Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik herken het gevoel wel, niet precies natuurlijk, niemand voelt precies hetzelfde, maar bepaalde dingen herken ik wel. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk niet dat je naar een psycholoog hoeft. Veel mensen zijn angstiger 's nachts dan overdag. Je ziet minder, veel enge geluiden en dat kan beangstigend zijn.
Hmm, nu ga ik iets zeggen wat makkelijker gezegd dan gedaan is: stel dat je broertje uitgaat met zijn vrienden en moet om 1.30 thuis zijn. Hij is om 1.35 nog niet thuis. maak je niet gelijk zorgen maar denk. "Het gaat vast goed met hem, het is gewoon gezellig in de kroeg en daarom is hij wat later." Eigenlijk geldt hetzelfde verhaal voor je vriend. Als je zo blijft denken, laat je de angst je leven regeren en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik hoop dat je er wat aan hebt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ Leonoor: ik praat er wel eens met mijn vriend over, maar dat heb ik al vaker gedaan, en ik wil hem er niet constant mee lastig vallen. Maar het is niet dat hij niet luistert of zo hoor. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien ook nog met iemand anders dan? Kan ook geen kwaad, denk ik. Ook omdat je dan je vriend er niet constant mee lastig hoeft te vallen. Als JIJ er door gestoord wordt ed, als JIJ vindt dat je zo niet normaal kan functioneren ed, dan moet je hulp zoeken. Dat denk ik. Je kunt ook eerst overleggen met je huisarts (moet toch wel, denk ik...ivm doorverwijzing). |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe krijg je iemand naar de psycholoog? vosje16 | 23 | 07-11-2007 16:24 | |
Psychologie |
vaak down- wel of niet naar psycholoog? TinyDancer | 5 | 15-01-2005 13:39 | |