![]() |
|
![]() |
Zal dit wat gaan worden??
Voor de mensen die niet weet wat het is: http://www.n-gage.com/R1/en/home.html |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
2 ^Dragon^
Die PSP zal wel mooiere graphics hebben ja, maar hij is ook een stuk groter: http://www.classicgaming.com/vcsp/PSp/PSp4.htm En zit er ook een telefoon op?? |
![]() |
||
Citaat:
er zijn nog geen designs van de PSP...wat je op die site ziet is volges mij een of andere dude die een psx in pocketformaat heeft gemaakt....maar een PSP is et zeker niet...ook niet gezein de data die er bij staan(en zeker die grote kruiskopschroeven niet over het hoofd ziende)...in 2001 was er nl nog geen sprake van een PSP...er is tijdes de E3 alleen gezegt dat ze er mee bezig zijn...het gaat gloofik ook iets van een telefoon worden... ze zijn er zelf volges mij nog niet uit wat er nou allemaal in moet...iig zijn de games die er in gaan niet veel groter dan een oud Gameboy cartridge..alleen dan met een CD/DVD erin...
||
Citaat:
|
Ik heb gehoord dat als je een gamecassette erin meot doen, dat je eerst de batterijen+SIM eruit moet halen, spel-ding erin doen, de hele zooi weer terugdoen en spelen...
Klopt dit? Dat zou nl wel érg irritant zijn...
||
Citaat:
Ik heb gehoord dat nokia dit met opzet heeft gedaan, omdat ze niet willen dat de ngage als bijv een gameboy wordt gebruikt. Ik begrijp nu echt niet wat nokia wilt bereiken met de ngage. Is het nou hoofdzakelijk een telefoon of een spelcomputer? Op tv zie je juist reclames van de spellen... Ik weet het niet maar ik heb er ook al mee gespeeld en de graphics zien eruit als de ps one, best wel impressive dus. Knopjes zijn even wennen en beeldscherm is best smal. Maar ik zou het ding nooit kopen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
zo veel is 369 euro niet, er zijn zat mensen die met een mobiele telefoon rondlopen die duurder is, de enige rede dat mensen zo'n dure mobiele telefoon hebben is omdat ze hem op afbetaling kopen, waar ook gelijk een abonnement bij zit. 369 euro is echt niet duur
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
369 euro is schijnbaar de introductieprijs. En dat is achterlijk hoog voor een draagbare spelcomputer. Als ik verder een aantal nadelen die in dit topic genoemd worden d'r bij op tel kan het niet anders dan dat het apparaat een langzame dood sterft. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Keuze snel gemaakt lijkt me... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() heb je de ads gezien? lameste reclamecampagne ever ![]() ![]() maareh, jij bent vast zo'n persoon die totaal de waarde van geld niet in kan schatten. 370 euro is fucking veel geld. kun je veel meer uit halen dan een gigantische phone waarmee je toevallig ook nog wat spelletjes kan doen op een 2cm bij 2cm schermpie. |
![]() |
|
tis gewoon voor een geavanceerde telefoon (zo zie ik em, niet als handheld) geen dure telefoon, hij kost trouwens maar 297 euro, voor die prijs heb je ook een redelijk goeie telefoon, gewoon beter dan gemiddeld.. maar nog niet de beste
|
en vriend van me heeft ook en n gage gekocht.je kreeg hem gratis bij een abonement(1jaar) van €30 in de maand(weet niet welke provider)
als je toch al een zo duur abonement nodig hebt heb je mooi gratis en n gage + 2 gratis spellen dus voor mensen die zoveel geld aan telefoneren willen uitgeven is het best de moeite waard om er even over na te denken |
![]() |
|
wat je ook van de phone vind, duur is ie allerminst hoor, die +-300E is de los prijs, dus met n abo altijd nog goedkoper, das echt niet duur voor zo'n toestel met deze specificatie's, of je 300E veel vind qua geld is n heel ander verhaal...
|
![]() |
als spelcomputer is hij maar middelmatig
als telefoon is hij cker niet top notch als mp3 speler is hij wel top. Het hangt ervan af wat je wilt wil je een spelcomputer, dan is 300 euro veel te veel. GBA SP of xbox/ps2/gamecube kan je dan net zogoed kopen. wil je een telefoon, die nieteens zakformaat is, en er dom uit ziet tijdens het bellen. dan is 300 ook veel te veel en zijn er veel betere alternatieven mp3 spelers zijn ook veel goedkoper te krijgen. Alleen als je echt een combinatie van de 3 wou gaan kopen dan ben je redelijk uit voor de prijs (100 euro voor mp3 speler, 100 euro voor gba sp, en 100 euro voor een middelmatige telfoon, meer is de ncage niet).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Welk mobieltje heb jij? Balance | 428 | 30-03-2013 03:21 | |
De Kantine |
Welke telefoon heb jij? suusch | 184 | 22-07-2005 10:58 | |
Software & Hardware |
[GSM] N-gage verbindings problemen. Doodle! | 8 | 25-10-2004 09:59 | |
Software & Hardware |