Advertentie | |
|
![]() |
||
Wat je hier gepost hebt is in ieder geval alles behalve onzin.
Ik denk dat zelfs meer mensen het gevoel kennen dat jij beschrijft, al heb jij het wel op een hele speciale manier omschreven,beschreven. Maar dat maakt niet uit, want je hebt het hier op JOU manier neergezet. Citaat:
Maar ik weet zeker, dat je met de hulp van je vrienden, jezelf weer terug zal vinden, en dat je weer kan leven, zonder het gevoel te hebben je adem in te houden. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel, En het spijt me als ik niet helder overkom, Mocht dat zo zijn, Laat het dan even weten. Laura.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
hmm, zo simpel ligt het volgens mij niet en ik begrijp je niet.... "Je weet wie je bent, je kent jezelf">>>>> Secreet verteld juist in haar verhaal, dat ze zichzelf is "kwijtgeraakt" Hoe bedoel je: "er iets mee doen?">> Iets doen met het feit dat je weet hoe je bent en weet wat er is? ![]()
|
Hee... ondanks dat je dan nu op psychologie gepost hebt, een forum dat over het algemeen negatief aandoet, en de oorzaak van je verhaal niet positief is, vind ik het toch heel erg goed dat je het nog zo hebt weten op te schrijven, het komt toch nog wel positief op me over, je laat de moed in ieder geval niet zakken.
![]() Ik weet niet precies hoe het gebeurd is. Geleidelijk, plotseling? Het is in ieder geval goed om er met de mensen om je heen en van wie je houdt over te praten, soms kan dat beter werken dan professionele hulp. Succes! (L)
|
Als jij jezelf en anderen voor de gek houdt door jezelf anders voor te doen dan dat je bent dan zal je daar uiteindelijk de last van moeten dragen. Het zal heel zwaar zijn om je compas te draaien in de richting waarin je eigenlijk (wezenlijk) wilt gaan.
Je vriendenkring zal zich waarschijnlijk herdefiniëren doordat je nieuwe waarden ziet en nieuwe vriendschappen. Ik vind het mooi zoals je bezig lijkt te zijn. Ik hoop dat je eruit komt met jezelf... "please follow your dreams..." Als je eens wat wilt praten dan mag je me mailen enzo...
|
danke voor de reacties...Maar blijkbaar komt het niet helemaal goed over. Ik bedoel niet dat ik me anders voordoe dan dat ik ben, ik bedoel dat ikv aak anders over kom, er zit een groot verschil tussen dat. Verder zeg ik dat ik mezelf ben kwijtgeraakt als in waar ik voor stond, wat mijn doelen waren en hoe ik tegen de dingen momenteel aankijk. Ik bedoel niet dat ik me nu anders voordoe dan ik ben, want ik weet wie ik ben en wat ik doe, maar ik ben het er simpelweg niet mee eens. Ik heb mezelf denk ik in de nesten gewerkt, geestelijk gezien dan, omdat ik mijn gevoel aan de kant schoof en dat van anderen op me nam omdat ik daar wel iets aan kon doen. Ik kon anderen werkelijk helpen en daarmee schoof ik mijn eigen problemen onoplosbaar aan de kant, en mijn eigen gevoel werd in een hoekje gezet terwijl ik anderen precies kon vertellen wat te doen.
Ik weetniet of dit helemaal duidelijk is maar misschien dat het wat ophelderd, want ik heb nooit bedoeld dat ik mezelf niet ken, ik bedoel alleen dat ik het niet geheel kan zijn. Overigens idd fleet: Wat zou ik ermee moeten doen?
|
Verwijderd
|
zo is het inderdaad duidelijker myl.
iedereen heeft dit denk ik wel eens meegemaakt, ik herken het iig wel, als je je eigen gevoel uitschakeld komt het in 1 keer eruit(meestal dan) en dan raak je de weg kwijt. Echt tips om er van af te komen is er denk ik niet, maar alles doen wat jou t beste lijkt, problemen van andere van je af zetten of iig wat minder van aantrekken, en doen wat je leuk lijkt om te doen,want je lichaam geeft nu aan dat je op aan t raken bent en dat je je nu op jezelf moet gaan richten(tenminste dat zijn mijn hersenspinsels hoor) |
![]() |
||
Citaat:
Duidelijk, ik had het niet goed begrepen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik had het toch wel goed begrepen, maar dat kwam misschien niet zo goed naar voren in mijn reactie. Ik denk dat het heel belangrijk is dat je nu voor jezelf kiest en heel veel tijd voor jezelf neemt (zoals Leonie ook al schreef). Misschien dat je daar hulp van je omgeving bij nodig hebt, dat weet ik niet, maar denk nu alleen aan jezelf. Take care. (L)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hem een bericht sturen? *nerwen elensar | 33 | 01-02-2005 17:26 | |
Software & Hardware |
[PHP] Code voor achterlaten berichten halilo | 1 | 29-11-2004 15:59 | |
Liefde & Relatie |
een vroegere klasgenoot... lieve | 2 | 12-10-2003 16:41 | |
Software & Hardware |
Help hoe krijg ik een foto bij een bericht!!!!!!!! TeSs@1986 | 5 | 29-01-2003 18:47 |