Advertentie | |
|
![]() |
|
mijn post-gem zegt niet zo veel, heb de eerste 2 jaar zelden gepost.
verder zegt het ook niks want spammen op onzin is iets anders dan nuttige, weloverwogen bijdragen leveren aan zinnige topics. (ik doe het overigens allebei niet dus heb ook weinig postst en dat boeit me niet zo heel erg...)
|
![]() |
Ik heb er alles samen meer dan 90 000 denk ik. So? Ik ga uit, heb meer vrienden irl dan op 't forum/msn enzovoort.
En voor zij die vinden dat ik alles op Onzin post: ga uw geschiedenis na. Minstens 15 000 van m'n posts hebben denk ik op "serieuzere" fora gestaan, DK voorop.
|
Verwijderd
|
Soms. Van bepaalde mensen waarvan ik weet dat niet op onzin zitten en waarvan ik weet dat ze over het algemeen redelijk zinnige dingen te melden hebben, zie ik het postaantal wel in dat licht. Van mensen waarvan ik weet dat ze hele nachten kansloos doortrekken op Onzin zie ik het hoge postaantal eerder als een teken ten negatieve.
|
![]() |
|
Ergens zegt het wel iets. Als iemand iedereen af zit te zeiken en zo veel mogelijk herrie trapt met 3 posts is het al snel afgelopen, dus wat dat betreft zegt het inderdaad wel wat. Iemand met veel posts en de aanmeldingsdatum erg lang geleden is waarschijnlijk ook wel een ervaren forummer, maar meestal kijk ik er niet echt naar.
Over het algemeen kijk ik meer naar de inhoud van de posts, dus in de meeste gevallen gaat het voor mij niet op.
|
![]() |
Als je heel veel posts heb, maar je post alleen op onzin dan heeft het niet zo heel veel te maken met forumervaring denk ik, aangezien je daar binnen een paar maanden een ontiegelijk hoog aantal posts kan opbouwen, denk ik.
![]() Ik denk dat aanmeldingsdatum veel meer zegt, mits diegene dan wel vaak op het forum komt, want iemand die in 2001 zich aangemeld heeft maar vrijwel nooit hier komt heeft weinig ervaring op het forum. |
![]() |
|
|