Advertentie | |
|
![]() |
|
Volgens mij kan dat wel maar ik zit niet bij de Postbank. Er zal vast wel iets staan op www.postbank.nl ?
![]() |
![]() |
|
dat saldo via sms vind ik niks hoor want dan krijg je zeker een vast aantal keer zon sms?? dus ook als je zelf op de hoogte bent van je saldo... vind dat dus een beetje geld weggooien...
internetbankieren is ideaal vind ik.. ik kreeg t zowel bij de abn amro als bij de rabobank gratis dat internetbankieren... |
![]() |
|
![]() |
Ik zit bij de ABN Amro.
Gratis Telebankieren, harstikke handig. Via de telefoon kan je ook je saldo en mutaties waar je nog geen bankafschrift voor hebt gehad opvragen. Ook geld overmaken, maar dat kost extra geld geloof ik. Voor dat telefoonnummer van de ABN betaal je het lokale tarief, ook niet extra duur ofzo dus. Om van dat telefoonnummer gebruik te maken moet je overigens wel eerst een toegangscode enzo aanvragen, maar kost ook niets geloof ik.
|
Internetbankieren van de postbank heb je niets aan.
Girtel van de postbank, kan je je saldo op bekijken, overschrijvingen doen enz. Girofoon kan je saldo opvragen, laats gedane overschrijvingen beluisteren en overschrijvingen doen tussen plus en giro.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
OV-Chipkaart en Studenten OV vragentopic Verwijderd | 156 | 03-07-2015 16:10 | |
Verkeer & Vervoer |
Strippenkaart of OV-kaart? TheeEi | 153 | 18-02-2010 14:43 | |
Werk, Geld & Recht |
GPT sites. kuukske | 3 | 11-08-2009 11:28 | |
Werk, Geld & Recht |
Studentenrekeningen Jus | 44 | 27-03-2006 06:55 | |
Vrije tijd |
Het grote online gok topic - deel 1 Verwijderd | 5 | 27-03-2005 03:10 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jou ctrl+v #2 0o-pearl-o0 | 499 | 20-11-2004 10:19 |