![]() |
||
Citaat:
![]() als je er zo lang mee speelt gaat het op gegeven moment ook pijn doen en wordtie weer slap....lijkt mij.... |
![]() |
|
Waarschijnlijk is ie gewoon erg gespannen als jullie eraan beginnen. Geef het wat tijd, ligt inderdaad niet aan jou, komt vanzelf wel een keer goed. Als ie wegvalt gewoon lekker knuffelen en strelen en zoenen enzow. Komt vanzelf wel een moment dat de spanning afneemt en dan gaat het goed.
|
![]() |
James_25cm_Bond........zijn stijve gaat weg als het condoom er al om zit, echt op t moment dat ie der in zou moete gaan....
Maar tog vind ik het nog raar, hij had het niet met zijn vorige vriendin ect waarom dan wel met mij?? maar jah de mensen die hebben geantwoord bedankt!!! Ik zal jullie tips opvolge en kijken of het helpt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oh, kijk dat brengt weer ander licht aan het verhaal. Kan het misschien zijn dat het condoom iets te strak zit? Is bij mijn vriend ook zo dat als hij de normale maten van durex neemt (die zijn vaak wat klein uitgevallen) dat we het dan wel kunnen shaken omdat het gewoon knelt. Pakt ie een maatje groter, dan is er niets aan de hand. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat hij bang is niet aan jouw verwachtingen te voldoen. Dat ie dan gaat piekeren en dat ie dan wegzakt. In dat geval heeft het gewoon tijd nodig.
||
![]() |
Citaat:
|
Ik geloof dat ik wel een heuse praktische tip voor je hebt die ook wel eens goed zou kunnen werken.
Als je vriend z'n condoom om heeft, dan moet hij z'n penis eens bij de basis vastpakken en een beetje 'afknijpen'. Dan kan het bloed niet goed terug, en blijft hij waarschijnlijk iig stijf genoeg om naar binnen te gaan. Tegen die tijd heeft hij het waarschijnlijk zo naar zijn zin, dat z'n jonge heer vanzelf wel overeind blijft staan ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[nederlandse literatuur] recensie jan wolkers/brandende liefde vrouw-wezen | 1 | 16-09-2010 14:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[ verhaal ] -Melody- | 290 | 15-08-2004 14:54 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 9 | 25-08-2001 18:55 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 |