![]() |
||
![]() |
omg prachtig prachtig prachtig
is nu nummer te horen op http://listen.to/anathema dit klinkt naar NOG een meesterwerk. metal is verdwenen, weer een nieuwe stap in de ontwikkeling van Anathema tja hoe omschrijf je et - ambient rock? prachtige sferen ![]() dit is wat Danny Cavanagh erover te zeggen heeft: Citaat:
<edit> omg hoe vaker ik et nummer draai ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 01-10-2003 om 23:32. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het nr is trouwens wel ongeveer zoals ik verwacht had, dus dat wordt kopen :]
|
![]() |
Anathema is mijn favoriete band (als jullie dat nog niet wisten)
elk album klinkt weer anders en toch blijft et geniaal, beter nog, met elk album worden ze beter! ![]() was wel even bang een jaar terug dat Danny écht weg zou gaan naar Antimatter - hij is toch echt wel dé bodemloze creatieve put van Anathema |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
oja als je dit mooi vindt moet je ook zeker Antimatter proberen, van o.a. geniale ex-anathema songwriter Duncan Patterson
|
![]() |
|
Nou ja ik heb het eens geluisterd het is opzich wel mooi maar in vergelijking met geweldige nummers als the silent enigma, one last goodbye, fragile dreams etc vind ik het eerlijk gezegd 10 keer niks, maarja ambient en dergelijke is sowieso niet zo mijn ding...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Nouja, ik heb het album enkele keren geluisterd.
Are You There is een aardig nummer, maar ik hoopte stiekem dat de rest van het album niet alleen maar dergelijke rustige nummers zou bevatten. Tot mijn spijt moet ik constateren dat dat wel het geval is :/ Datgene wat ze op hun site zeggen en ook al in begin-post staat: Citaat:
![]() |
![]() |
|
En 'Pulled Under' dan, Peperkorrel?
Ik heb het album nu ook een paar keer geluisterd, maar het pakt me nog niet echt. Het nummer 'A Natural Disaster' vind ik jammer, door de vrouwenstem. 'Are you there' blijft goed, maar misschien alleen omdat ik het al vaak gehoord heb. 'Pulled under' vind ik ook gaaf, zeg maar wat 'Panic' voor A Fine Day To Exit is. Misschien moet ik de rest van het album maar ook vaker gaan luisteren, maar vooralsnog ben ik er niet stuk van.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|