Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Half Life 2 bedoelde ik als voorbeeldje, omdat dat spel er "aan zit/zat te komen" en ik had gehoord dat de eisen aan je pc daarvoor hoog zouden worden
![]() Ik begrijp dat ik niet alleen op de kloksnelheid moet letten. Maar wat is IPC? Ik heb overigens een GeForce 4 TI 4280 die in de tijd dat ik 'm nu heb uitstekend dienst heeft gedaan, bij spellen als C&C Generals en Warcraft 3 / Frozen Throne. Dat zijn een beetje de spellen die nu op m'n systeem staan, en daar heb ik dan ook geen problemen mee. Over m'n muis: ik heb dat hele simpele ding van Logitech, bewuste keuze. Ik had een draadloze muis met extra knoppen, maar dat vond ik niet echt iets. Draadloze muis gaf problemen en die extra knoppen gebruikte ik toch niet echt. Ben dus erg tevreden met dat ding dat ik nu heb, heb ook niet zo'n behoefte aan een "gamersmuis". Als monitor heb ik een Fujitsu (voor het type: als sla je me dood!) maar van monitoren heb ik minder verstand dan van Pinguins op de Zuidpool. Misschien zou ik kunnen investeren in goede boxjes? Ik heb nu een stel dat goed geluid geeft, maar af en toe komt er gekraak doorheen, beetje zoemend, krakend geluid. Na een tik op de boxen weer afgelopen, maar toch ontzettend irritant. Nu heb ik deze boxen nog niet zo lang maar het is toch wel een probleempje, vooral omdat ik met m'n geluidskaart zit. (Zie ook hier) Misschien die processor update dan maar uit m'n hoofd zetten en wachten tot mijn pc het echt niet meer aankan. Dat is nu nog niet, dan maar een andere investering ![]() |
![]() |
|
Monitor, tobo en muis kun je beter in NL kopen.
DDR SDRAM is 2x zo duur als normaal SDRAM. Verder maakt het dus helemaal niets uit als je het alleen voor desktop gebruikt en niet voor gamen. Ik raad dus PC133 SDRAM aan, lekker goedkoop. Kwantiteit is wat uitmaakt voor servers en desktop.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
PC kopen of niet? Nick99 | 16 | 05-10-2013 10:30 | |
Software & Hardware |
Nvidia driver is succesvol hersteld -> niet dus Clemenzia | 3 | 08-09-2010 18:04 | |
Software & Hardware |
Bouw of verbouw je eigen pc. AgenaX | 18 | 05-01-2009 14:35 | |
Software & Hardware |
[Nieuw systeem] Algemene vragen Verwijderd | 33 | 30-07-2006 18:28 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Processors Enlightenment | 85 | 09-12-2005 21:00 | |
Software & Hardware |
[Advies] 2e hands computer ~~dolce~~ | 25 | 11-07-2004 13:19 |