Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je moet je inderdaad af gaan vragen met wie je jezelf op langere termijn een relatie ziet hebben. Zo'n exje is wel leuk ![]() Denk goed na voordat je wat doet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
de dingen die ik mis bij mijn vriendin heeft zij en andersom ik ga denk ik wel met haar afspreken kijken wat ik voor haar voel |
![]() |
||
Citaat:
heb je gekregen als je van 2 walletjes eet, krijg je in ieder geval genoeg eten binnen ![]() ![]()
|
Hmm das inderdaad kut..misschien de punten opschrijven en vergelijken? en bedenk dat je nu al 8 maanden een relatie hebt, die je dus weggooit en opnieuw moet beginnen met iemand anders waar alle problemen weer bij komen kijken enz.
Afspreken lijkt me ook wel een goed idee ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik was altijd van het flirten etc etc en mijn vriendin is heel rustig en houdt mijn 'wilde' kanten in toom dat andere meisje is meer een type zoals ik dus soms mis ik dat wilde bij mijn vriendin terwijl het ook wel goed voor mij is waarschijnlijk |
![]() |
|
Verwijderd
|
dan kan je natuurlijk een nieuw doel stellen en haar haar wilde kant laten leren kennen
![]() als je blij bent met deze omstandigheden is er toch geen probleem? en het kan natuurlijk zo zijn dat die gevoelens voor je ex naweeen zijn, en dat die binnen de kortste keren weer weg zijn... en misschien moet je eens peilen wat voor gevoelens die ex nog voor jou heeft... |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ten tweede zijn relaties voor je 25e prima vatbaar, voor je 15e is iets anders. Citaat:
Leer spellen, ontwikkel je, en kom terug. |
![]() |
||
Citaat:
ben je helderziend ofzo?? ik ben gewoon van mening dat een ""relatie"" voor je 25ste niet werkt!!
|
![]() |
Je moet kijken wat het je waard is. Je moet je realiseren wat je nu hebt en waarmee je al acht maanden wat hebt. Is het t waard om dat opzij te zetten voor de ander. En misschien was t momentopname, Ik noem zulke dingen ook wel eens een blauwe plek. Hij verschijnt, maar verdwijnt ook weer, later veschijnt hij weer, maar net zo hard als die komt verdwijnt die weer.
Je hebt haar een half jaar niet gezien, heb je in die periode nog veel aan haar gedacht?? En zat je te hopen om haar weer tegen te komen.,.. vergelijk je je vriendin met haar... tjaa dan zit er misschien wat fout in je huidige relatie. Maar denk er eerst wel goed overna. Suc6 ermee |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Help me please softmindven | 2 | 26-12-2009 00:24 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Dringend!!!!help me please voor een spreekbeurt in het frans pinar | 1 | 09-11-2002 18:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
bultje onder oksel.. help me please:S!! meisjemeis | 9 | 11-07-2002 20:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
Nog eens iets over DE PIL, MAAR HELP ME PLEASE!!! Heel dringend!! LittleFlower | 2 | 23-06-2002 18:54 | |
Liefde & Relatie |
help me please NILSJUH | 7 | 01-04-2002 17:38 |