Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2003, 21:26
Tetsuo
Tetsuo is offline
Medicijnen, kan ik geen seks meer hebben, omdat ik niet meer opgewonden kan raken.
Nou vraag ik me af of dit gevaarlijk is, of het als gevolg kan hebben dat je dit voor de rest van je leven hebt.
Ik durf het niet bij me dokter te vertellen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 21:41
Verwijderd
Staat dat niet gewoon als bijwerking vermeld? Zoja, dan valt er niet zoveel aan de dokter te vertellen toch? Die weet als het goed is ook wel iets van medicijnen en kan je er dus meer over vertellen..
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 21:47
Verwijderd
Als je me de naam van het medicijn geeft (stofnaam of merknaam, mag allebei) dan kan ik voor je opzoeken wat je huisarts erover zou kunnen weten...

Maar voor de rest weet ik niet of het blijvend is... wat bedoel je met dat je niet meer opgewonden kunt raken, ben je echt niet meer geil of krijg je gewoon geen erectie? Hormonen kunnen ervoor zorgen dat je libido vermindert, maar dat hoort na het stoppen met de hormonen na een paar maanden over te zijn. Als medicijnen iets met je bloed doen kunnen ze impotentie veroorzaken, maar dat hoort ook na het stoppen met de medicijnen geleidelijk weer terug te komen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 21:48
AngelLena
AngelLena is offline
als het een bijwerking is die niet in de bijsluiter van het medicijn is vermeld, wel naar de dokter gaan, gewoon zeggen dat jou behoefte aan sex zwaar is verminderd en dat je het idee hebt dat het een verband heeft met het medicijn. Daar is niets beschamends aan, die doktoren horen zulke verhalen dagelijks en hebben beroepsgeheim, dus niet de hele stad/dorp weet het de volgende dag. Maar het is wel van belang als het dus niet in de bijsluiter staat om het wel bij de dokter te melden.

Als het wel in de bijsluiter staat, is er vaak ook een opheffend middel voor gevonden en die kan je bij de dokter aanvragen, of je dat doet, is je eigen keuze.

Regels voor berichten