Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ya lost me there... ![]() kijk, ik had vorig jaar net hetzelfde, morgen is het zelfs exact een jaar geleden dat ik m'n droomprins leerde kennen; ik had een lief (wel nog maar twee maanden maar kom), en ik zag dieje jongen *doodgraag*. mààr ik leerde iemand anders kennen, en die persoon bleek in veel kortere tijd (lees: zes dagen) veel meer voor me te zijn gaan betekenen dan m'n toenmalig lief. toen heb ik ook een beslissing moeten maken, langs de éne kant was er de zekerheid: Sam die voor mij door het vuur zou gaan, van wiens gevoelens ik 200% zeker kon zijn, en langs de andere kant was er het 'avontuur': de jongen die ideaal voor me was, perfect bij me zou passen maar wie ik nog maar een week of drie kende en van wiens gevoelens ik allesbehalve 100% zeker kon zijn. ik heb het erop gewaagd en het is de beste beslissing in mijn hele leven geweest. voor de romantici onder u: het volledige verhaal vindt u op: http://www.scholieren.be/forum/viewtopic.php?t=3984 ![]() ![]() ![]() *blue* ps: ik ben meara lena ![]() |
![]() |
|
![]() |
nou dat is precies hetzelfde als bij mij ik ken haar ook maar pas maar ze is zo mooi en zo lief mijn vriendin die ik nu heb ik is ook lief maar ja kijk me vriendin kan ik vertrouwe en die ander ken ik maar pas weet je dus dalijk maak ik het uit en dan pas die droomvrouw nie bij me ik denk nu alleen nog maar aan aanstaande vrijdag dat ik met dat nieuwe meisje uitga waarom zijn die keuzes zo fucking moelijk
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sorry maar ik vind je gewoon een gigantische lul als je het niet uitmaakt.
Want weet je waar het nu op neer komt? Jij hebt zekrheid in je relatie, je hebt een vriendin. Je bent stiekem verliefd op een ander meisje. Je denkt alleen nog maar aan haar en je vriendin is een beetje uit je hoofd. je gaat nu met dat andere meisje uit om te kijken of ze bij je past. Als ze niet bij je past doe je net alsof er niets is gebeurd en ga je weer naar je vriendin. Als het meisje wel bij je past dan maak je het uit.. Dat is wat ik hier in zie en dat vind ik zo gigantisch zwak. Strax is dit meisje toch niets.. en twee maanden later kom je weer een ander tegen.. ![]() Het lijkt wel of je deze vriendin BEWUST hebt met het idee van "totdat ik een ander vind". Je moet het uitmaken, want je twijfelt, en duidelijk hou je niet genoeg van je vriendin.. Als je uberhaupt al behoeften hebt aan anderen.. Je moet eerlijk zijn. En jah, je loopt het risico dat als je het uitmaakt en dat meisje bevalt je niet, dat je dan alleen eindigt... Maja je moet gewoopm dit soort dingen niet achterhouden. Vind ik... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Mensen helpen Verwijderd | 19 | 09-02-2009 01:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |