Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Een vriend (die z'n vwo diploma heeft) geeft me af en toe wel blijles natuurkunde, maar dat heb ik nu niet echt meer nodig. Bijles engels gaat niet echt, hoe kan je nou bijles in luisteren geven? Ik durf er echt niet met haar over te praten, als ik dat doe word ze helemaal boos. Ze heeft zeven jaar geleden huidkanker gehad, 2,5 jaar geleden is longkanker geconstateerd...
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ze heeft 2,5 jaar geleden de diagnose longkanker gekregen en sinds 2 jaar gaat echt alles fout...ik zie daar wel een beetje een lijn in...'t hoeft natuurlijk niet, maar ik vind het wel erg 'toevallig'. |
![]() |
|
Ik wachtte meestal totdat ik bijna mijn rapport kreeg en dan wist ik al wat voor onvoldoende ik had en vertelde ik alleen maar dat cijfers bv. ik stond een 5,3 en dan zei ik 2 weken van te voren dat ik een 5,3 voor een Repetitie had gehaald terwijl ik allemaal 4,4,8 enzv had...
|
Ja dat deed ik ook, maar dat gaat met schoolexames niet meer...
@Leonoor, ze is 2jaar geleden ook begonnen met werken, volgens mij ligt daar ook een groot deel van de stress. Ik heb het gevoel dat ze niet echt meer om me geeft, ze schreeuwt echt vanalles tegen me. Echt vreselijke dingen zoals: "Jij zult alleen maar blij zijn he als ik dood ben, ben je eindelijk van dat gezeik van me af" En dat ze nergens goed voor is, en dat als ze nu nog een keer mocht beslissen of ze kinderen zou krijgen dat ze het dan niet meer zou weten, zeker niet als ze wist dat die kinderen net als mij zouden zijn... ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kun je niet een keer alleen met je vader praten en aan hem vragen om met haar te praten? En/of 'brutaal' zijn en tegen je moeder in gaan en haar vertellen dat je haar wél zult missen, wat ze ook zegt of doet oid. Maar goed...misschien zie jij het allemaal wel anders ed en misschien zit het ook wel heel anders dan ik nu denk...loop ik hier weer de wijsneus te spelen... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik praat er wel eens over met m'n broer, die lijdt er ook erg onder. Maarja, we weten nooit wat we ermee moeten. Ik durf m'n vader er niet mee lastig te vallen, hij heeft het al moeilijk genoeg...
|
Verwijderd
|
En, sorry als ik in herhaling val, heb je het al eens op een rustig moment geprobeerd? Of dmv een briefje? (Dan hoeft ze niet te reageren op een bepaalde manier ofzo.) Als er echt niks anders op zit, zou je het ook eens met jullie huisarts kunnen bespreken (je kunt hem event. vragen niks tegen je moeder/ouders te zeggen, maar dan weet hij er iig vanaf).
Denk je dat je vader niks merkt? Fijn dat je er iig met je broer over kunt praten. ![]() |
![]() |
|
Tuurlijk merkt hij het wel, maar.. het is gewoon zo lastig erover te praten...
Ik zou haar wel een brief willen schrijven, maar ik weet niet wat ik er in moet zetten, ik heb haar ooit wel een gedicht geschreven, ze heeft toen 2 dagen niet tegen me gepraat, en daarna ging ze allemaal cadeautjes kopen, en zei dat ze zichzelf haatte... ![]() Huisartsen kennen m'n vader allemaal (m'n vader is ook arts) en de vertrouwenspersoon op school is een van de beste vriendinnen van m'n moeder ![]()
|
|