Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2003, 17:29
Gwen.
Gwen. is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...09#post7483009

Niet dat het zo'n belangrijk topic is and all maar het is toch alweer van 2 jaar terug dat een topic bij 250 posts vol is, tegenwoordig kan dat toch allemaal vrolijk oplopen tot de 450 ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2003, 17:38
Verwijderd
Op sommige fora gelden afwijkende regels en gaan topics dus al eerder dicht. Vaak is een nieuwe topic openen dan wel toegestaan. Hoe dat precies zit op muziek, weet ik ook niet.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 17:56
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-10-2003 @ 18:38:
Op sommige fora gelden afwijkende regels en gaan topics dus al eerder dicht. Vaak is een nieuwe topic openen dan wel toegestaan. Hoe dat precies zit op muziek, weet ik ook niet.
Precies zoals je het zegt eigenlijk. Op muziek hanteren we nog steeds de 250 als limiet. Ik vind dat zelf ook een stuk overzichterlijker dan dat topics tot 10 pagina's kunnen oplopen...
en het is geen probleem als je nog een no use bespreek topic maakt..
Oud 06-10-2003, 18:26
ekki
ekki is offline
Op L&G geldt deze limiet ook. Inderdaad in verband met de overzichtelijkheid.
Oud 06-10-2003, 18:37
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
ekki schreef op 06-10-2003 @ 19:26:
Op L&G geldt deze limiet ook. Inderdaad in verband met de overzichtelijkheid.
dan mag je welles opschieten
(lijntopic )
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 20:10
ekki
ekki is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 06-10-2003 @ 19:37:
dan mag je welles opschieten
(lijntopic )

ik vergeet die wel 'ns
Oud 07-10-2003, 08:22
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Roxy schreef op 06-10-2003 @ 18:56:

en het is geen probleem als je nog een no use bespreek topic maakt..
Was ook geen klacht richting jou. Vind een concertbespreektopic gewoon gezellig maar dan vind ik het wel zo gezellig dat de meeste reacties in hetzelfde topic staan. Want dat is dan toch juist overzichtelijk?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 11:53
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 07-10-2003 @ 09:22:
Was ook geen klacht richting jou. Vind een concertbespreektopic gewoon gezellig maar dan vind ik het wel zo gezellig dat de meeste reacties in hetzelfde topic staan. Want dat is dan toch juist overzichtelijk?
Ik nam het ook niet op als een klacht richting mij persoonlijk hoor..

en ik vind concertbespreektopics ook gezelliger, en natuurlijk is het overzichtelijker als alles bij elkaar staat maar er zijn eigenlijk maar erg weinig concert bespreek topics die het tot de 250 halen..
Oud 07-10-2003, 15:42
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Roxy schreef op 07-10-2003 @ 12:53:
Ik nam het ook niet op als een klacht richting mij persoonlijk hoor..

en ik vind concertbespreektopics ook gezelliger, en natuurlijk is het overzichtelijker als alles bij elkaar staat maar er zijn eigenlijk maar erg weinig concert bespreek topics die het tot de 250 halen..
8 pagina's of 15 het maakt echt niet uit, het slaat werkelijk nergens op die limiet van 250... Houd het gewoon lekker bij elkaar Ik denk dat de meeste leden dit preffereren en daar zou het toch eigelijk om moeten gaan niet? maak er anders eens een poll van...
Oud 07-10-2003, 19:17
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef op 07-10-2003 @ 16:42:
8 pagina's of 15 het maakt echt niet uit, het slaat werkelijk nergens op die limiet van 250... Houd het gewoon lekker bij elkaar Ik denk dat de meeste leden dit preffereren en daar zou het toch eigelijk om moeten gaan niet? maak er anders eens een poll van...
Je krijgt nooit iedereen tevreden. Er zijn ook veel leden die liever kleinere topics hebben, zeker leden die via de telefoon internetten (als ik me niet vergis). Wel zo sociaal ook daarmee rekening te houden. En als een topic 15 pagina's heeft, ga jij dan elke keer nog op pagina 1 beginnen met lezen? Ik denk dat je zelden meer op de eerste pagina kijkt en als je er dan per se nog een keertje op wilt kijken, dan is het een kleine moeite om even naar de vorige topic te gaan (zeker als er in de nieuwe topic een link naar de oude wordt gepost (wat we op L&G altijd doen)).

Het is gewoon veel overzichtelijker en (denk ik) sneller qua laden ed.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 19:26
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 07-10-2003 @ 20:17:
Je krijgt nooit iedereen tevreden. Er zijn ook veel leden die liever kleinere topics hebben, zeker leden die via de telefoon internetten (als ik me niet vergis). Wel zo sociaal ook daarmee rekening te houden. En als een topic 15 pagina's heeft, ga jij dan elke keer nog op pagina 1 beginnen met lezen? Ik denk dat je zelden meer op de eerste pagina kijkt en als je er dan per se nog een keertje op wilt kijken, dan is het een kleine moeite om even naar de vorige topic te gaan (zeker als er in de nieuwe topic een link naar de oude wordt gepost (wat we op L&G altijd doen)).

Het is gewoon veel overzichtelijker en (denk ik) sneller qua laden ed.
of een topic nu 10 of 15 bladzijden lang is.. per pagina maakt de laadtijd echt niet uit hoor... (en hoeveel leden internetten hier nou nog met een inbelberbinding...), Bovendien zullen de meeste mensen een topic al gewoon vanaf het begin volgen, bovendien snap ik niet wat het verschil zou zijn tussen of 2 topics die op elkaar aansluiten te lezen of 1 lang topic in 1 keer door te lezen...

Houd er anders gewoon een poll over, als de meeste mensen lange topics willen (of korte) dan is het toch gewoon duidelijk? het gaat toch uiteindelijk om wat de leden willen?
Oud 08-10-2003, 06:55
Roxy
Roxy is offline
we zullen het er eens over hebben..
Oud 08-10-2003, 07:37
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef op 07-10-2003 @ 20:26:
of een topic nu 10 of 15 bladzijden lang is.. per pagina maakt de laadtijd echt niet uit hoor... (en hoeveel leden internetten hier nou nog met een inbelberbinding...), Bovendien zullen de meeste mensen een topic al gewoon vanaf het begin volgen, bovendien snap ik niet wat het verschil zou zijn tussen of 2 topics die op elkaar aansluiten te lezen of 1 lang topic in 1 keer door te lezen...

Houd er anders gewoon een poll over, als de meeste mensen lange topics willen (of korte) dan is het toch gewoon duidelijk? het gaat toch uiteindelijk om wat de leden willen?
Ik denk dat dat meer leden zijn dan je denkt.

Ik vind korte topics makkelijker, dan kun je ook meteen op het laatste blz klikken, zonder de topic eerst te moeten openen.

En als mensen de topic al vanaf het begin volgen, dan maakt het toch ook niet uit? Dan hoeven ze immers blz 1 t/m 7 niet meer te lezen.

Het gaat er ook om wat de leden willen, niet alleen om wat de leden willen, dan zou het forum allang over genomen zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 07:38
Verwijderd
Wat is, behalve het bij elkaar houden, het nut van een mega-grote topic...? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, ik zie het nl niet.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 07:44
Verwijderd
sommige topics zijn pas interessant op pagina 4, (bv. door een discussie) en dan kan je wel een nieuw topic starten als hij de 250 gehaald heeft maar dan is het toch anders. althans, dat heb ik vaak, dat het eindelijk eens ergens over gaat, en dat er dan een slot op komt.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 07:56
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Ik persoonlijk kan me er ergens wel in vinden, maar het moet idd geen onoverzichtelijke bende gaan worden.
Oud 08-10-2003, 07:56
Verwijderd
Citaat:
X Belle X schreef op 08-10-2003 @ 08:44:
dat het eindelijk eens ergens over gaat, en dat er dan een slot op komt.
En dat je dan een nieuwe topic over het zelfde onderwerp mag openen is dan geen goede oplossing?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 09:09
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-10-2003 @ 08:37:
Ik vind korte topics makkelijker, dan kun je ook meteen op het laatste blz klikken, zonder de topic eerst te moeten openen.
vind ik ook ja.. Gaat een stuk sneller als je in een keer naar de laatste reacties kunt springen..
Oud 08-10-2003, 21:43
Tampert
Tampert is offline
jaja, ook hierover is er nu binnen de muren van de beslotenheid een heel fijn overlegtopic!

Offtopic: (ik voel me net de algemene nieuwsdienst, maar er schijnt behoefte aan dit soort reeacites te zijn. En het krikt mijn postaantal op )
Oud 10-10-2003, 18:16
Youssef
Youssef is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 07-10-2003 @ 20:17:
Er zijn ook veel leden die liever kleinere topics hebben, zeker leden die via de telefoon internetten (als ik me niet vergis).
De discussie kan me verder helemaal niets schelen , maar waar slaat dit op? Een pagina blijft altijd ongeveer even groot. Of het topic nu 300 of 20 pagina's heeft..
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 22:14
Lateralus
Lateralus is offline
ik vind die grens van 250 juist goed gekozen..is een stuk overzichtelijker, en beter te hanteren: als je een topic gemist hebt [bijvoorbeeld door vakantie of doordat je een tijdje niet op dat deelforum geweest bent] dan is het een stuk makkelijker om 4 of 5 bladzijden te lezen, dan wanneer je 500 posts moet doorspitten, waarbij vaak de helft van de posts nog geouwehoer is ook...en als je nou echt in de historie van dat onderwerp wil duiken, dan kan je altijd nog het voorgaande topic over dat ondwerp doorlezen.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Youssef schreef op 10-10-2003 @ 19:16:
De discussie kan me verder helemaal niets schelen , maar waar slaat dit op? Een pagina blijft altijd ongeveer even groot. Of het topic nu 300 of 20 pagina's heeft..
Het gaat niet om de grote van de pagina's, daar waren we inmiddels al uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten