Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Sommige mensen wordt het meer 'verplicht' bij elkaar te zijn of in ieder geval hun hele leven aan elkaar 'vast' te zitten... Tweelingen! (of is dit een heel verkeerd voorbeeld...) En natuurlijk omdat je iemand lief vind ![]()
|
1 => misschien is het ook wel een stukje angst, gemakzucht.. Je weet wat je nu hebt en als je dat laat gaan dan kan je 1. nog gelukkiger worden of 2. ongelukkig worden. Uit angst voor onbekende (mensen zijn nu eenmaal vaak bang voor het onbekende) blijf je dan dus bij elkaar, je weet wat je hebt.
Maar mensen hebben inderdaad contact nodig, boendien moeten mensen ook samenwerken om te kunnen overleven. Maar als je alleen naar het contact krijgt, dat heeft gewoon iedereen nodig net zoals aangeraakt worden is voor een mens ook heel belangrijk. Maar met liefde, bedoel je dan alleen liefde waarbij sprake is van relatie zoals man/vrouw (of natuurlijk man/man, vrouw/vrouw) of in het algemeen dus ook vriendschap en familie? ten slot denk ik dat het misschien ook nog een gedeelte van norm en waarden. Wij (nederlanders, of de westerse gemeenschap in ht algemeen) vinden dat je je leven moet doorbrengenmet 1 partner (het liefst), als je het anders doet dan wordt dat snel als fout gezien denk ik.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() waarom die rolleyes. ik heb echt een hekel aan die smile ![]() ik vroeg het me af, omdat ze heel wijs klonk. zelf was ik (en ben ik nog steeds niet) zo wijs als zij nu op mij overkomt. heel veel mensen liegen (naja, liegen...) hier over hun echte leeftijd. ik vroeg het me gewoon af. niet lullig bedoeld, maar juist, enigzins respectvol, als ze echt 14 is, ze dan al vrij wijs is, vind ik dan.... sorry hoor ![]()
||
Citaat:
goed, voor het geval jij het ook een stomme vraag vond. scroll ff naar boven voor de reden dat ik het vroeg.
|
neuh ik vond t niet zon stomme vraag hoor
en afhankelijkheid vind ik trouwens ook een goed punt. kweenie, in mijn relatie (o wee als jullie nu allemaal gaan lachen omdat ik een band heb met een jongen die ik relatie noem - ik hoor al vaak genoeg dat je op je veertiende geen relatie hebt maar verkering ![]() ben ik nu zo afhankelijk geworden van mijn vriend, dat als het goed met hem gaat, ik me beter voel, en als het slecht met m gaat, voel k me minder goed. als ik hem een dag niet heb gesproken mis ik m echt, en ben ook daadwerkelijk vreselijk afhankelijk van hem. en hij van mij. punt is, dat je je niet meer kan voorstellen op een bepaald moment om zonder de persoon in kwestie te leven, en dat je idd ook daarom bij diegene blijft. je bent idd afhankelijk van mensen.
|
![]() |
Nog twee items:
1 Intellectueel respect. Respect voor hoe iemand nadenkt. 2 Emotionele aantrekkingskracht. Je voelt je misschien wel tot veel mensen seksueel aangetrokken, maar er is toch ook iets anders dat je bij slechts weinig mensen voelt. Dat noem ik emotionele aantrekkingskracht. Tijmen
||
Citaat:
Joyce
||
Citaat:
Dat vertelden ze in ieder geval een paar colleges geleden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 15:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Eva en Atum Chick Rock | 11 | 27-08-2004 22:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Tussen Licht en Donker Reynaert | 40 | 07-01-2004 21:12 | |
Verhalen & Gedichten |
donker en licht niña | 7 | 23-08-2003 16:05 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |