Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2003, 20:07
kevertje84
kevertje84 is offline
Hooi,

Is er iemand die weet of ik mijn hotmail-account op kan zeggen en zo, want er is een zielig computernerdje die mij gehacked heeft en aan iedereen mn tel.nummer doorgeeft en zo. (kloothommel) Maar goed, kan iemand mij ALSJEBLIEFT helpen.

Thnxx
Oud 08-10-2003, 20:12
Martin
Martin is offline
Je bent NIET gehacked.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 20:13
B@mB0
B@mB0 is offline
Citaat:
kevertje84 schreef op 08-10-2003 @ 21:07:
Hooi,

Is er iemand die weet of ik mijn hotmail-account op kan zeggen en zo, want er is een zielig computernerdje die mij gehacked heeft en aan iedereen mn tel.nummer doorgeeft en zo. (kloothommel) Maar goed, kan iemand mij ALSJEBLIEFT helpen.

Thnxx
al gedacht om je wachtwoord te wijzigen?
denk dus ook niet dat je gehacked bent

ps: lees es de definitie van 'hacken' / gehacked zijn!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 20:15
Martin
Martin is offline
hac·ker (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die inbreekt in een computer om gegevens te achterhalen of te wijzigen, meestal met het doel de zwakke plekken aan te tonen => computerkraker

Je bent dus niet gehackt, aangezien hij/zij NIET heeft ingebroken maar simpel je geheime vraag heeft beantwoord.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 20:17
kevertje84
kevertje84 is offline
nou, dan ben ik niet gehacked, maar iemand kan toch ingebroken hebben in mijn hotmailaccount. Ik heb mijn wachtwoord vaak genoeg gewijzigd duzzz.
Kan ik die account niet gewoon opheffen op één of andere manier???
Oud 08-10-2003, 20:18
Martin
Martin is offline
Citaat:
kevertje84 schreef op 08-10-2003 @ 21:17:
nou, dan ben ik niet gehacked, maar iemand kan toch ingebroken hebben in mijn hotmailaccount. Ik heb mijn wachtwoord vaak genoeg gewijzigd duzzz.
Kan ik die account niet gewoon opheffen op één of andere manier???
Ook niet ingebroken, lees dan wat ik zeg: "ANTWOORD OP DE GEHEIME VRAAG GERADEN".

Nee, je kan hem niet opheffen, probeer anders eens een mailtje te sturen naar de hotmail-staff.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 20:20
deathz0rz
deathz0rz is offline
Citaat:
Martin schreef op 08-10-2003 @ 21:15:
hac·ker (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die inbreekt in een computer om gegevens te achterhalen of te wijzigen, meestal met het doel de zwakke plekken aan te tonen => computerkraker

Je bent dus niet gehackt, aangezien hij/zij NIET heeft ingebroken maar simpel je geheime vraag heeft beantwoord.
omg wat een stelletje noobs bij vandale.nl...

hac·ker (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die inbreekt in een computer met het doel de zwakke plekken aan te tonen

crac·ker (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die inbreekt in een computer om gegevens te achterhalen of te wijzigen => computerkraker

com·pu·ter·kra·ker (de ~ (m.))
1 cracker
Oud 08-10-2003, 20:22
kevertje84
kevertje84 is offline
zeg, niemand kan dat antwoord weten en dat weet ik iig heel zeker duzzz Volgens mij weet ik hem zelf niet eens :-S en dan nog. Er moet toch een manier zijn om je account op te heffen, lijkt mij tenminste.
Oud 08-10-2003, 20:23
Martin
Martin is offline
Citaat:
deathz0rz schreef op 08-10-2003 @ 21:20:
omg wat een stelletje noobs bij vandale.nl...

hac·ker (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die inbreekt in een computer met het doel de zwakke plekken aan te tonen

crac·ker (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die inbreekt in een computer om gegevens te achterhalen of te wijzigen => computerkraker

com·pu·ter·kra·ker (de ~ (m.))
1 cracker
Viel mij ook al op, maar voor n03ps is de term hacker eigenlijk al teveel
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 20:24
Martin
Martin is offline
Citaat:
kevertje84 schreef op 08-10-2003 @ 21:22:
zeg, niemand kan dat antwoord weten en dat weet ik iig heel zeker duzzz Volgens mij weet ik hem zelf niet eens :-S en dan nog. Er moet toch een manier zijn om je account op te heffen, lijkt mij tenminste.
Jezus, doe niet zo naief! R-A-D-E-N! Met veel geduld en tijd kom je een heel eind.

Opheffen kan NIET, mail dan naar de Hotmail Staff, zoek het adres op de website op, doe zelf eens wat!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 20:26
deathz0rz
deathz0rz is offline
het ligt ook helemaal niet voor de hand om te zoeken in de help functie ofzo he?

http://help.msn.com/!data/nl_nl/data...PP=MSN+Hotmail
Oud 08-10-2003, 20:27
Martin
Martin is offline
Citaat:
deathz0rz schreef op 08-10-2003 @ 21:26:
het ligt ook helemaal niet voor de hand om te zoeken in de help functie ofzo he?

http://help.msn.com/!data/nl_nl/data...PP=MSN+Hotmail
Functie is onbruikbaar aangezien ze (logischerwijs) niet meer in het bezit is van het wachtwoord .
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 20:30
kevertje84
kevertje84 is offline
jewel hoor, heb net dat wachtwoord nog ffies gewijzigd dus volgens mij ben ik nog wel in het bezit van het wachtwoord
Oud 08-10-2003, 20:35
Martin
Martin is offline
Citaat:
kevertje84 schreef op 08-10-2003 @ 21:30:
jewel hoor, heb net dat wachtwoord nog ffies gewijzigd dus volgens mij ben ik nog wel in het bezit van het wachtwoord
Als jij het wachtwoord hebt gewijzigd kan hij ook niet meer mailen.........

Wat is nou dan je probleem?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 20:38
kevertje84
kevertje84 is offline
dat ie dat dus wél kan. Is nou mijn probleem duidelijk???? Als dat niet het geval was geweest had ik toch ook geen probleem gehad...
Oud 08-10-2003, 20:40
grensgeval
grensgeval is offline
nee, dat kan dus niet, en zo snap ik er dus niets meer van,
hij heeft je nieuwe password niet maar kan tog mailen, of kan heeft hij je nieuwe pw wel??
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 20:45
kevertje84
kevertje84 is offline
voor zover ik weet mailt ie niet, hij gebruik alleen mijn msn. Hij voegt mensen toe die ik niet ken en hij bedenkt de meest vreselijke msn-namen met daarachter mijn telefoonnummer. Snappen jullie nu eindelijk dat ik wel degelijk een probleem heb...
Oud 08-10-2003, 20:48
Martin
Martin is offline
Citaat:
kevertje84 schreef op 08-10-2003 @ 21:45:
voor zover ik weet mailt ie niet, hij gebruik alleen mijn msn. Hij voegt mensen toe die ik niet ken en hij bedenkt de meest vreselijke msn-namen met daarachter mijn telefoonnummer. Snappen jullie nu eindelijk dat ik wel degelijk een probleem heb...
*zucht* Kan je zelf nog wel in je hotmail komen dan? Kan je zelf nog op MSN komen?

Weet je zeker dat hij je wachtwoord niet heeft? Heb je je wachtwoord nogmaals gewijzigd?

etc. etc.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 20:58
kevertje84
kevertje84 is offline
*zucht* terug
jah, ik kan nog op mn msn komen en jah, ik kan nog in mn email komen Jah, ik heb nèt nog mn wachtwoord voor de zoveelste keer gewijzigd en jah, ik weet dus zeker dat hij mn wachtwoord niet weet.
Nou jah, ik hoop er maar het beste van en anders neem ik wel een nieuw telefoonnummer. Ex-en, je hebt er ook helemaal nix aan...
Oud 08-10-2003, 23:38
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
*bl447*
Oud 08-10-2003, 23:42
Verwijderd
Een 'hack' is toch een slimme, creatieve (vaak onorthodoxe) manier of slinks weggetje om iets voor elkaar te krijgen in de computerwereld?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 00:14
Verwijderd
Citaat:
kevertje84 schreef op 08-10-2003 @ 21:07:
Hooi,

Thnxx
laat je wachtwoord niet slingeren. muts.
Maargoed. ww wijzigen nadat je je pc opnieuw hebt geinstalleerd en NIET meer vertellen tegen je vriendinnen.
Neem een moeilijk wachtwoord. dus niet je geboortedatum of de meisjesnaam van je moeder of het kenteken van de auto of weetikveel.
Kies een aantal letters uit een combinatie van cijfers en letters en zet er één speciaal teken in (zoals `~!)
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 00:20
Verwijderd
Beter ga je ook niet die "vraag" serieus gebruiken.

Toen ik nog een Hotmailadres ter beschikking had, luidde mijn vraag "sojflkjsdhf432098r2983748sdnfdfjvnfghhfhh9y34". Knappe kop die daar wat mee kan
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 00:39
Tampert
Tampert is offline
je moet eens een virusscanner proberen. Als hij meeluistersoftware op je pc heeft gezet is het dweilen met de kraan open.

en de vraag van je hotmail lijkt sowieso ook niet erg moeilijk voor een ex van je.

Laatst gewijzigd op 09-10-2003 om 00:47.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2003, 07:41
deathz0rz
deathz0rz is offline
Citaat:
deadlock schreef op 09-10-2003 @ 01:14:
laat je wachtwoord niet slingeren. muts.
Maargoed. ww wijzigen nadat je je pc opnieuw hebt geinstalleerd en NIET meer vertellen tegen je vriendinnen.
Neem een moeilijk wachtwoord. dus niet je geboortedatum of de meisjesnaam van je moeder of het kenteken van de auto of weetikveel.
Kies een aantal letters uit een combinatie van cijfers en letters en zet er één speciaal teken in (zoals `~!)
http://www.winguides.com/security/password.php
Oud 09-10-2003, 11:09
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
gratis online virusscanner: http://housecall.trendmicro.com/hous...start_corp.asp
gratis desktop virusscanner:
http://www.free-av.com/
gratis firewall:
http://www.zonelabs.com/store/content/home.jsp
gratis spam/reclame verwijderaar:
http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/
spy verwijderaar:
http://www.spysweeper.com/

Met deze programma's komt 95% van de hackers / virussen e.d. je computer niet in.
Oud 09-10-2003, 11:12
Verwijderd
Citaat:
- DeJa - Vu - schreef op 09-10-2003 @ 12:09:
Met deze programma's komt 95% van de hackers / virussen e.d. je computer niet in.
Toevoeging:
Maar voorkomen is beter dan genezen..
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 15:40
kevertje84
kevertje84 is offline
waar dat 'muts' op slaat weet ik ook niet, beetje triest hoor. Hoe weet je nl. dat hij mn wachtwoord weet... beetje ondoordacht, denk je ook niet. Maar goed, ik zie wel wat er allemaal gebeurd en anders neem ik toch lekker een ander telefoonnummer...problem solved
bedankt iig.
Oud 09-10-2003, 18:36
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
kevertje84 schreef op 09-10-2003 @ 16:40:
waar dat 'muts' op slaat weet ik ook niet, beetje triest hoor. Hoe weet je nl. dat hij mn wachtwoord weet... beetje ondoordacht, denk je ook niet. Maar goed, ik zie wel wat er allemaal gebeurd en anders neem ik toch lekker een ander telefoonnummer...problem solved
bedankt iig.
als jij een ander nummer neemt kan hij alsnog in je hotmail. Je moet echt al die programma's draaien. En dan pas je ww veranderen.
Oud 09-10-2003, 18:40
Orion16
Orion16 is offline
Moet je maar lief zijn tegen nerds (die je kent of jou kennen anders is het onmogelijk, welke f00l kraakt er nu een willekeurig hotmail adres)
Dat komt er dus van...
btw, je bent niet gehácked maar gecracked. Crackers doen dat soort dingen, hackers wijzen jou bijvoorbeeld. op je slechte beveiliging.

Laatst gewijzigd op 09-10-2003 om 18:53.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 18:46
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
whahaha gehackt jaaaaaaaaaaaa right

weer zo iemand die dat zegt terwijl je gewoon zo dom bent geweest een verschrikkelijk makkelijk te achterhalen passwoord te gebruiken
Reageren

Regels voor berichten