![]() |
||
![]() |
Citaat:
go china! ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
toelichting op vorige:
Civiele wetenschap profiteert van militair onderzoek. Bijna alle computertechniek is afkomstig van zulk onderzoek, net als een irritante hoeveelheid kennis omtrent legeringen, kunststoffen en nog wat dingen. Ik blijf stiekem en tegen beter weten in dromen over kolonisatie van andere planeten/planetoïden. Vooral het idee dat het een stuk moeilijker is twee werelden naar de klote te helpen spreekt me zeer aan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat civiele techniek profiteert van militair onderzoek is een waarheid als een koe. Aan de ene kant natuurlijk mooi, aan de andere kant erg triest omdat het duidelijk maakt dat de mens blijkbaar tot zeer grote prestaties in staat is, mits hij maar gedreven wordt door gewelddadigheid en de drang naar overheersing.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() verder: een 2e space-race zou wel eens goed kunnen zijn voor de economie, als je het positief bekijkt....
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Yang Liwei, gefeliciteerd!
![]() Een goede stap, maar ik zou het toch beter vinden als ze dit geld aan eten voor de bevolking zouden besteden. Aan de andere kant, zo'n project is iets voor alle Chinezen om trots op te zijn: het verhoogt het patriottisme en is voor de staat een mooie gelegenheid om zichzelf op het wereldtoneel te laten zien. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
2) op de maan kunnen niet zoveel mensen gaan wonen, op mars btw ook niet en andere sterrenstelsels zijn nog wel een beetje onbereikbaar
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beetje vergelijking, china heeft wel lekker veel infanterie, maar marine? haha, die van de VS is 3x zo groot en veel moderner... Luchtmacht? de VS heet over 20 jaar zon 2000 JSFs + 350 F22 stealth jagers.. , daar komt bij de NAVY met hun jagers enz enz enz china heeft wel lekker veel vliegtuigen, maar die hebben allemaal 'bouwjaar 1960' erop staan ofzo.. ![]() voordat die de VS voorbij zijn? dan ben ik allang dood denkik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
de VS wil zowiezo de baas blijven qua militair spul, met welke president dan ook....ze willen die positie echt niet kwijt hoor. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dus ik denk niet dat de VS snel zijn macht kwijt is.. want als de VS geen macht meer heeft, wie lost dan alle problemen op? zoals bv dat hele gedoe op de balkan, zie je europa al troepen sturen? neuh...eerst PRATEN tot het hele land is uitgemoord, en daarna pas actie ondernemen en vervolgens een enquete houden over hoe het zover gekomen is.. of ja, blauwhelmen sturen, die wel wapens dragen maar niet mogen schieten, nee dat werkt...'bescherm die en die, maar je mag geen geweld gebruiken' , okeee...hoe bescherm je ze dan? ![]() ik hoop niet dat de VS zijn macht kwijtraakt, of opgeeft, want dan wordt de wereld een bende, voor zover het al niet naar de klote is.. Laatst gewijzigd op 18-10-2003 om 18:54. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Moet jeje eens al die chineesjes als guerrilia voorstellen, en ze lijken ook nog allemaal op elkaar, dat kan allemaal best lastig zijn hoor ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar het ging over leger tegen leger ![]() het iraakse leger was binnen een paar dagen weggeveegd van de kaart, en de irakeze luchtmacht (is het nou iraakse of irakeze ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bevalt het je nog steeds in China? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) 'niet zoveel'? wat wil je daarmee zeggen? qua oppervlakte? of gewoon vanwege het feit dat het daar nogal gebrekkig is aan vrije zuurstof, voedsel, en andere noodzakelijke zooi? beide problemen zijn met voldoende inzet op te lossen. als het geld dat omtrend iraq besteed is de ruimtevaart was ingepompt, zaten er binnen een paar jaar mensen op mars. |
![]() |
||
Citaat:
Vraag me trouwens wel af wat je wel daadwerkelijk kan zien van de aarde vanuit de ruimte.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|