Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ja met dat soort dingen als kaartje blazen, vind ik het eigenlijk vooral leuk, als je een heel ranzige, sterke drankmix maakt ofzo, want anders is het helemaal niet erg om die laatste kaart eraf te blazen. Tenminste, ik zou dan mun best doen, dat hele stapeltje er in 1 keer af te blazen...
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ja precies daarom, het is juist leuk, om zo weinig mogelijk kaarten eraf te blazen, zodat iemand anders de lul is, ken je nog us lachuh...
toen ik 14 was, deden we dat redelijk vaak, vriendin van mij moest 4 keer achterelkaar, hadden we echt sterke en veel dranken door elkaar gedaan, zout erdoorheen, van alles...hehe ze heb goed lopen brokken aan het eind van de avond.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik blazen duwt iemand 2 glazen pasoa in me hand zuipen ik zuipen krijg ik meteen weer twee nieuwe etcetc snap nog nix van het spel maar was goed bezopen
|
Zip, Je gaat zitten in een kringetje, en dan zeg je zip steeds na elkaar, als dan iemand boink zegt ga je de andere kant op zippen. Degene die op het verkeerde moment zip zegt neemt een slok drank. Duurt wel lang voor je een beetje dronken word, maar is wel leuk.
|
zuip elkaar onder de tafel
je gaat aan een tafel zitten met een stevige fles vodka, iedereen neemt tegelijk een zelfde hoeveelheid vodka (die vodka/borrelglaasjes zijn er goed voor), je drinkt allemaal dus tegelijk even evenveel, diegene die het eerste onderuit gaat, heeft verloren, diegene die het langste blijft zitten, heeft gewonnen. leuk voor een keertje. ![]()
|
Jaap's party game:
je gooit met een dobbelsteen. Dat getal noem je en je buurman/buurvrouw gooit. Die telt de getallen bij elkaar op (bv. 1e gooit 5, 2e gooit 2 = 7) en noemt dat getal. Komt het getal boven de 16, dan ad-en. Gooit iemand boven de 20, dan moet de hele groep ad-en, behalve diegene die boven de 20 gooit. Zeer leuk ende vermakelijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met max 10 man ofzo rond de tafel zitten met veel drank en 2 dobbelstenen. Om de beurt gooien en degene die het laagste gooit moet een drankje achterover slaan. En per "max" die er in een ronde word gegooid moet degen die de lul is eentje extra achterover slaan. Als je het hele verhaal wilt weten ofzo, geef je mail maar dan mail ik de hele score zooi enzo wel. Tis niet moeilijk maar wel veel typen. |
![]() |
||
Citaat:
|
pinkelen
je hebt 3 commando's commando pinkelen (iedereen moet met zn pinkel op de tafel tikken) commando plat (handen plat op tafel) commando bol (handen bol op tafel) commando hol ( handen hol tafel) de 'leider' zegt dus als eerst commando pinkelen, en dan iets van commando hol ofzo..je moet eerst commando zeggen..als je gewoon 'hol zegt telt t niet. de leider mag ook bijvoorbeeld zn handen hol doen, als hij bol zegt. degene die t eerst de mist in gaat moet pure mix/vodka drinken, en is de volgende leider (dit spelletje is vooral leuk als je al aangeschoten bent ![]()
|
juffen
iedereen zegt achter elkaar een cijfer met de klok mee, maar wel in de goede volgorde, dus 1,2,3,4 en bij alle cijfers met een 7 erin of van de tafel van 7 moet juf gezegd worden en draait de richting om. Diegene die in de fout gaat moet atten....lache als je goed straal bent dan begrijp je er geen drol meer van
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Doppen
Pak 2 bierdopjes. Als beide met het plaatje naar beneden liggen is er niets aan de hand. Als er 1 met het plaatje naar beneden ligt en 1 met het plaatje naar boven dan moet je een grote slok van je drank nemen. Als beiden met het plaatje naar boven liggen, dan mag je een regel instellen. Bv: als beide plaatjes naar beneden liggen dan moet degene links van je gaan staan, of moet degene rechts van je twee grote slokken drank nemen. Na een tijdje ben je heel erg lam. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saai en zijn vriendjes #830 Verwijderd | 500 | 22-01-2010 21:22 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 15-01-2010 13:41 | |
Drugs & Alcohol |
De minimum leeftijd voor het kopen/drinken van alcohol! Verwijderd | 57 | 19-02-2009 10:13 | |
De Kantine |
6# ?neteem uoz eid ej sla ej nevob remurof ed tem neod ej uoz taW Verwijderd | 500 | 22-03-2007 21:51 | |
Drugs & Alcohol |
drankspelletjes damaetas | 18 | 02-05-2003 15:37 |