Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2003, 11:30
gurly17
gurly17 is offline
hallo iedereen!
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
mijn vriend en ik willen het graag met elkaar doen maar het probleem is dat als we het proberen zijn stijve weg gaat.
We hebben het tot nu toe 3 keer geprobeert.
hij zegt dat het niet aan mij ligt,(hij weet ook niet aan wat wel) maar toch voel ik me er niet lekker onder!
Heeft iemand tips en/of weet hoe het komt??
alvast bedankt!!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 11:54
Verwijderd
Niet zodra hij zijn erectie verliest opgeven. Gewoon naakt doorgaan met knuffelen, elkaar vingeren en aftrekken, tot jullie allebei zo geil zijn dat-ie erinfloept voordat jullie tijd hebben om er bij stil te staan.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 11:59
Verwijderd
Het is misschien toch wel wat onzekerheid aan zijn kant, maar als dit aanhoudt zou ik als ik jullie was maar eens een huisarts bezoeken...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 12:14
Ynske
Ynske is offline
rustig aan opbouwen, zorg ervoor dat jullie allebei ontspannen en opgewonden zijn.
mijn vriendje had hier ook last van, tot dat ik aan de pil was, we beiden getest zijn op soa en hiv. en het sindsdien zonder condoom doen.
het was voor hem gewoon niet lekker met condoom.

tja en nu is het heerlijk
maar denk eraan, doe dit niet indien er geen andere voorbehoedsmiddelen zijn en jullie je niet hebben laten testen op eventuele soa's en hiv

Oud 06-10-2003, 13:39
poesiefox
poesiefox is offline
De dokter hoef je pas in te schakelen als hij helemaal nooit stijf kan worden. Dan is er een lichamelijke oorzaak, zoals een beklemd bloedvat of iets dergelijks.

Dit zijn gewoon de zenuwen. Doe maar wat Sarah zegt. Sex is meer dan een spelletje stop-hem-erin. Gewoon lekker vrijen alsof er niks aan de hand is, tot jullie niet meer stijf ( yes, pun intended) staan van de sjenuwe.

en anders is daar het verbod: hij mag er niet in. Spreek dat af onderling. Hij mag er wel tegenaan, en jullie mogen zoenen en strelen en sabbelen en vingeren en pim-pam-petten voor mijn part, maar NIET ERIN! Dan leer je om er niet zo op te focussen, en hij heeft niet die druk dat het toch ergens wel van hem verwacht wordt.

En je erectie verliezen komt zo vaak voor, zelfs bij al veel ervarener mannen. Het gaat ook altijd weer over.
Oud 06-10-2003, 22:38
Verwijderd
Wanneer raakt hij zijn erectie dan kwijt? Het is op zich niet zo gek, maar het komt vooral vaak voor als er een condoom om heen zit. Je moet echter nooit zonder condooms neuken tenzij je kinderen wilt, los van de ziektes, maar anders zal hij moeten leren de opwinding van de geest om te zetten naar zijn lul. Dus laat hem vaak klaarkomen met je handen en je mond. Bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 23:28
Mark
Mark is offline
Gewoon niet neuken nog, alleen maar een beetje spelen met die lul, spelen spelen spelen. Net zolang totdat ie niet slap meer wil worden. Spelen, spelen spelen, voelen, trekken, zuigen, schuiven en likken, spelen, spelen, spelen en dan gewoon een keer gaat ie er zo ineens in hoor, no point. In een wind van extase glijd ie erin en gaat het allemaal wel goed, maar ga nu eerst maar spelen.

Mark (wat een nutteloze reply)
Oud 06-10-2003, 23:36
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 07-10-2003 @ 00:28:
Gewoon niet neuken nog, alleen maar een beetje spelen met die lul, spelen spelen spelen. Net zolang totdat ie niet slap meer wil worden. Spelen, spelen spelen, voelen, trekken, zuigen, schuiven en likken, spelen, spelen, spelen en dan gewoon een keer gaat ie er zo ineens in hoor, no point. In een wind van extase glijd ie erin en gaat het allemaal wel goed, maar ga nu eerst maar spelen.

je hebt er zin in he?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 07:12
Verwijderd
Citaat:
tja...? schreef op 07-10-2003 @ 00:36:
je hebt er zin in he?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 09:23
checko
checko is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 07-10-2003 @ 00:28:

Lijkt wel een speeltuin...

als je er zo lang mee speelt gaat het op gegeven moment ook pijn doen en wordtie weer slap....lijkt mij....
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 12:57
Cæles
Cæles is offline
Had mijn ex ook weleens last van, kwam doordat ie zo zenuwachtig was. T gaat op gegeven moment vanzelf wel weg....nouja in dit geval blijft ie vanzelf wel
Oud 07-10-2003, 13:14
AngelLena
AngelLena is offline
Waarschijnlijk is ie gewoon erg gespannen als jullie eraan beginnen. Geef het wat tijd, ligt inderdaad niet aan jou, komt vanzelf wel een keer goed. Als ie wegvalt gewoon lekker knuffelen en strelen en zoenen enzow. Komt vanzelf wel een moment dat de spanning afneemt en dan gaat het goed.
Oud 07-10-2003, 13:20
gurly17
gurly17 is offline
James_25cm_Bond........zijn stijve gaat weg als het condoom er al om zit, echt op t moment dat ie der in zou moete gaan....
Maar tog vind ik het nog raar, hij had het niet met zijn vorige vriendin ect waarom dan wel met mij??
maar jah de mensen die hebben geantwoord bedankt!!!
Ik zal jullie tips opvolge en kijken of het helpt (ik hoop het!!!)
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 14:15
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
gurly17 schreef op 07-10-2003 @ 14:20:
James_25cm_Bond........zijn stijve gaat weg als het condoom er al om zit, echt op t moment dat ie der in zou moete gaan....
Maar tog vind ik het nog raar, hij had het niet met zijn vorige vriendin ect waarom dan wel met mij??
maar jah de mensen die hebben geantwoord bedankt!!!
Ik zal jullie tips opvolge en kijken of het helpt (ik hoop het!!!)

Oh, kijk dat brengt weer ander licht aan het verhaal. Kan het misschien zijn dat het condoom iets te strak zit? Is bij mijn vriend ook zo dat als hij de normale maten van durex neemt (die zijn vaak wat klein uitgevallen) dat we het dan wel kunnen shaken omdat het gewoon knelt. Pakt ie een maatje groter, dan is er niets aan de hand.

Maar het kan natuurlijk ook zijn dat hij bang is niet aan jouw verwachtingen te voldoen. Dat ie dan gaat piekeren en dat ie dan wegzakt. In dat geval heeft het gewoon tijd nodig.
Oud 07-10-2003, 14:26
ikke18R
ikke18R is offline
Niet teveel focussen op het 'niet stijf blijven'. Maar proberen van elkaar te genieten, het komt op een gegeven moment wel goed.. Mijn vriendje had er eerst ook last van, maar op een gegeven moment gaat het zeker wel lukken..
xje
Oud 07-10-2003, 17:56
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 06-10-2003 @ 12:54:
Niet zodra hij zijn erectie verliest opgeven. Gewoon naakt doorgaan met knuffelen, elkaar vingeren en aftrekken, tot jullie allebei zo geil zijn dat-ie erinfloept voordat jullie tijd hebben om er bij stil te staan.

mooi gezegd
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 21:43
dindjemek
dindjemek is offline
De beste oplossing is een ombind-dildo, je vriend doet em om en hij vrijt met die dildo om zn middel, inmiddels wordt ie zelf geil en krijg ie een stijve, dan kan de ombind-dildo af en kan ie verder met zn echte lala.

Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 14:55
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
dindjemek schreef op 07-10-2003 @ 22:43:
De beste oplossing is een ombind-dildo, je vriend doet em om en hij vrijt met die dildo om zn middel, inmiddels wordt ie zelf geil en krijg ie een stijve, dan kan de ombind-dildo af en kan ie verder met zn echte lala.

Dat zou je dan ook kunnen gebruiken als je ex bijvoorbeeld erg uitgerekt is, toch?
Oud 09-10-2003, 23:19
C r Y p S
C r Y p S is offline
Ik geloof dat ik wel een heuse praktische tip voor je hebt die ook wel eens goed zou kunnen werken.
Als je vriend z'n condoom om heeft, dan moet hij z'n penis eens bij de basis vastpakken en een beetje 'afknijpen'. Dan kan het bloed niet goed terug, en blijft hij waarschijnlijk iig stijf genoeg om naar binnen te gaan. Tegen die tijd heeft hij het waarschijnlijk zo naar zijn zin, dat z'n jonge heer vanzelf wel overeind blijft staan
Oud 11-10-2003, 09:40
Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
KanOoO schreef op 11-10-2003 @ 03:00:
[afbeelding]

verkeert in prima staat...
Dit klinkt als verzoek om een ban..

Regels voor berichten