Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() ![]() bij mij verschilt het heel erg... koop soms broeken van 35 euro, maar ook wel gewoon het dubbele. en truitjes voor zo'n 15 tot 35 euro ofzo... en schoenen verschilt ook wel erg, maar geef ik ook wel 100 euro voor uit als het hele mooie zijn ![]() en een jas ook wel 100 euro.
|
*denkt ook nog in guldens*
ik heb een vest van 850 piek 2 jassen van 500 piek en 2 van 150 broeken lopen tegen de 200 piek en blouzen en dergelijker verschilt tussen de 100 en 300 piek schoenen zijn 100 piek en 400 piek en dan nog sieraden maar daar begin ik liever niet over ![]()
|
![]() |
Eerlijk gezegd zo weinig mogelijk,ik koop veel 2ehands dus dan tikt het niet zo aan.
Maar soms kom ik wel eens een item tegen dak helemaal geweldig vind en echt moet hebben maar wat toch veel centjes kost dan denk iik daar toch nog even een dagje overna omdat ik het gewoon zonde van mn geld vind. Broeken enzow kosten bij mij alssik ze 'nieuw'koop meestal 35/50 euro. Rokjes koop ik vaak 2ehands en dan tussen de 5/10 euro. Sjirtjes en vestjes bij de h&m of 2e hands en dan tussen de 5/15 euro. Maar soms dan zijn er van die dingen die toch veel geld kosten maar die ik letterlijk koste wat het kost moet hebben...maar wat ik ook maar 1 keer int jaar doe,zoals mn knalroze halflange jas met allemaal roze bloemen er op geschilderd...die was 350 gulden..ook echt zo'n merkding,en ik draag hem niet eens zo vaak..dus achteraf had ik beter wat goedkoper kunnen kopen. Ik vind kleren kopen heel erg leuk en ik vind het leuk om heel erg lang te zoeken en dan op het eind echt een pronkstuk te vinden wat super goedkoop is...dan is zeg maar mn hele dag goed. En tis fijn want zo kannik en veel kleren kopen maar toch wat centjes overhouden. Ik wacht ook vaak tot de uitverkoop enzoow ![]() Lekker lang verhaal... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Persoonlijk vind ik het echt ranzige geldverkwisting... Najah misschien heb je wel gewoon zoveel geld dat je niet hoeft na te denken voordat je wat koopt ofzo... Maar damn..als ik elke maand voor zoveel geld kleding zou kopen...dan...damn ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Oke komtie: (excuses, k houd t voor mijn denkgemak even bij de gulden ![]() broeken: meestal 175-225 gulden truien: rond de 125 gulden truitjes: 50-75 gulden
|
![]() |
Ik geef best veel geld uit aan kleding,
aan jurken geef ik ong 50 euro uit, jaja heb vrouwtje gevonden die ze voor 50 eurotjes maakt truitjes ong. 30 euro of minder(2de hands) broeken draag ik zowat niet anders 15 euro(2dehands) schoenen ong. 75 euro of minder(2dehands) 2dehands is fijn als er geen 2de hands zou zijn zou marina niet vrolijk zijn Uhu? ![]() |
![]() |
|
![]() |
zoals hierboven al gezegd werd, zo weinig mogelijk, liefst uitverkoop ofso
voor broeken ga ik niet hoger als 75 piek meestal vind ik wel broeken van 25 gulden ofsow, heel soms een uitschieter erboven maar das echt bijna nooit. Truien rond de 50 gulden, t-shirts ga ik niet hjoger als 10 piek. Bandshirts en truien enz die zijn gewoon duur. en schoenen tsja ik draag altijd kisten en die gaan best lang mee ![]() |
![]() |
|
![]() |
Als ik iets echt SUPER gaaf vind en het geld heb wil ik er best veel voor uitgeven ja. Das net als met Lowlands. Weer super duur dit jaar maar ik wil gewoon persé dus dan heb ik dat er voor over.
T liefst koop ik kleren lekker goedkoop natuurlijk. H&M, soms 2e hands en af en toe wat duurders. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Zo goedkoop mogelijk
![]() ![]() Ik koop veel 2dehands, en dat verschilt gewoon per kledingstuk. Ik wil eigenlijk alles onder de 20 EUR. proberen te houden.. Jassen zijn natuurlijk iets duurder.. Alhoewel, vandaag heb ik ondergoed gekocht, dat heb ik bij V&D gekocht. Ik schrok wel van de prijzen, 15 EUR. voor een bh is heel normaal. ![]() Naja, dat zijn dus mijn allerduurste kledingstukken, ondergoed ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ok ok, nu ga ik iets bekennen waar ik nog niet zo vaak voor uit ben gekomen, ik ben echt merkgeil... haha nee grapje, maar ik hou gewoon van mooie kleren, het extreemste bedrag dat ik de afgelopen tijd heb uitgegeven is 183,60 euro voor een broek van D&G, en voor een zonnebril: 160 euro. Ziek... Ik weet het
![]() |
![]() |
|
euhm...nou..meestal kijk ik niet naar de prijs maar naar het kledingstuk, en achteraf denk ik kut wat duur
![]() Maar meestal 40 euro voor een truitjuh en boven de 100 euro voor broeken ![]() en laast zag ik een D&G broek diek perse wil hebben (hijs zoooooooooooooow gaaaaaaaf) maar die kost 180 euro ofzo klein beetjuh te veel ![]() maar ik krijg me moeder wel zow gek ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe belangrijk is geld? oelekeboeleke | 76 | 12-08-2007 08:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-11-2005 11:40 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verbod op Chador bij ROC amsterdam Martian | 108 | 20-01-2003 21:28 |