![]() |
|
http://forum.scholieren.com/showthre...09#post7483009
Niet dat het zo'n belangrijk topic is and all maar het is toch alweer van 2 jaar terug dat een topic bij 250 posts vol is, tegenwoordig kan dat toch allemaal vrolijk oplopen tot de 450 ofzo? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vergeet die wel 'ns ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en ik vind concertbespreektopics ook gezelliger, en natuurlijk is het overzichtelijker als alles bij elkaar staat maar er zijn eigenlijk maar erg weinig concert bespreek topics die het tot de 250 halen..
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is gewoon veel overzichtelijker en (denk ik) sneller qua laden ed. |
![]() |
||
Citaat:
Houd er anders gewoon een poll over, als de meeste mensen lange topics willen (of korte) dan is het toch gewoon duidelijk? het gaat toch uiteindelijk om wat de leden willen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind korte topics makkelijker, dan kun je ook meteen op het laatste blz klikken, zonder de topic eerst te moeten openen. En als mensen de topic al vanaf het begin volgen, dan maakt het toch ook niet uit? Dan hoeven ze immers blz 1 t/m 7 niet meer te lezen. Het gaat er ook om wat de leden willen, niet alleen om wat de leden willen, dan zou het forum allang over genomen zijn. |
![]() |
|
Verwijderd
|
sommige topics zijn pas interessant op pagina 4, (bv. door een discussie) en dan kan je wel een nieuw topic starten als hij de 250 gehaald heeft maar dan is het toch anders. althans, dat heb ik vaak, dat het eindelijk eens ergens over gaat, en dat er dan een slot op komt.
|
![]() |
||
Citaat:
|
jaja, ook hierover is er nu binnen de muren van de beslotenheid een heel fijn overlegtopic!
Offtopic: (ik voel me net de algemene nieuwsdienst, maar er schijnt behoefte aan dit soort reeacites te zijn. En het krikt mijn postaantal op ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ik vind die grens van 250 juist goed gekozen..is een stuk overzichtelijker, en beter te hanteren: als je een topic gemist hebt [bijvoorbeeld door vakantie of doordat je een tijdje niet op dat deelforum geweest bent] dan is het een stuk makkelijker om 4 of 5 bladzijden te lezen, dan wanneer je 500 posts moet doorspitten, waarbij vaak de helft van de posts nog geouwehoer is ook...en als je nou echt in de historie van dat onderwerp wil duiken, dan kan je altijd nog het voorgaande topic over dat ondwerp doorlezen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|