Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Vrienden kun je maken van klei
![]() nee ff serieus, je kunt dingen gaan ondernemen om vrienden te krijgen. Ik dacht ook altijd dat ik vriendloos was, maar nu spot ik daar alleen nog maar mee. Ik heb genoeg vrienden, vrienden in mn omgeving en vrienden erbuiten. De vrienden in mn omgeving zijn er twee, maar wel genoeg. Buiten mn omgeving heb ik er nog wat zitten. Kijk, je kunt het op twee manieren bekijken: Kaarsjes, wat zijn dat voor lompe dingen of: Kaarsjes, heeeeeejjjjjj wat grappig, dr staat een vlammetje op! Ok, volgens mij staat dit nogal lomp, maar het zijn gewoon twee manieren van denken. je gevoel kan de macht niet hebben, want je gevoel, dat ben jij. Wanneer je gevoel de macht heeft heb jij dat dus toegestaan.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb het nu ook , nergens zin meer in enzovoorts...maar dan besluit ik niet lelijk te gaan doen en mezelf een beetje op te peppen, lekker een fris nieuw kapseltje aangepast , gezellige dingen doen met mijn vrienden en gewoon doorzetten..ik wil niet dat mijn dipje een depressie wordt..succes
[Quiana: heb je post even in normale letters gezet, wil je dat voortaan zelf doen?] Laatst gewijzigd op 11-10-2003 om 20:58. |
![]() |
|
Ik herken het helemaal, ik zit ook al zo'n 2 maanden met precies hetzelfde
Het ene moment ben je redelijk vrolijk en het volgende moment valt het allemaal weg. Ena ls je dan zo down ben vindt je van alles wat je verschrikkelijk vin aan jezelf. echt flut k krijg er ook slapeloosheid van waardoor ik dus mega moe ben waardoor ik dus al 1 maand met hoofdpijn rond loop en daardoor wordt het alleen maar erger....... nu weekje vakantie ik probeer weer beetje op 1 lijn te komen met mezelf en als het na mijn tentamenweek niet over is... ga ik er me naar de dokter ![]()
|
![]() |
misschien is t goed om er met iemand over te praten. mij heeft t wel geholpen. nu klinkt t waarschijnlijk moeilijk om t doen maar als het eenmaal gedaan hebt lucht t op. mijn mentrix merkte aan mij dat er iets aan de hand was en die heeft me doorgestuurd naar de leerlingbegeleidster en zo ben k bij de dokter terecht gekomen, k ben toen gestopt met de pil maar dat heeft me nie veel geholpen, k ben onder tussen bij n psycholoog geweest, k loop nu bij de schoolpsycholoog en k ga binnenkort naar de psychiater. k ben depressief maar ze weten nie wat voor vorm. als je je al langer dan n paar maanden zo voelt zou k zkr actie gaan ondernemen. meestal is t zo dat als je je 2 weken achter elkaar alleen maar down voelt en geen een keer beter dan zit je waarschijnlijk nie meer in n dipje maar in n depressie, zkr weten doe k t ook nie maar das de informatie die k gekregen heb..
Sucses! A Big Hug Brenda
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Haat mezelf Snippie | 50 | 03-11-2002 16:03 | |