Advertentie | |
|
![]() |
|
Moordlust
Nee Geen haat Of woede Maar moordlust Jouw blik is onschuldig Maar daarachter Schuldig Ik pak je nog wel in het Eind. Alles wat jij doet, doe je fout Het ligt niet aan mij Maar aan jou Jij bent gewoon zo mislukt Sterf eens Toe dan Of kruip je weg Als een zielig hoopje mens Als je me ooit aanraakt Ga ik naar binnen In jou Dan ruk ik datgene eruit Wat jij hart noemt Want jij verdient dat Jij hebt het er zelf naar gemaakt Verstoppen heeft geen zin Ik vind je toch wel in het Eind
|
Ik verzin wel ff wat.
Wat je me hebt aangedaan vernederd en uitgescholden zeggen dat je zomaar dolde Kan niet worden tenietgedaan M'n haat voor je blijft groeien ik hielp je, nam het voor je op m'n tijd aan je verspild, stomkop M'n wraak zal voor eeuwig vloeien ("ik zal je willen uitroeien" kan ook) Zacht uitgedrukt. zoiets? Mooie gedichten hier ![]()
|
na alles wat ik voor je deed
ik laat je voelen, al m'n leed hey bitch hoe is het nu nadat je me de rug toekeerde "vergeef me toch" zeg je nu? "Forget it kiddo" zeg ik kru Ben je dan toch echt vergeten hoe haatdragend ik kan zijn? beter? ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ach kom op ga naar de hel!
hoor me dat is een bevel het kon niet op de normale manier dan maar anders, luister hier: Achterbakse vuile meid wacht maar tot ik je keel doorsnijd! imbeciele idioot dood is wat ik je wens, dood!! Dat komt meer in de buurt van m'n gevoel ![]()
|
ik hoop
ik hoop dat het verstikkend was dat nu jij je woorden kwijt was dat je niets meer wist te zeggen dat je 't niet achter je neer kan leggen ik hoop dat hij een reden gaf dat alles lag aan jouw gedrag dat jij nu ook eens echte pijn voelt dat hij het stiekem zo bedoelt ik hoop dat het je helder is dat je weet dat hij je niet mist het was er vast onwijs snel uit die drie woorden: 'het is uit!' hmmm hierin is een beetje woede van mij logelaten hijs ni egt 'evil' maar toch wel lekker hard ik hoop dat het meisje aan wie het geschreven is het leest dan zal mijn wraak pas echt zoet zijn o wat haat ik haar by the way over het gedicht volgens mij is het metrum niet helemaal goed en ik stoor me een beetje aan de herhaling van 'uit' in de laatste twee zinnen #reacties?#
|
tja... de mijne gaat wel over woede.. maar het is een flut gedicht...
![]() ![]() Pappa Waarom ben jij zo? Waar heb ik dat aan verdiend? Waarom doe jij zo? Ben ik dan zo'n vreselijk kind? Je zit vol met woede Waarom? ik weet het niet Ik probeer jou te begrijpen Alleen het lukt me niet Ik begrijp je niet Wat is er ooit gebeurd? Wat heb ik ook gedaan? Waarom verander je niet? |
![]() |
|
Ik stem leeg
Ik stem leeg waar het geluid van mijn klanken verloren gaat Door een dichtgeknepen keelsgat waar inslikken van tranen door onmacht haast onmogelijk gemaakt word Het bloed dat door mijn aderen kolkt wringt zich door alle bochten maakt mijn doorstroming nauwer laat iedere plaats waar jij was verkleuren in doods grijs Waar ik ook de kracht vandaan haal niet met de boze vinger naar jou te wijzen Er is nooit genoeg om al mijn woede uit mij te trekken en weg te gooien tot ergens diep onder de grond Overal waar jij eens kwam iedere bodem door jou betreden Bekijk ik vol haat in mijn zwarte ogen Alles wat door jouw vingers aangeraakt is wordt met haat beloont, net als ik zelf Mijn stem is leeg vervaagt Onuitgesproken blijf ik ongehoord Maar van binnen blijf ik schreeuwen in de hoop ooit eens al mijn woede op jouw af te kunnen reageren 07-07-2002 ![]() |
![]() |
|
Kokende hitte
Je handen drinken Van het roodste bloed Dat stroomt door rivieren Afvalt van bergen Die tussen ons staan De lucht die je inademt Grijs tussen ons in waait Nooit meer als een Heerlijke zoete bries Door jouw gezicht zal gaan Voel je hoe ik de kracht Met mijn nagels uit je trek Alles inslik om het daarna Tien keer zo hard uit te spuwen Tot diep in jou neusgaten Voel je de warmte branden Niet bedoeld voor liefde Maar als afstand maken Voor mijn eigen pad te bewandelen Waar jij lang en breed overheen ligt 06-07-2002 ![]() |
![]() |
|
Spelen met de duivel
Machteloos zijn mijn woorden tegen het geweld van alledag waarin vele denken dat alles goed voor zichzelf, zomaar mag Waar zijn de regels dan heen in een wereld waar eigendom meer belangen kent als liefde en gerechtigheid verdween Mensen spelen met de duivel niemand kan meer voorkomen en over een wereld zonder geweld valt alleen nog maar te dromen (vandaag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik zat te denken aan; ik ben kwaad maar die van jou is echt miljoen keer beter ![]()
|
![]() |
I cant connect
my network's down every word ill say to you is truly normal maybe you are speaking towards me but i am falling out your words will reach me, really but they simply pass and i dont feel a thing. i dont even hate you. Het is niet eens haat. Maar t was ook meer naar aanleiding van een tekening. |
![]() |
|
![]() ![]() If you ever touch me I'll go in your inside And destroy that thing you call heart Your heart is rotten No wonder nobody's loving you You called me bad names I said nothing back Because we both know I'm gonna get you in the End (ja dat zat ook in een van mn vorige gedichten) It's race what's in my blood Race for you with that fucking face I can't understand your momma still loves you You just one big mistake
|
![]() |
Ik word geleefd
op elke minuut van de dag "Kom op tijd geef me een knuffel lach doe wat je wilt als ik het maar goed vind. Vlug naar je papa elke woensdag niet op zondag! Hou van me" Niet: ga je mee? wil je praten? Als ik iets goed doe zie je het niet Iets stoms weet heel de wereld Laat me leven zonder moeten alsjeblief? zeker niet hoogstaand, het klinkt ook niet echt woede-achtig, maar het was toen wel opluchtend om op te schrijven ![]() no comment please ![]()
|
Liggend op het koude wegdek
Kreunend van de pijn Sidderend van woede Wetend dat ik vrij ben als een vogel 'Opstaan!' fluistert dat stemmetje En dat doe ik Ik sta op, keer na keer Ik zal niet opgeven Nooit Ik volg jouw spoor Ik ruik je angst Angst dat je het weet Je weet dat ik je volg Het perfecte moment Je herkent me niet meer Zij was verleden tijd Nu regeer ik over mijn ziel Genadeloos zal ik je botten breken Genadeloos zal ik je rothoofd misvormen Genietend zal ik toekijken hoe je sterft van de pijn Ogen wijd open Voor me zie ik grijs Het grijze van het wegdek Waar ik mezelf verloor
|
Ik lach maar niet gemeend
Naar de persoon die mij aanspoort tot denken Denken aan al het onmogelijke Wat mij waarschijnlijk niet is gegund Ik spreek maar niet van harte Met mijn lieve aardsrivaal Mijn binnenste vlucht naar buiten Zoekt onderdak bij hem in zijn antwoord Geluk twijfelt maar mijn woede wint Ik ben kwaad op de liefste En enkel en alleen Omdat hij dat niet wil zijn |
![]() |
|
Ik heb niets tegen je
Niets tegen jou en je ziel Maar als je haar kapot maakt Maak je mij kapot Dan breek je m'n gedachtes Dan breek je m'n gevoelens Dan breek ik jouw lichaam Dan breek ik jouw geest Want ze heeft al genoeg te lijden Ze heeft al genoeg pijn Wil je dat lekker vergroten Maak ik jou van binnen kapot Zonder enige twijfel Zul jij helemaal kapot gaan Zonder enige traan Zul jij alle pijn terug krijgen Want als je haar kapot maakt Maak je mij kapot Als je haar met 1 vinger aanraakt Zal ik die vinger breken Probeer je ook maar 1 ding, vuile zak Dan snijd ik je persoonlijk open Zonder enige twijfel Zonder enige traan
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||