis
Oud 01-10-2003, 15:43
Xanandu
Xanandu is offline
Echt geweldig zijn ze niet, wacom maakt toch de beste. En hoezo A4? kleiner werkt imo veel lekkerder.
Oud 03-10-2003, 20:20
JUH
JUH is offline
Citaat:
Xanandu schreef op 01-10-2003 @ 16:43:
Echt geweldig zijn ze niet, wacom maakt toch de beste. En hoezo A4? kleiner werkt imo veel lekkerder.
overtrekken he
anders had ik allang zo'n kleine
Oud 05-10-2003, 20:48
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
De enige echt goeie tablets blijven Wacom tab;lets K heb hier nog een A4 versie liggen, heeft ooit 600piekies gekost
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten