Advertentie | |
|
![]() |
|
Swish is echt supermakkelijk. Dat leer je zo. Alle effecten staan gewoon in een lijstje, er komt geen programmeren aan te pas, alleen klikken en slepen (sleur en pleur
![]() Je zou het kunnen proberen. Powerpoint kan ook, maar is iig minder 'flitsend' dan flash. Ach, het hangt er maar vanaf wat je onder flitsend verstaat natuurlijk. ![]()
|
Je hebt gelijk, maar altijd nog flitsender dan een PPP
![]() Nouja, misschien heeft iemand anders nog een tip, ik iig niet. sorry ![]()
|
Verwijderd
|
maak het in xhtml + css ism Opera (als Operashow)
![]() Flitsend hoeft niet perse te betekenen dat het moet bewegen. Het kan ook betekenen dat het er gewoon goed en verzorgd uit moet zien. Net als een website: kleurtje hier, ander kleurtje daar, lijntje zus, lijntje zo, wat tekst, etc. Vraag anders je stagebegeleider om wat duidelijkere/specifiekere informatie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je zou kunnen opperen om het in flash te doen, en dan zeggen op maandagmiddag: 'Als u het mooi en flitstend wil zou ik gaan voor Flash boven Powerpoint. Alleen kost het dan wel meer tijd. Minimaal tot het eind van deze week, aangezien ik nog niet zoveel in Flash heb gedaan. Ik heb donderdag en vrijdag al wat in elkaar geprobeerd te zetten. Kijk, wat vindt u ervan?' Zo heb je iig wat tijd om een paar basic dingen door te nemen, wat tutorials te doen, etc. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ok, even doorgaan over Flash/Swish.
Ik heb geen Licentie, maar 30day trial is dan een optie. - Maandag willen ze een presentyatie met de mogelijkheden - Een week de tijd voor de presentatie (gokje) - Deze moet "Flitsend" en zeker professioneel worden. Is dit in 30 uur te leren (de tijd ongeveer) zonder enige begeleiding of hulp (alleen internet). Het is een presentatie waar bij word verteld, en dat de digitale presentatie een soort hulpstuk is. |
![]() |
|
Just give it a try... gewoon downloaden die hap en kijken hoe het werkt. Er zit een helpfunctie bij. Anders staat er vast wel wat op flashfreaks.nl ofzo
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Professioneel is niet bewegend. Flistend en professioneel is derhalve ook niet bewegend. Hulpstukken zijn ook niet bewegend (leidt af). Die amatueristiche effecten van PP kunnen niet (het moet nl professioneel overkomen). Conclusie: xhtml ![]() [/mening-mode] |
![]() |
|
Mooie objecten maken kan met flash, maar het is een beetje als schilderen, je moet er een beetje feeling voor hebben.
Flash basic (genoeg voor een presentatie) voor een animatie is in een paar uur te leren door de lessen die erin zitten. Ik heb nu een flashprojectje lopen, ben nog bezig, heb er nu 12 uur in zitten. Ik heb niet superveel ervaring. Een 80 uur misschien. Indicatie: http://leonoor.scholieren.com/CJ/Presentatie6.swf Dit is allemaal met de hand getekend, straks kan ik sneller werken omdat ik alle objecten al een keer gecreerd heb. De enige technieken die hier voor gebruikt zijn: Lijn, box, circel, opvullen (diversen vormen), motion tween.
Laatst gewijzigd op 09-10-2003 om 14:33. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moet het doen emt lamme tutorials die ik op internet vind :/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ze hadden eht al "je hebt een heel weekend", ja toedels.. Ik ga hier dus NIKS aan doen in het weekend, ik ben aan het verhuizen en verbouwen heb ff wel wat beters te doen.. :/ |
![]() |
|
Laat je zelf niet zo onder druk zetten man. Een flitsende presentatie kost tijd, zeker als je zelf objecten moet maken. Hebben ze dat niet, dan is hun presentatie minder flitsend en waarschijnlijk in pp. De tijd is hun probleem, niet het jouwe. Als jij zegt, ik doe er 2 weken over en je doet het in 10 dagen, zijn ze nog blij met je ook. Zeg je 1 week en doe je er 10 dagen over, waarschijnlijk wat minder. Je loopt maar stage.
Laatst gewijzigd op 10-10-2003 om 10:13. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb Flash MX Profesional geinstalleerd, en ben aan eht kijken.. SNap er egen hol van.. heb een tutorial, zelfs die snap ik niet eens ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou zeggen, ik help je, maar ik heb vorig jaar een beetje mijn voeten eraan geveegd... en ik ben er geen held in. Nu heb ik thuis wel mijn boek liggen met een website erin maar die weet ik niet van buiten en weet niet of het iets is. Ik zal dalijk eens kijken.
Maar om eerlijk te zijn, ze kunnen toch onmogelijk van je verwachten dat je iets in een programma maakt dat jij niet eens kent? Vorig jaar hebben wij trouwens ook hele prettige dingen met powerpoint gemaakt. Laatst gewijzigd op 10-10-2003 om 10:25. |
![]() |
|
Ik denk dat je beter lekker de tijd kunt nemen voor een mooie PPT, dan dat je gehaast gaat zitten werken met een programma dat je nog niet kent. Je haalt nooit in die tijd een professioneel resultaat met Flash als je dat nog niet kent... en sowieso kost Flash al veel tijd....
|
http://www4.hccnet.nl/404/index.cfm?...ursussen&id=63
het begin van het begin.
||
Citaat:
![]()
|
met powerpoint kan je best goed presentaties bouwen, maar je moet een beetje handig met dat programma omgaan..
dus geen voorgebakken 'animaties' gebruiken enz,,
|
![]() |
|
|