![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Gheghe, dat had ik eigenlijk ook gemoeten vandaag...gelukkig heeft mijn tandarts besloten om mijn kies nog even de kans te geven om te kijken of ie nog verder doorgroeit...gelukkig want zag er al tegenop omdat het dit keer dan snijwerk zou worden i.p.v alleen trekken en tegen de pijn en hinder de uren en dagen erna...geen idee hoelang ik er ook alweer last van had bij de vorige drie....een weekje ofzo denk ik.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
tis misschien een late reactie maar ik wil het toch ff kwijt!
Het viel zo ontzettend mee!!! Ik moest de bovenste 2 laten trekken en het deed helemaal geen pijn! hoewel... eerst wel, maar na 6 spuiten met verdoving in mijn rechterwang en 4 spuiten in mijn linkerwang voelde ik er niks meer van!! Alleen het gekraak.. dat was vreselijk!!! Maar mijn tandarts was zo aardig, na de eerste kies wilde hij gelijk door met de ander, maar ik moest gewoon even pauze. En hij wilde best even wachten. Na een minuutje ging het wel weer en duwde hij de andere kies eruit. Helaas werkte de verdoving in het begin niet goed, dus bleef het pijn doen. En elke keer als ik AAAUUW zei stopte hij ![]() Maar ja.. ik moest nog 5 minuten blijven zitten omdat ik bijna flauw viel door de spanning, daarna ben ik terug naar huis gegaan en ben ik op de bank gaan liggen. De volgende dag had ik meer last van duizeligheid dan van mijn getrokken kiezen. Heb helemaal geen pijn gehad na die tijd!! Echt beter!! Helaas komen de onderste verstandskiezen ook al door ![]() Maar misschien hebben anderen er veel meer last van gehad. Ik niet gelukkig! |
![]() |
|
Bah mijn tweede kies was gisteren helemaal niks. Hij brak af en ik had vanaf dat moment het idee dat de verdoving uitgewerkt was.. Daarna nog een behoorlijke nabloeding gehad, maar vandaag voel ik er eigenlijk al niks meer van. Achteraf valt het altijd mee
![]()
|
![]() |
Gewoon kiezen trekken had ik al last van, mijn wortels zijn krom......
![]() En nu moet ik over een maandje naar de kaakchirurg om me verstandskiezen eruit te laten snijden........ze zijn nog niet door maar mijn andere tanden verschuiven al omdat er te weinig plek is en ik wil niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik hoop dat dat bij mij niet gebeurt... Mijn verstandskiezen zijn wel bijna al allemaal door, en als ze me niet gaan irriteren, laat ik ze gewoon niet trekken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ik vraag me dat inderdaad ook af, hoelang het pijn kan doen.
ik moet namelijk in januarie 3 verstandskiezen eruit laten snijden, maar ik speel trompet en heb met carnaval 4 dagen lang optreden. weet iemand toevallig hoeveel last je ervan kan krijgen met spelen, na een week of 2 na het trekken?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
eten na verstandskiezen trekken/snijden poetic_tragedy | 24 | 21-02-2019 21:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
verstandskiezen trekken spark88 | 24 | 10-12-2011 21:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
Waar verstandskiezen trekken? anjali | 3 | 21-02-2009 00:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
verstandskiezen @Moon | 6 | 14-07-2005 00:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vraagje over narcose + verstandskiezen trekken... Verwijderd | 32 | 24-04-2003 19:01 |