Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2006, 10:09
Charl0tteee
Charl0tteee is offline
Heej!

Even een vraagje, wie weet of heeft de griekse woordenlijsten van Pallas boek 1 nieuwe druk en heeft dat op de computer staan? Ik leer 't beste griekse woordjes door ze op te schrijven en dan de betekenis in te vullen dus tot nu toe heb ik alle woordjes zelf uitgeschreven, ingescand, een paar keer uitgeprint en geleerd maar ik zoek een makkelijkere manier

Alvast bedankt

xxCharlotte
Oud 27-11-2006, 13:12
Chaucus
Chaucus is offline
Probeer eens via www.stilus.nl
Met t overhoringsprogramma Vocabularium
Oud 27-11-2006, 16:01
Morri
Morri is offline
Ik heb ook een programma, vergelijkbaar met zo'n overhoorprogramma, waar alle woordjes al in staan. Dat is alleen wel Pallas oude druk. Ik weet dus niet of je daar wat aan hebt. Mocht mijn zusje (die nu met Pallas 1 gaat beginnen), een programmaatje met de nieuwe druk krijgen, dan laat ik het je weten.

Mocht je trouwens interesse hebben in het programma met de oude druk, moet je even PMmen.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 18:04
*meizz*
*meizz* is offline
Je hebt ook een overhoorprogramma, www.teach2000.nl waar je woordjes mee kunt overhoren op je computer. Je kunt zelf woordjes intypen, maar ook van internet halen, wat anderen dus al voor je hebben getypt. (kunnen dus fouten inzitten!) Daar kan ook Grieks mee.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2006, 09:17
romme
teach2000 is da best!!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2007, 15:09
SjaakOnderkaak
SjaakOnderkaak is offline
Kijk eens op http://www.woordenleren.nl/index.php...ry&category=25. Daar staan alle woordenlijsten van Pallas online, je kunt ze ook direct online overhoren. Inloggen is geloof ik niet nodig. Het is wel de nieuwe druk van Pallas, dus ff opletten dat je niet de verkeerde woorden leert!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten