![]() |
|
![]() |
Goedendag,
een vriend van mij heeft de volgende aparaten: Dell Axim X5 Nokia 6100 Nu zijn wij op zoek naar mogelijkheden om email te controleren via een mobiel netwerk. Nu heb ik al een tijdje gegoogled maar het is mij niet allemaal duidelijk. Allereerst wordt er een modemkaart geopperd in de CF-slot. Betreft dit een modem voor een vaste lijn? Ten tweede dacht ikzelf aan de mobile connect card van Vodafone. Is er een mogelijkheid om iets dergelijks op die dell te krijgen? In de handleiding van de nokia wordt er geopperd om via de IR verbinding te internetten. Nu heeft die dell een IR poort, maar ik heb in die handleiding geen manier gevonden om ook het internet via de IR verbinding te ontvangen. Er wordt alleen de mogelijkheid genoemd om via de craddle en het netwerk (UTP/wifi) te internetten. Ik hoop het een beetje duidelijk te hebben uitgelegd. ik hoor het graag als er iets onduidelijk is M vr gr Johan [edit] Ik heb iets volgends gevonden: http://www.d-d-s.nl/audiovox.htm Wat heb ik dan nog verder nodig naast die dell axim en dat uitbreidingsslotje? [/edit]
Laatst gewijzigd op 10-10-2003 om 19:52. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is gewoon mogelijk via de IR poort, het is enig geklungel met de instellingen, maar het kan gewoon! Ik heb nu geen tijd om uit te leggen, want ik ga nu richting de stad, zondag zal ik een poging doen ![]() |
![]() |
|
Een vriend van mij heeft ook een Axim van Dell maar dr past alleen SD, MMC en CF in. Een mobile connect card van Vodafone is PCMCIA en dus puur geschikt voor laptops aangezien PDA's geen PCMCIA slot hebben. Btw Nokia's zijn prut wat infrarood betreft, ik hang mn Ericsson T68 aan die Axim en het werkt
![]() |
![]() |
|
Hier staat wel 't een en ander aan interessant materiaal:
http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=1161 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
deze site had ik nog niet gevonden. ziet er interessant uit, ik zal het eens bekijken. bedankt voor de moeite iig
||
![]() |
Citaat:
|
|