Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2003, 18:46
katten
katten is offline
Beste,

als scriptie maak ik een werk over belastingen met meer uitdieping van Fraude en dergelijke zaken. Ik dien dit onder andere gedeeltelijk te doen door een enquete te houden. Dit is een onderwerp dat nie zo makkelijk besproken wordt, maar een enquete is logischer wijze anoniem. Kan iemand me helpen met het maken van enkele vragen ? Ik zou er toch een stuk over 15 minimum moeten hebben, dus als jij vraagjes weet die jij zou stellen , poot ze hier even neer aub. Alvast Bedankt !!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-10-2003, 23:09
Verwijderd
Je schrijft een scriptie? Als in de afsluiting van een wetenschappelijke studie??? En dan zet je zo'n onnozel stukje hier neer?

*Belastingeconomie studeert, bijna klaar is, maar verbijsterd door zijn blijkbaar-collega*
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 17:23
katten
katten is offline
Citaat:
Ertur schreef op 14-10-2003 @ 00:09:
Je schrijft een scriptie? Als in de afsluiting van een wetenschappelijke studie??? En dan zet je zo'n onnozel stukje hier neer?

*Belastingeconomie studeert, bijna klaar is, maar verbijsterd door zijn blijkbaar-collega*
Ik studeer in het laatste jaar van mn humaniora
Reageren

Regels voor berichten