Advertentie | |
|
![]() |
|
Er zijn nummers waar ik normaal gesproken niet naar zou luisteren, maar als er dan een mooie clip bij zit blijf ik wel kijken en dan blijft het liedje (meestal) ook meteen hangen...
bijv. Window licker van Aphex twin had ik waarschijnlijk zonder clip geen reet aan gevonden.
|
Mijn mening over een nummer is eigenlijk nog verandert door het zien van de clip.
Best leuk om al die clips te zien, maar het gaat toch om de muziek, dat klinkt me wel lekker in de oren of niet.. Daar verandert de clip niks aan. Ik heb wel soms dat ik de clip erg leuk vind en dat ik dan toch blijf kijken, ook al vind ik het liedje niet leuk.. Maar het is niet zo dat ik door een leuke clip het liedje ineens geweldig vind..
|
Verwijderd
|
ehmz de clip van progeniens of the great apocalipse van dimmu borgir...
ik kan die clip egt niet aanzien gewoon om dat rollende vastgeketende bijna naakte wijf... en alles wati k van manowar heb gezien ![]() maar manowar maakt wel leuke mziek ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pearl Jam - i am mine videoclo 86dagreed | 7 | 29-11-2002 15:46 | |
Muziek |
Wat heeft Queen dat andere (rock)bands niet hebben? TMLWKY | 98 | 22-07-2002 12:54 |