Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2003, 15:26
Merelle
Merelle is offline
lieve mensjus...

als een meidje puisten heeft.. knappen jullie jongens daar op af?? of trekken jullie je er nix van.. kijken jullie naar Uiterlijk of Innerlijk?? mag je vriendin puisten hebben??

please reageer...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2003, 15:30
Verwijderd
Ik verbied mijn vriendin puisten te hebben. Heeft ze toch puisten? Dan slaapt ze maar ergens anders
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 15:31
Verwijderd
iedereen heeft wel eens een puistje..

ik heb ze ook... niet superveel..

als een gozer je niet wil om een paar puistjes is het toch een zak
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 15:34
The0
The0 is offline
Daar heb je natuurlijk ook weer 'graden' in. Type geen gezicht meer zichtbaar of zo nu en dan eentje.

Heb liever dat ze er wat aan doen.
Oud 01-10-2003, 15:34
Verwijderd
Dat maakt niet zoveel, tenzij ze echt een wandelende grinttegel is, dat kust natuurlijk niet zo fijn en het ziet er bovendien niet mooi uit.

Verder wordt er veel naar het uiterlijk gekeken. In tegenstelling tot al dat blije clichématige gewauwel hier over innerlijk, maakt uiterlijk erg veel uit. Niemand wil een gruwelijke lelijkerd, behalve een paar zielepieten die wel naar innerlijk móeten kijken omdat ze zelf ook niet het uiterlijk hebben om te selecteren.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 15:39
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 01-10-2003 @ 16:34:
Niemand wil een gruwelijke lelijkerd, behalve een paar zielepieten die wel naar innerlijk móeten kijken omdat ze zelf ook niet het uiterlijk hebben om te selecteren.

Moet ik nu een lelijke chick hebben
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 15:43
Go
Go is offline
Als het er niet extreem veel zijn. Ik ken trouwens meer jongens dan meisjes die 'extreem' veel puisten hebben.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 15:57
Some
Some is offline
Citaat:
gerwin schreef op 01-10-2003 @ 16:43:
Als het er niet extreem veel zijn. Ik ken trouwens meer jongens dan meisjes die 'extreem' veel puisten hebben.
Make-up doet een hoop
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 15:58
Some
Some is offline
Puisten zijn niet echt mooi dus ze moet er niet onder zitten maar een paar puisten is niet zo erg hoor als je daarom iemand niet wil dan ben je gewoon een zak ja!
Zelf heb ik ook wel puisten hoor, de ene keer meer dan de andere keer
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 16:08
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 01-10-2003 @ 16:39:

Doe niet zo dramatisch joh... jij bent niet lelijk... ik snap niet dat ik hier nog op inga, je schreeuwt om een complimentje of om het tegendeel te horen...
Oud 01-10-2003, 16:09
Another Way
Another Way is offline
Lijkt me echt TOP, al die krengen uitknijpen, dat maakt zon leuk 'knak' geluidje

Ik heb het liever niet, maar meisjes met puisten zie je niet zo vaak
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 16:11
Verwijderd
Citaat:
bonelesschicken schreef op 01-10-2003 @ 16:30:
Ik verbied mijn vriendin puisten te hebben. Heeft ze toch puisten? Dan slaapt ze maar ergens anders

Het interesseert me niet echt eigenlijk. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat haar hele gezicht vol zit, want dan kan ze best haar gezicht vaker wassen of als dat niet helpt aan de pil gaan. Dat lijkt me een kwestie van zorgen voor jezelf.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 16:14
Last Resort
Last Resort is offline
ik had dr een paar jaar best wel last van, maar de laatste tijd niet meer. KWeet niet of jij er zelf last van hebt, maar ik ben ervoor naar een homeopaat gegaan. Daar krijg je allemaal spulletjes (pilletjes, creme en een soort lotion), en et werkt vet goed. Kan ik je zeker aanraden.

Maargoed, ff ontopic, ik denk niet dat ik er op af zou knappen. Als een meisje gewoon leuk is en uitstraling enzow heeft, maakt het volgensmij niet zoveel uit.
Oud 01-10-2003, 16:32
Orion16
Orion16 is offline
Ligt er gewoon helemaal aan.. als een meisje veel duidelijk zichtbare puisten heeft vind ik dat niet moor nee.., maar dat geldt toch ook voor meisjes over jongens' puisten..
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 16:51
AtHell
AtHell is offline
Je bent 14, ga je druk maken om huiswerk en hoe GTST morgen zal aflopen.

En zolang je er vanaf bent als je 20+ bent is er niets aan de hand.
Oud 01-10-2003, 16:57
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
ik val juist wel op meisjes 'die net niet helemaal perfect zijn'. Dus ik vind het eigenlijk niet zo erg, als het maar niet te erg is met van die harde witte punten enzo
Maar verder vind ik het geen punt als haar huid niet helemaal goed is..
Oud 01-10-2003, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Dat maakt niet zoveel, tenzij ze echt een wandelende grinttegel is, dat kust natuurlijk niet zo fijn en het ziet er bovendien niet mooi uit.

Verder wordt er veel naar het uiterlijk gekeken. In tegenstelling tot al dat blije clichématige gewauwel hier over innerlijk, maakt uiterlijk erg veel uit. Niemand wil een gruwelijke lelijkerd, behalve een paar zielepieten die wel naar innerlijk móeten kijken omdat ze zelf ook niet het uiterlijk hebben om te selecteren.
Yey hier ben ik het wel mee eens

(weer zo'n mooie uitspraak trouwens)
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 17:01
Orion16
Orion16 is offline
Wandelende grindtegel.... geniaal die onthoud ik...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 17:02
pessimistje
pessimistje is offline
het ligt er maar net aan hoe die puisten eruit zien, en de hoeveelheid!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 17:06
Fuzzly
Fuzzly is offline
Me vriendin heeft ook een aantal puistjes.
Ik zelf heb er meer maar dan niet op me gezicht,dat scheelt dus weer
Maar ik zou me vriendin niet afstoten door een aantal pokke puistjes zins ze het beste is wat me ooit is overkomen en een aantal puistjes weerhouden mij er niet van om van haar te houden!
Oud 01-10-2003, 17:33
barbara.inc
barbara.inc is offline
Iedereen heeft ze toch wel es? als ie leuk is, laat ik me echt niet afschrikken door een paar puistjes...En als ie er echt uiziet als een wandelende kruimelvlaai, schop ik em eerst wel richting dermatoloog
Oud 01-10-2003, 17:44
never mind
never mind is offline
Citaat:
Some schreef op 01-10-2003 @ 16:57:
Make-up doet een hoop
fout, door makeup komen de poriën vol te zitten en krijg je alleen nog maar meer puisten, gewoon goed schoonhouden en ze verdwijnen vanzelf
Oud 01-10-2003, 17:49
Aniken.temp
Aniken.temp is offline
Citaat:
never mind schreef op 01-10-2003 @ 18:44:
fout, door makeup komen de poriën vol te zitten en krijg je alleen nog maar meer puisten, gewoon goed schoonhouden en ze verdwijnen vanzelf
En toch ook goed, want je kunt natuurlijk wel een hoop verbergen met make-up. Je moest eens weten wat voor huid er bij sommige mensen onder vandaan kan komen!!
Neemt niet weg dat veel make-up inderdaad slecht is voor je huid, maar als je echt last hebt van puistjes dan is goed schoonhouden vast niet genoeg..

En verder zouden een paar puisten mij niet afschrikken, maar zoals bij iedereen, niet teveel alsjeblieft..
Maar k ben geen jongen dus ik word vast niet geacht te reageren
Oud 01-10-2003, 18:38
Verwijderd
k heb puistjes, mijn vriend heeft puistjes, naja, ze noemen het bij ons beide acné..Ik vind dat het nix uitmaakt...Het gaat om het innerlijk.. Tuurlijk telt uiterlijk mee, maar vaak kan je er niet eens iets aan doen!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 18:48
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Merelle schreef op 01-10-2003 @ 16:26:
mag je vriend puisten hebben??
Nee!!
Als ik ook maar één puistje ontdek ben ik weg hoor, gatverdamme!

Natuurlijk niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2003, 19:11
ems
ems is offline
mij dwingen ze altijd om ze terplekke uit te knijpen.. als het zich voordoet dat ik ze heb..
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 19:17
Jules
Jules is offline
Citaat:
never mind schreef op 01-10-2003 @ 18:44:
gewoon goed schoonhouden en ze verdwijnen vanzelf
Yeah right, 'gewoon' liters water drinken, 'gewoon' die en deze zeep gebruiken, 'gewoon' die en deze creme gebruiken, 'gewoon' veel fruit eten, 'gewoon' veel in de zon gaan. I've heard them all en het werkt voor geen meter

Maargoed ik ga fool quoten:

Citaat:
als een gozer je niet wil om een paar puistjes is het toch een zak
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Merelle schreef op 01-10-2003 @ 16:26:
mag je vriend puisten hebben?
Ik zou niet afknappen op een jongen als hij puistjes zou hebben, maar als hij er echt enorm veel had (type krentebol ) dan zou ik het niet echt mooi vinden denk ik... Volgens mij heeft iedereen wel eens last van puistjes
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 19:21
ems
ems is offline
Citaat:
uuuf schreef op 01-10-2003 @ 20:19:
Ik zou niet afknappen op een jongen als hij puistjes zou hebben, maar als hij er echt enorm veel had (type krentebol ) dan zou ik het niet echt mooi vinden denk ik... Volgens mij heeft iedereen wel eens last van puistjes

soow ik heb iemand in mijn klas... hij kan er wel niets aan doen maar het isnie smakelijk
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 20:14
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Gheghe, die leeftijd onder je naam had niet anders kunnen zijn

Grow up!
Oud 01-10-2003, 21:28
alibabwe
alibabwe is offline
een puistje vind ik niet eens erg, zelfs leuk om 'm uit te knijpen

maar gezicht vol neuh bedankt
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 22:50
Verwijderd
Citaat:
barbelle schreef op 01-10-2003 @ 18:33:
Iedereen heeft ze toch wel es? als ie leuk is, laat ik me echt niet afschrikken door een paar puistjes...En als ie er echt uiziet als een wandelende kruimelvlaai, schop ik em eerst wel richting dermatoloog
Ik scheer me vaak niet, valt dat onder dezelfde categorie?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 07:27
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
tuurlijk mag dat niet,

je denkt tog niet dat ik al die pus in bed wil hebben
Oud 02-10-2003, 09:45
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 01-10-2003 @ 16:39:
Jup, hard maar waar.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 09:46
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Some schreef op 01-10-2003 @ 16:57:
Make-up doet een hoop
Ja, vooral het aantal puisten vermeerderen schijnt

Je bent puber, dan heb je puisten, bedoel, lijkt me niet meer dna logisch toch? Sommige mensen hebben het inderdaad erg, en op een vieze manier, maar normaliter maakt het gewoon echt niks uit.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 14:12
Tuinkabouter !!
Tuinkabouter !! is offline
Citaat:
Ieke schreef op 01-10-2003 @ 20:20:
Als meisje kan je gemakkelijk met de pil beginnen, ben je er zo vanaf. Volgens mij heeft iedereen zo af en toe wel een puistje.
Maar hoe zit dat dan voor jongens? Ben er nu zo'n beetje vanaf. Wat voor mij hielp:

-geen chocola
-geen mayonaise
-geen cola/koffie/thee

Als je je aan die dingen houdt (zo heel af en toe kan natuurlijk wel, maar niet vaker als 1x per maand) dan wordt het iig een stuk minder.

-WJ
Oud 02-10-2003, 14:19
pessimistje
pessimistje is offline
liefde maakt blind zeggen ze wel eens!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 14:32
Tuinkabouter !!
Tuinkabouter !! is offline
Toevoeging op hiervoor: Mij maakt het niet zo veel uit, zolang de ander maar probeert er wat aan te doen, en dan bedoel ik geen dikke lagen makeup, dat is toch alleen maar lelijk Niemand is perfect.

-WJ
Oud 02-10-2003, 14:34
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
meyer3 schreef op 02-10-2003 @ 15:12:
Maar hoe zit dat dan voor jongens? Ben er nu zo'n beetje vanaf. Wat voor mij hielp:

-geen chocola
-geen mayonaise
-geen cola/koffie/thee

Als je je aan die dingen houdt (zo heel af en toe kan natuurlijk wel, maar niet vaker als 1x per maand) dan wordt het iig een stuk minder.

-WJ
Onzin. Misschien dat het voor jou heeft geholpen, maar het is bewezen dat dit soort voedsel geen effect heeft op de huid.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 14:36
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 02-10-2003 @ 15:19:
liefde maakt blind zeggen ze wel eens!
Ik ben meer voor: verliefdheid maakt blind... en dan nog niet eens, als je iemand echt lelijk vindt, dan wordt dat niet verdoezeld door verliefdheid, je blijft het zien...
Oud 02-10-2003, 14:48
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik heb er zelf ook heel veel last van gehad. En het maakte me heel erg onzkr, maar ben toen uiteindelijk aan de diane pil gegaan en dat helpt super.

Maar nee ik zou zelf niet echt afknappen als een jongen puisten heeft, heeft mn huidige vriendje ook. so whut..
Oud 02-10-2003, 18:40
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Ieke schreef op 01-10-2003 @ 20:20:
Als meisje kan je gemakkelijk met de pil beginnen, ben je er zo vanaf.
Erg makkelijk gezegd, maar dat geldt ook lang niet voor iedereen. Ik kan bv niet aan de Diane-pil omdat die veel te sterk is voor mij.

Verder heb ik al een jaar of 6 puistjes. Soms meer dan anders maar altijd wel 'een paar'. Tuurlijk baal ik er wel eens van, maar er is nu eenmaal weinig aan te doen, naast natuurlijk goed schoonhouden en er proberen af te blijven.

Ontopic: puistjes bij een jongen doen me niets, zolang z'n gezicht geen maanlandschap is en hij zich fatsoenlijk verzorgt.
Oud 04-10-2003, 18:57
Merelle
Merelle is offline
Ik hep er zelf heel veel last van.. daarom vraag ik het aan jullie..
maar bij mij is het zo: ik hoef maar ergens te lopen of er wordt geroepen : HEY LELIJKERD!!!! mijn zelfvertrouwen is dus ook 0,0!! maar ik kan er nix aan doen.. het zit bij mij in de familie.. nou krijg ik binnenkort (gelukkig) een kuur met Paardenmelk.. als dat maar helpt!!
aan de pil mag ik niej van ons mam.. omdat ik (tis nu wel logisch) geen vriendje hep!! en dan vindt ons mam dat NIET nodig!!
maar ik hep door de K*T puisten dus ook een hekel aan foto's!! want op die foto's zie je dan hoe lelijk je wel niet bent naast je " knappe" zus!!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 19:06
Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Merelle schreef op 04-10-2003 @ 19:57:
*blaat*
Wat praat je vervelend

Je zegt dat je van je moeder niet aan de pil mag omdat je geen vriend hebt, maar als je haar nou eens duidelijk maakt dat je die puisten/acne(?) zat bent, en alleen daarom aan de pil wil zal ze er toch geen probleem van maken
Oud 04-10-2003, 19:33
telluriet
telluriet is offline
Ik zou het niet zo erg vinden als het om een paar zou gaan, maar 't moet uiteraard geen rode bultenkop zijn, en degene die zeggen dat dat niet uitmaakt, liegen dat ze barsten. Kloar.
Oud 05-10-2003, 00:58
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
dan denk ik alleen maar

GADVERDAMME, GADVERDAMME SMERIGE HOER GADVERDAMMMEEEEEEEEE DAAR KOTS IK OP

zoiets.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 01:13
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
bonelesschicken schreef op 01-10-2003 @ 16:30:
Hahaha
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 12:06
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Tja, wat geeft een puistje nou, zolang er maar niet 3 puisten staan op elke vierkante centimeter.
Van puisjes gaat niemand dood.
Oud 05-10-2003, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dit echt gemeen wat je hier zegt! Als je echt hele erg acnee heb, kan je er vaak zelf niks aan doen. Zo heb ik erge acnee gehad (daarom voel ik me nu dus ook aangevallen ), maar het is echt oneerlijk dat je dit zegt.

Natuurlijk kan jij wel die mening hebben dat je geen meisje wil hebben die acnee heeft, maar om het nou zo lomp neer te zetten, eigenlijk vind ik dat geen stijl !

Nou ja, gelukkig heb ik nu geen last meer van mijn acnee (alleen de littekens), en heb ik een super lief vriendje die dat helemaal niks uitmaakt allemaal. Door een puisje meer of minder word ik echt niet ineens minder lief.

En ook bij hem vind ik puistjes niet erg. Eigenlijk heeft hij er niet meer echt heel erglast van af en toe een puistje, maar had hij wel veel puisten nog, dan bleef het nogsteeds dezelfde lieve jongen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 15:16
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 05-10-2003 @ 16:01:
Ik vind dit echt gemeen wat je hier zegt! Als je echt hele erg acnee heb, kan je er vaak zelf niks aan doen. Zo heb ik erge acnee gehad (daarom voel ik me nu dus ook aangevallen ), maar het is echt oneerlijk dat je dit zegt.
een forum is om iets te vertellen of je mening te geven....

Maar goed, op zich is het niet zo erg maar denk dat ik gewoon niet zo snel verliefd op een jongen zou woren die er erg last van heeft. Het is idd wel zo dat je niet altijd er iets aan kan doen, je moet ermee leren leven.
Beetje camoufleren doe ik altijd wel, maar heb er niet heel erg last van (eens per maand ), ziet er gewoon wat beter uit..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten