Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nja, als het serieus is, maak het uit.
Dit spoort niet. Zoek een vriend waar je lol mee kan hebben en die niet al je kennissen dreigt neer te slaan. Ik zou het al niet eens vertrouwen als je zijn familie en vrienden niet mag zien. En uhm vroeger? Hoe lang heb je al een relatie met die knul dan, zal niet zo lang zijn lijkt me als je het nu pas raar vindt dat je zijn familie niet mag zien. |
![]() |
||
Citaat:
kijk eerst eens naar je zelf FOOIJDONK tog??? ![]()
|
Vaag? Nee, eng
![]() Redenen om het uit te maken: - hij doet vreemd (lees: eng) - je geeft niet zo veel meer om hem (nu) en misschien kun je er zelf nog wat aan toevoegen... Of hij probeert je nog een keer uit te leggen waarom hij zo jaloers is of zo, maar dat lijkt me sterk. ![]() mocht het serieus zijn. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Zoals al anderen was opgevallen "vroeger". Knap dat je daarnaar refereert, terwijl ik in oude berichten van je heb gevonden, dat je in ieder geval al 2 andere vrienden hebt gehad. En dit wordt dan mede vreemd gevonden wegens de leeftijd, behorende bij uw persoon.
15 Zeg dan paar maanden geleden, dat is nog te snappen voor iemand van jouw leeftijd... zelfs ik kan nog niet van vroeger spreken... ja, wellicht wel, vroeger, toen fun factory nog op tv was ![]() Ontopic: Ultimatum stellen. Of hij brandt los over zijn problemen en waarom hij er zo tegenop ziet, dat jij zijn ouders of vrienden ziet of je maakt het uit. Op deze manier kan hij het makkelijk maken vreemd te gaan wat wellicht zijn jaloers gedrag kan uitleggen. Verder denk ik persoonlijk dat je het gewoon uit moet maken, maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Overigens dat associaal dreig-gedrag, geen goed teken. Alleen hierom zou ik al sneller dan Speedy Gonzales bij hem wegvluchten.
||
![]() |
Citaat:
Maar hieruit kunnen we wel concluderen wat jij bent. Opzich je goed recht het te zijn, maar ga dan niet nog eens extra dom, generaliseren. Van opmerkingen zoals Fooijdonk heeft gedaan, moet je je niet veel aantrekken, hij valt blijkbaar onder de categorie mensen, die denkt dat iedereen is zoals hij en als dat niet zo is... dan is die persoon, vreemd, slecht of niet gewild... of zoals in dit geval, dom. Volgende keer dat soort opmerkingen beter negeren, okee? ![]()
||
Citaat:
![]() jaja het moet niet gekker worden
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ontopic, als ie zo door blijft gaan en er niks over wil zeggen zou ik serieus overwegen of je nog bij hem wil blijven... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Weet je wat die gast doet? Hij sluit zijn eigen in een klein kooitje op! En het is aan jouw of je mee in dat kooitje wilt of je liever je vleugels openslaat en wat meer van de wereld ziet behalve hem.. Wat is die gast vaag! Ik zou nog een keer een serieus gesprek met hem hebben over waarom als hij zo doet en als hij echt van je houdt zal hij zeggen waarom, dan kan je hem er mss mee helpen.. Zo niet dump die gast plszz.!!
Fff offtopic: mensen van het scholierenforum zijn er in alle soorten en maten: serieus, grappig, eentonig, dom, saai, liegbeesten, filosofen, mensen in love, behulpzaam, enz... Ieder mens is verschillend en gelukkig maar ![]() Gr, DaLoverBOy
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #56 Missy | 500 | 21-02-2007 17:29 | |
Liefde & Relatie |
Het is uit.. Verwijderd | 18 | 24-10-2004 22:38 | |
Liefde & Relatie |
ex nieuwe relatie bassgirl | 52 | 15-06-2004 17:28 | |
Liefde & Relatie |
Ga jij mee naar vrienden van je vriend(in) omdat hij/zij dat graag wil? G.T.C. | 22 | 15-06-2004 17:08 | |
Liefde & Relatie |
Liefde, verliefd zijn en relaties onderhouden met vrienden is nog niet zo makkelijk.. blueeyes_jochie | 16 | 17-01-2004 12:14 | |
Liefde & Relatie |
Ex en vriend van hem... suikerprinses | 13 | 15-09-2003 15:45 |