Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2003, 18:04
alpha
alpha is offline
Gisteren was het schoolfeest en we waren met een heel stel vriendinnen heengegaan. Een bepaalde vriendin, K, was al tijden gek op een jongen, M, en het leek er ook op dat hij haar leuk vond.

Ff achtergrondinformatie: ze hadden een keer gezoend, daarna zeiden ze hoi als ze elkaar tegenkwamen en ook zijn vrienden deden dat. Via zijn broer, die ook dacht dat het wel wat ging worden tussen hen, had ze zijn 06 gekregen en ze had hem gesmst dat ze hem leuk vond. Hij zei gisteren dat hij dat smsje nooit had gekregen, maar afgelopen week was hij op excursie en een meisje waar H ook mee omgaat, maar dat wist hij niet, trok veel met hem op en had wel dat smsje in zijn telefoon zien staan.

Nou ging zij dus naar hem toe, hij ontkende dus dat hij dat smsje had gelezen. Vervolgens is K helemaal teleurgesteld. Logisch ook. Nog geen uur later staat ze al met een ander te dansen en zoenen! En dan ook nog de jongen waar een andere vriendin, D, al een hele tijd gek op is!
Toen ze terug kwam vroeg ze wel meteen aan D of ze boos was, die zei van niet, dat ze het niet leuk vond maar dat ze het wel kon begrijpen. Nou, believe me, D heeft toen ze hen zag staan dansen geen lach meer om haar mond gehad! Dus die vond het heel wat erger dan ze zei!

Nou dit vind ik dus echt fout, ze vind M leuk maar gaat wel elk weekend met een ander! En ook nog eens met de jongens waar vriendinnen van haar gek op zijn! Okay, dat zal misschien niks worden, maar wat zij doet is gewoon een avondje plezier hebben!

Komt nog bij dat de jongen die ik leuk vind de beste vriend is van M en dat het dus een beetje moeilijk verloopt omdat K en M dus nu zo doen..

Wat moet ik hiermee?! Ze is echt zo verandert! En allemaal door die stomme jongens! Dit is ook gewoon door de weeks zo, dan vind ze het ook helemaal geweldig als ze aandacht krijgt ookal zijn dat dus de jongens die voor anderen bestemd zijn! Wow ik vind dit echt zo moeilijk, gisteren was echt de druppel voor mij, ik kan hier echt niet normaal mee omgaan!

Laatst gewijzigd op 11-10-2003 om 18:07.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2003, 18:14
Fade of Light
Fade of Light is offline
vrouwen

Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 18:15
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 11-10-2003 @ 19:14:
vrouwen

Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 18:18
alpha
alpha is offline
Ja, hier heb ik dus niks aan.
Oud 11-10-2003, 18:21
Verwijderd
Citaat:
alpha schreef op 11-10-2003 @ 19:04:

ookal zijn dat dus de jongens die voor anderen bestemd zijn!
Dat snap ik niet... hebben die jongens een bestemmingsplan ofzo
Tip: zet het niet op het forum maar praat erover... laat haar weten hoe jij erover denkt en waarom je het niet leuk vind... gewoon wel relaxt blijven doen
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 18:24
alpha
alpha is offline
Citaat:
Alex schreef op 11-10-2003 @ 19:21:
Dat snap ik niet... hebben die jongens een bestemmingsplan ofzo
Tip: zet het niet op het forum maar praat erover... laat haar weten hoe jij erover denkt en waarom je het niet leuk vind... gewoon wel relaxt blijven doen
Neej ik bedoel er meer mee te zeggen dat die meiden waarvan dat hun vriend is, of waar ze al heel lang gek op zijn, meer recht hebben dan iemand die gewoon even een avondje plezier wil hebben! Neem dan iemand die geen vriendin heeft of waarvan niet iemand waar je mee omgaat al zo ongeveer haar hele leven gek op is.
Oud 11-10-2003, 19:23
Punkygirl
Punkygirl is offline
Het is idd kut dat die vriendin jongens gebruikt als wegwerp artikelen terwijl anderen vriendinnen er al heel lang gek op zijn. Ik denk dat je toch eens met haar moet praten over haar gedrag en hara erop wijzen dat die vriendin het toch wel hele erg vond dat ze zoende met een jongen die zij leuk vond..
Oud 11-10-2003, 19:27
Orion16
Orion16 is offline
Wat een vieze slet, bah...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 20:36
Mindfields
Mindfields is offline
Ik snap je probleem niet echt helemaal.
Ik heb sinds het uitging met mijn vriend (4 weken geleden) 2 jongens gezoend, waar mee het niks werd of gaat worden. Gewoon omdat ik het leuk vind. Gewoon voor een avondje, hele avond met elkaar optrekken, gewoon alsof je wat hebt samen (zoenen, knuffelen etc). Dat doe ik gewoon met jongens die ik wel leuk vind, maar waarmee ik geen relatie wil. Misschien ziet zij het ook zo, en in dat geval is er niks mis mee.
Oud 11-10-2003, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 11-10-2003 @ 19:14:
vrouwen

puberige vrouwen dan he
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 21:00
illogical
illogical is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 11-10-2003 @ 20:27:
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 21:07
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 11-10-2003 @ 20:27:
Gewoon jaloers dat jij haar nog niet gescoort hebt
Oud 11-10-2003, 21:15
Mindfields
Mindfields is offline
'Wat een vieze slet'

Wat zijn jullie zielig zeg, die jongens noemen jullie zeker geen sletten, of wel?
Oud 11-10-2003, 21:22
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Parallel schreef op 11-10-2003 @ 22:15:
die jongens noemen jullie zeker geen sletten, of wel?
Die hebben het goed voor elkaar
Oud 11-10-2003, 21:27
illogical
illogical is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 11-10-2003 @ 22:22:
Die hebben het goed voor elkaar
nou reuze
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 23:14
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 11-10-2003 @ 22:07:
Gewoon jaloers dat jij haar nog niet gescoort hebt
Misschien, en wie zegt dat sletjes niet lekker zijn
Parralel: Tuurlijk, ik ben zelf ook een gigantische slet, wil je niet weten joh, ik 'huur' ieder weekend toch minstens 20 meiden iS tOcH sTo3r 0F nI3 D4n
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 01:17
Verwijderd
Ze is idd een vieze slet

Citaat:
Parallel schreef op 11-10-2003 @ 22:15:
'Wat een vieze slet'

Wat zijn jullie zielig zeg, die jongens noemen jullie zeker geen sletten, of wel?
Waar staat dat die jongens niet net zo goed sletten zijn?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 11:00
shut*up
shut*up is offline
Tja, zulk soort meisjes ( en ook jongens, voordat er commentaar komt ) heb je altijd wel... En nu wil ik niet zeggen dat het slecht om een avondje gewoon met iemand te zoenen zonder gevolgen, maar er een gewoonte van maken is niet erg slim... En wat je vaak ziet ( bij dit geval dus ook ) is dat ze de jongens en het zogenaamde "vrijgezellenleven" voorrang geven aan vriendinnen enzo..
Oud 12-10-2003, 11:47
alpha
alpha is offline
Citaat:
shut*up schreef op 12-10-2003 @ 12:00:
Tja, zulk soort meisjes ( en ook jongens, voordat er commentaar komt ) heb je altijd wel... En nu wil ik niet zeggen dat het slecht om een avondje gewoon met iemand te zoenen zonder gevolgen, maar er een gewoonte van maken is niet erg slim... En wat je vaak ziet ( bij dit geval dus ook ) is dat ze de jongens en het zogenaamde "vrijgezellenleven" voorrang geven aan vriendinnen enzo..
Maar zo was ze nooit! Vandaar ook dat ik het hier neer zet, want omdat ze eerder superpreuts was enzo en echt iemand heel leuk moest vinden voor ze er iets mee deed!
Oud 12-10-2003, 11:49
Verwijderd
Ik vind het ergens wel begrijpelijk... ik heb ook wel eens uit woede/verdriet om een jongen met een ander gezoend, frustraties afreageren, jezelf bewijzen dat je toch niet onaantrekkelijk bent ondanks dat die ander je niet moest...
Dat die jongen waar ze mee zoende een jongen was die een vriendin van haar leuk vond, kijk, dat is nou niet zo heel ridderlijk...

En dat het nu niet zo gemakkelijk gaat tussen jou en de vriend van M, daar kun je K. niet op aankijken. Zij kan er niks aan doen dat M. haar niet leuk vindt en het dus voor jou lastiger wordt...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 11:56
alpha
alpha is offline
Citaat:
Morgan schreef op 12-10-2003 @ 12:49:
En dat het nu niet zo gemakkelijk gaat tussen jou en de vriend van M, daar kun je K. niet op aankijken. Zij kan er niks aan doen dat M. haar niet leuk vindt en het dus voor jou lastiger wordt...
Neej tuurlijk niet en ik vind ook niet dat het haar 'schuld' ofzo is dat het nog niks is geworden, maar ik moest het ff kwijt..
Oud 12-10-2003, 12:11
Silverchoice
Silverchoice is offline
Ze is een slet. Niet direct omdat ze met meerdere jongens zoent, maar zeker omdat ze met jongens zoent waarvan ze weet dat vriendinnen er verliefd(?) op zijn.

Tip: Zeg gewoon tegen haar hoe je erover denkt en praat erover.
Oud 12-10-2003, 12:16
shut*up
shut*up is offline
Citaat:
alpha schreef op 12-10-2003 @ 12:47:
Maar zo was ze nooit! Vandaar ook dat ik het hier neer zet, want omdat ze eerder superpreuts was enzo en echt iemand heel leuk moest vinden voor ze er iets mee deed!
ja nou ja, ik heb dat ook meegemaakt met een, inmiddels ex, vriendin van mij... Heeft heel lang geduurt voordat ze voor het eerst met een jongen had gezoend, en een half jaar later liep ze hele vriendengroepen af, voor een avondje... Bedoel hier trouwens absoluut niet mee dat jouw vriendin ook zo word hoor, wil alleen zeggen dat preutsigheid blijkbaar niet altijd blijvend hoeft te zijn
Oud 12-10-2003, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Silverchoice schreef op 12-10-2003 @ 13:11:
Ze is een slet. Niet direct omdat ze met meerdere jongens zoent, maar zeker omdat ze met jongens zoent waarvan ze weet dat vriendinnen er verliefd(?) op zijn.

Tip: Zeg gewoon tegen haar hoe je erover denkt en praat erover.
Dat maakt je geen slet, dat maakt je een trut. Er zit een groot verschil tussen gemeen zijn en sloerie-ig zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 14:19
Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
Morgan schreef op 12-10-2003 @ 15:04:
Dat maakt je geen slet, dat maakt je een trut. Er zit een groot verschil tussen gemeen zijn en sloerie-ig zijn.
'Gemene slet' goede compromis?
Oud 12-10-2003, 16:24
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Het is niet goed voor een vriendschap als je iemand zoent, waarvan jouw beste vriend(in) of een vriend(in) verliefd op is. Die vriend(in) wordt jaloers en krijgt een opgekropt en pijnlijk gevoel en natuurlijk een gevoel van ''verraad''. De vraag is: wil je dat een vriend(in) een pijnlijk en vervelend gevoel aan overhoudt?

Het probleem is niet eens het zoenen, want dat komt natuurlijk van twee kanten!

Ik zou ieder geval nooit een vriend ''verraden'' als ik weet dat hij verliefd is op een bepaald meisje. Ik zet de vriendschap niet op het spel. Meisje K. blijkbaar wel...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 16:25
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Overigens is het niet raar dat mensen veranderen. Ik ben ook heel erg verandert. Vroeger vond je sex toch ook vies?!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 16:29
Verwijderd
Ze is gewoon niet (meer) aardig, en dat is idd puur de schuld van ons mannen.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 18:10
ZerO
ZerO is offline
Oh dit is echt zo'n brugklassertjes verhaal .
En toen ging die met die zoenen en toen zei X dat ze het niet erg vond dat Z met hem had gezoend ..
Jongens jullie zijn 17 of niet soms ?
Praat met mekaar , ik vind dat die gekwetste vriendin van je gewoon moet zeggen ..eey ik vind het niet kunnen wat je gedaan hebt !
Reageren

Regels voor berichten