Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoi,
Ik ben het met de rest hier eens...Je hebt het moeilijk en komt met de mentor niet echt verder...Ookal zou je met de leerlingenb. ook niet echt verder komen, dan heb je in ieder geval wel iemand erbij waar je op terug kunt vallen zeg maar... Dat wachten op de jeugdzorg duurt wel heel lang he?
|
ik mag niet terug... mag dr een brief schrijven.. en naja, met me reden waarom k zo graag terug wil...
of als het straks echt niet meer gaat.. mag k ff terug ofzo... maar nu dus niet.. jeugdzorg heb k gebeld.. zouden me terug bellen.. maar daar zit k nu alweer een uur op te wachten... (ze denken zeker dat k de hele middag thuis ben ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
mijn leerlingbegeleidster is top, als k jouw was zou k weer naar haar toe gaan.. bij ons is t alleen zo dat ze maar ongeveeer 5 gesprekken mag voeren met 1 persoon.. en die zijn bij mij om helaas
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
k snap wat je bedoelt met dat je dr mist..k heb dat nu ook n beetje omdat k nie meer met r praat, iets wat ik heel erg jammer vind maar gelukkig zie k er nog wel bijna elke dag en ze heeft beloofd om me in de gaten te houden en te blijven vragen hoe t gaat..gelukkig ga k nu elke week naar de schoolpsychologe en dat geeft me wel n veilig gevoel dat k daar elke week heen ga.
Veel Sterkte! Kusz Brenda
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 11:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Ingrid ~~dolce~~ | 13 | 11-07-2004 19:39 | |