Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het interesseert me niet echt eigenlijk. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat haar hele gezicht vol zit, want dan kan ze best haar gezicht vaker wassen of als dat niet helpt aan de pil gaan. Dat lijkt me een kwestie van zorgen voor jezelf. |
![]() |
|
ik had dr een paar jaar best wel last van, maar de laatste tijd niet meer. KWeet niet of jij er zelf last van hebt, maar ik ben ervoor naar een homeopaat gegaan. Daar krijg je allemaal spulletjes (pilletjes, creme en een soort lotion), en et werkt vet goed. Kan ik je zeker aanraden.
Maargoed, ff ontopic, ik denk niet dat ik er op af zou knappen. Als een meisje gewoon leuk is en uitstraling enzow heeft, maakt het volgensmij niet zoveel uit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() (weer zo'n mooie uitspraak trouwens) |
![]() |
|
Me vriendin heeft ook een aantal puistjes.
Ik zelf heb er meer maar dan niet op me gezicht,dat scheelt dus weer ![]() Maar ik zou me vriendin niet afstoten door een aantal pokke puistjes zins ze het beste is wat me ooit is overkomen en een aantal puistjes weerhouden mij er niet van om van haar te houden! ![]()
|
Iedereen heeft ze toch wel es? als ie leuk is, laat ik me echt niet afschrikken door een paar puistjes...En als ie er echt uiziet als een wandelende kruimelvlaai, schop ik em eerst wel richting dermatoloog
![]() ![]()
||
Citaat:
Neemt niet weg dat veel make-up inderdaad slecht is voor je huid, maar als je echt last hebt van puistjes dan is goed schoonhouden vast niet genoeg.. En verder zouden een paar puisten mij niet afschrikken, maar zoals bij iedereen, niet teveel alsjeblieft.. Maar k ben geen jongen dus ik word vast niet geacht te reageren ![]()
|||
Citaat:
![]() Maargoed ik ga fool quoten: Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
soow ik heb iemand in mijn klas... hij kan er wel niets aan doen maar het isnie smakelijk |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je bent puber, dan heb je puisten, bedoel, lijkt me niet meer dna logisch toch? Sommige mensen hebben het inderdaad erg, en op een vieze manier, maar normaliter maakt het gewoon echt niks uit. |
![]() |
||
Citaat:
-geen chocola -geen mayonaise -geen cola/koffie/thee Als je je aan die dingen houdt (zo heel af en toe kan natuurlijk wel, maar niet vaker als 1x per maand) dan wordt het iig een stuk minder. -WJ
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb er zelf ook heel veel last van gehad. En het maakte me heel erg onzkr, maar ben toen uiteindelijk aan de diane pil gegaan en dat helpt super.
Maar nee ik zou zelf niet echt afknappen als een jongen puisten heeft, heeft mn huidige vriendje ook. so whut..
||
![]() |
Citaat:
Verder heb ik al een jaar of 6 puistjes. Soms meer dan anders maar altijd wel 'een paar'. Tuurlijk baal ik er wel eens van, maar er is nu eenmaal weinig aan te doen, naast natuurlijk goed schoonhouden en er proberen af te blijven. Ontopic: puistjes bij een jongen doen me niets, zolang z'n gezicht geen maanlandschap is en hij zich fatsoenlijk verzorgt.
|
![]() |
Ik hep er zelf heel veel last van.. daarom vraag ik het aan jullie..
maar bij mij is het zo: ik hoef maar ergens te lopen of er wordt geroepen : HEY LELIJKERD!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() aan de pil mag ik niej van ons mam.. omdat ik (tis nu wel logisch) geen vriendje hep!! en dan vindt ons mam dat NIET nodig!! maar ik hep door de K*T puisten dus ook een hekel aan foto's!! want op die foto's zie je dan hoe lelijk je wel niet bent naast je " knappe" zus!! |
![]() |
||
Citaat:
Je zegt dat je van je moeder niet aan de pil mag omdat je geen vriend hebt, maar als je haar nou eens duidelijk maakt dat je die puisten/acne(?) zat bent, en alleen daarom aan de pil wil zal ze er toch geen probleem van maken ![]()
|
Ik zou het niet zo erg vinden als het om een paar zou gaan, maar 't moet uiteraard geen rode bultenkop zijn, en degene die zeggen dat dat niet uitmaakt, liegen dat ze barsten. Kloar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Natuurlijk kan jij wel die mening hebben dat je geen meisje wil hebben die acnee heeft, maar om het nou zo lomp neer te zetten, eigenlijk vind ik dat geen stijl ![]() Nou ja, gelukkig heb ik nu geen last meer van mijn acnee (alleen de littekens), en heb ik een super lief vriendje die dat helemaal niks uitmaakt allemaal. Door een puisje meer of minder word ik echt niet ineens minder lief. En ook bij hem vind ik puistjes niet erg. Eigenlijk heeft hij er niet meer echt heel erglast van af en toe een puistje, maar had hij wel veel puisten nog, dan bleef het nogsteeds dezelfde lieve jongen. |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, op zich is het niet zo erg maar denk dat ik gewoon niet zo snel verliefd op een jongen zou woren die er erg last van heeft. Het is idd wel zo dat je niet altijd er iets aan kan doen, je moet ermee leren leven. Beetje camoufleren doe ik altijd wel, maar heb er niet heel erg last van (eens per maand ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |