Advertentie | |
|
![]() |
|||||||
Heey allemaal, dankjewel voor de reacties!!! Ik hoop dat er nog meer gaan komen, ik ben heel benieuwd hoe enthousiast iedereen op dit forum is wat betreft de zwemsport!
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Groetjes! |
![]() |
|
Ik heb altijd aan waterpolo gedaan, maar ben nu langdurig ziek, dus dat kan al een tijd niet. Ik ga het zeker wel weer doen als ik weer wat beter wordt! Ik ben net deze week begonnen met zwemmen, gewoon recreatief, zo'n 12 baantjes per week (weet je hoe erg.. we zwommen er eerder al 40, alleen inzwemmen..)Naast waterpolo heb ik ook hardzwemmen een tijdje gedaan, en een aantal basislessen synchroonzwemmen (maar dat was ook niet echt mijn ding, waterpolo is zo veel leuker!)
Ook heb ik pupillen-keepertjes getraind, erg leuk om te doen ![]()
||
Citaat:
![]()
|
ik zwem ook 2 uur per week. het is natuurlijk het eerste gedeelte van de triathlon dit houd in dat we veel in het buitenwater zwemmen, vooral de orientatie is het grootste verschil met zwemmen in een zwembad.
dus ik zwem niet zo heel fanatiek. en ik zwem gewoon met mijn triathlon vereniging (maresia uit waalwijk)
|
Verwijderd
|
Ik ben lid van het duikteam hier, dus ik lig wel bijna elke week in het water te ploeten, baantjes trekken, snorkelen, enzovoort.
Maar echt actief zwemmen niet. Verder zit ik er aan te denken om of op thriatlon te gaan (hardlopen, wielrijden en zwemmen) of waterpolo. ![]() Ik zou eventueel ook reddingsbrigade kunnen gaan doen, maar daar moet ik mijn baantje weer voor opgeven en daar heb ik geen zin in. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
ik zou zegge kijk eens of je hardlopen en wielrennen ook leuk vind (zo ben ik ook bij triathlon uitgekomen kon niet kiezen). dan zou ik zeker gaan voor triathlon, anders niet doen want dan moet je veel trainen voor dingen die je niet leuk vind. dan is waterpolo een betere optie.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Oude katten zijn niet saai #1211 Verwijderd | 500 | 11-11-2010 21:51 | |
De Kantine |
onsaain is hier #1068 Verwijderd | 500 | 04-08-2010 00:04 | |
Algemene schoolzaken |
Ontgroening JNR | 235 | 04-05-2007 12:37 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
interessante pro-kapitalistische site gevonden Not for Sale | 38 | 08-03-2002 11:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 | |
ARTistiek |
Een poëtisch en vaag verhaal metzondernix | 35 | 12-08-2001 14:07 |