Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Het is idd kut dat die vriendin jongens gebruikt als wegwerp artikelen terwijl anderen vriendinnen er al heel lang gek op zijn. Ik denk dat je toch eens met haar moet praten over haar gedrag en hara erop wijzen dat die vriendin het toch wel hele erg vond dat ze zoende met een jongen die zij leuk vond..
|
![]() |
Ik snap je probleem niet echt helemaal.
Ik heb sinds het uitging met mijn vriend (4 weken geleden) 2 jongens gezoend, waar mee het niks werd of gaat worden. Gewoon omdat ik het leuk vind. Gewoon voor een avondje, hele avond met elkaar optrekken, gewoon alsof je wat hebt samen (zoenen, knuffelen etc). Dat doe ik gewoon met jongens die ik wel leuk vind, maar waarmee ik geen relatie wil. Misschien ziet zij het ook zo, en in dat geval is er niks mis mee.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Parralel: Tuurlijk, ik ben zelf ook een gigantische slet, wil je niet weten joh, ik 'huur' ieder weekend toch minstens 20 meiden ![]() |
![]() |
|
![]() |
Tja, zulk soort meisjes ( en ook jongens, voordat er commentaar komt ) heb je altijd wel... En nu wil ik niet zeggen dat het slecht om een avondje gewoon met iemand te zoenen zonder gevolgen, maar er een gewoonte van maken is niet erg slim... En wat je vaak ziet ( bij dit geval dus ook ) is dat ze de jongens en het zogenaamde "vrijgezellenleven" voorrang geven aan vriendinnen enzo..
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik vind het ergens wel begrijpelijk... ik heb ook wel eens uit woede/verdriet om een jongen met een ander gezoend, frustraties afreageren, jezelf bewijzen dat je toch niet onaantrekkelijk bent ondanks dat die ander je niet moest...
Dat die jongen waar ze mee zoende een jongen was die een vriendin van haar leuk vond, kijk, dat is nou niet zo heel ridderlijk... En dat het nu niet zo gemakkelijk gaat tussen jou en de vriend van M, daar kun je K. niet op aankijken. Zij kan er niks aan doen dat M. haar niet leuk vindt en het dus voor jou lastiger wordt... |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Het is niet goed voor een vriendschap als je iemand zoent, waarvan jouw beste vriend(in) of een vriend(in) verliefd op is. Die vriend(in) wordt jaloers en krijgt een opgekropt en pijnlijk gevoel en natuurlijk een gevoel van ''verraad''. De vraag is: wil je dat een vriend(in) een pijnlijk en vervelend gevoel aan overhoudt?
Het probleem is niet eens het zoenen, want dat komt natuurlijk van twee kanten! Ik zou ieder geval nooit een vriend ''verraden'' als ik weet dat hij verliefd is op een bepaald meisje. Ik zet de vriendschap niet op het spel. Meisje K. blijkbaar wel... |
![]() |
|
Oh dit is echt zo'n brugklassertjes verhaal
![]() En toen ging die met die zoenen en toen zei X dat ze het niet erg vond dat Z met hem had gezoend .. Jongens jullie zijn 17 of niet soms ? Praat met mekaar , ik vind dat die gekwetste vriendin van je gewoon moet zeggen ..eey ik vind het niet kunnen wat je gedaan hebt !
|
![]() |
|
|